-
GAMEPOD.hu
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Snoop-y
veterán
Itt találsz hasznos leírásokat
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Snoop-y
veterán
Hát ez olyan kérdés amire nem lehet egyértelmű választ adni.
Teljesen gyártó és típus specifikus.
Egy normál sportrendszer olyan 120-150k-ból megáll. Lehet hangolni is mennyire legyen hangos. De megveheted ugyanezt Mugen-Power -ből a duplájáért is. Persze a kettő között lesznek minőségbeli különbségek.
A verseny kipufogók meg inkább már milliós kategória.Enyém az kb ilyen hangra csak kicsit még mennydörög is
IVT soundNew level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Integra
titán
a te motorodon ne változtass, az úgy tökéletes ahogy van. ha babrálsz, csak a fogyasztásod romolhat el.
persze rakhatsz rá leömlő+sportkat+kipuffot, vagy egy nagyobb légszűrőházat, de ennél a blokknál nem ez a lényeg.
akkor már vti-t kellett volna venend, vagy egyszerűbbet, amit kedved szerint kaphatsz szét és pakolhatsz bele cuccokat...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
NoLF
addikt
értelmes összegek alatt hiába nyúlsz hozzá, nem fog érezhető javulást hozni. 1-2 tizedet nem érzel meg, főleg forgalomban nem. ha menni kell, nyugodtan bassz neki vissza 1et (vagy 2őt ) és menni fog az autó, de azért, hogy pár tizeddel jobban gyorsuljon, én biztos nem nyúlnék hozzá.
a futóműved meg alapból szintén nem szarral gurít, és kétlem, hogy szükséged lenne olyan megoldásokra (proresszív gátlók, ültetés, stb) amikkel a kanyarstabilitást és kanyarsebességet növelhetnéd, mert gondolom nem azért vettél autót, hogy körbeautózd a vérpistiket, hanem hogy eljuss A-ból B-be. ahhoz meg gyárilag is elég jó annak az autónak a futóműve, szerintem szükségtelen pénzt ölni olyan dolgokba, amik a komfortérzetet csökkentik, az általa nyújtott pluszt pedig jószerivel sosem fogod kihasználni.
mod: bazzeg, elolvastam a hozzászólásomat, és ez jutott eszembe: öregszem.
[ Szerkesztve ]
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
Integra
titán
-
Integra
titán
automata szivatós tovább tartja magasan a fordulatot mint kéne.
próbáld ki.
reggel beröffented és figyeled a fordulatszámot és méred a másodperceket amíg magától esik.
másnap beröffented és néha-néha gázfröccsöt nyomsz neki. észre fogod venni, hogy a gázfröccs miatt már alacsonyabb fordulatra állítja be újra magát az automata szivató.
ezért nincsen értelme sok sok percet ott dekkolni és várni, hogy lejjebb vigye a fordulatszámot felesleges üzemanyag pocsékolás...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
VTI-Totya
tag
Én bevinném egy márkaszervízbe és megcsináltatnám méregdrágán.
(lecseréltetném az elemet, hogy ne látszódjon, hogy vakolgatva volt, stb.)
Szerintem az lenne a legjobb.
Tuti kifizeti a biztosító, a vitós meg leszopja magát, mikor felajánlják, hogy kifizetheti.150-nél tolok egy negyediket és a lehúzott ablakon dobom neked a fehér zsepit, hogy töröld szemed, szád.
-
sai
aktív tag
mikor másodszorra meghalt akkor úgy küldtük vissza , hogy fizessék vissza az árát.. abba kötöttek bele , hogy nem szakszervizbe lett bekötve.mondta nekik fater , hogy autószerelő úgyhogy ért hozzá.. akkor sem fogadták el.. így csak cserélték..
egyébként meg a fogyvédelemmel sokra nem megyek... már volt szerencsém hozzájuk.
[ Szerkesztve ]
-
sai
aktív tag
-
Integra
titán
-
VTI-Totya
tag
Szerintem hadjuk ezt a dolgot.
Nem volt szó gázpedálra rakott tégláról, üveghangon bevett kanyarról sem.
Nekem a "kocsi alatt már nyúlik az aszfalt" kifejezés csúszást jelent.
Igen, a kanyartechnika ott kezdődik, ebben egyet is értek veled.Ülhetsz bármilyen autóban is, egy biztos, barom állat módjára menni nem lehet mert nem túl életszerű lesz a mutatvány.
Itt mindenki azt hiszi rólam, hogy én beleülök az autóba és mint egy elmebeteg még váltáshoz se veszem le a lábam a gázról, csak nyomom neki mint egy carsztájlingos idióta a kiherélt százezerfotintos fauvé szarjának.
Tény, én gyorsan hajtó típus vagyok amiért néha meg is fizetek. (lásd utóbbi csekkem 30e.) AUTÓPÁLYÁN.....
Viszont aki ült már mellettem az meg is tudja mondani, hogy a józan ész keretein belül kocsikázom és tisztában vagyok vele, hogy mit bír el az adott autó a seggem alatt.150-nél tolok egy negyediket és a lehúzott ablakon dobom neked a fehér zsepit, hogy töröld szemed, szád.
-
Snoop-y
veterán
Hát ha most kéne nullkilométeres sportkocsit vennem biztos nem a Honda-t választanám.
Nem azért mert csalódtam benne vagy valami. Pont fordítva már nem gyártanak olyan minőségű és olyan élményt nyújtó autót amit szívesen megvennék.New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Integra
titán
rámész a srác adatlapjára és ott van alul, hogy privát üzenet ennek a felhasználónak.
vagy a neve melletti kis pöttyre és felugró ablakban olvashatod hogy privát üzenet ennek a felhasználónak.
engem sem jelöltél még vissza, úgyhogy vágom, hogy nem vágod az oldal működésést...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen