-
GAMEPOD.hu
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jaffa75
őstag
válasz zolynet #42443 üzenetére
na ilyesmiről lehet szó! még a méretet meg kel néznem!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz zolynet #42622 üzenetére
És vettél észre különbséget az ATS-nél? Nem fogyaszt hektikusan a Shell-ből?
Nekem azonos távokon, azonos körülmények között majd 0,5 liter különbségek voltak a sima Vépówerrel. Az azért elég jelentős... Azóta hanyagolom a Shell-t. OMW-t még nem próbáltam de lehet kipróbálom egyszer.
#nincsbennetarcsi
-
BigBlackDog
veterán
válasz zolynet #43138 üzenetére
Ez nyomatékkulcs mire jó egyébként? Ki lehet vele engedni a nyúlmókusokat a motorból?
Szerencsére eddig még nem nagyon kellett ilyen okosság (gondolom előírt nyomatékkal meghúzandó csavarokhoz célszerű használni), nem nagyon szoktam !még! hozzányúlkálni a kocsihoz ilyen szinten.
[ Szerkesztve ]
-
bbubby00
őstag
válasz zolynet #43340 üzenetére
Mostanában biztos sok sz*rba lépek.
Én is meglepődtem, őszintén. De látszik, hogy az olcsó kategóriára nagyobb a kereslet!
5gen tervek?!
Elsőnek is bejártani. Most van 4ezernél, tavaszig 6ot bele kéne tekerni.
Mivel épített blokkos, így tavasszal megfújjuk olyan 230-40LE-re, kb 0.4baron. Inkább a megbízhatóság lesz az elsődleges szempont, mint teljesítmény.
Viszont nemtudom, h bejáratáshoz milyen olajat töltsek bele?! 10w40 vagy 5w30? Majd 10ekm+turbonál 10w60?!
Ezeknek utána kell még járni.Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
senior tag
válasz zolynet #43439 üzenetére
Nekem csak hátul van sárga, de az biztos, hogy legközelebb hátul sem lesz, inkább fizetek kicsit többet, de ez a fékbetét rohadtul poroz. 2-3 felgyorsítás utáni intenzív fékezés és a vicc, hogy hátul a felni koszosabb tőle, mint az elsők a D2 cuccal. Ja az alap, hogy most hogy hidegebb van a garázssoron 2-3 kisebb fékezést megejtek mielőtt utcára gurulok, hogy ha kell akkor legyen fék akármikor, bár hideg motorral nem vadulunk.
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
Fkris
őstag
-
z123456789
addikt
válasz zolynet #43534 üzenetére
Ez a Penta gyári Honda felni? Az amit korábban itt posztoltál? Ami most van rajta az Euro R felni igaz? Az is 17"-os? Nem gondolkoztál 18"-ban?
-
honda23
aktív tag
-
z123456789
addikt
válasz zolynet #43577 üzenetére
(#43577) zolynet
Jól néz ki ez a sárkány. Pont ma csekkoltam én is.(#43578) zolynet
Én is úgy vagyok vele, hogy szerintem ezek az Euro R felnik nagyon el vannak találva. Nekem is az van nyárira, és rohadtul tetszik az autón. Szívesen tennék 18"-ast alá, de azzal már ugrana a vezetési komfortból megint csak. Szóval csak a szemem kívánja, de nem érne annyit az egész.(#43582) bukics
:/ Ez szívás. Reméljük minél hamarabb le tudsz szállni a rollerről.(#43583) honda23
Hasonló a szitu nálam is. Remélem majd amikor cserélni tudom a mostani Accordot, lesz még egy-két jó állapotú bennfentes 2.4 Type S. -
Qru
MODERÁTOR
válasz zolynet #43654 üzenetére
Ne is mondd a Mátrában jártam így mikor még azt hittem a 4wd-vel átírhatom a fizikát. Jobbos kanyar a bejárat emelkedőn de a kijárat már lejtőn (tehát olyan mint egy dobbantó ami az árokba vezet) én meg belerepültem 3-asban padlón kb 120-al, na a tetején szépen el is könnyült a fara a kocsinak hát leizzadtam rendesen... Aztán inkább el is mentem egy vezetési tréningre.
mod:
Amúgy is vigyázz és kíméld az ATS-ed, mert az lesz a következő autóm.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
csabi94
őstag
válasz zolynet #43975 üzenetére
Nekünk meghúzták a családi kocsi (99-es Galaxy) bal hátsó ajtaját. 180 ezret fizetett a biztosító. 40-ből ment rá egy ugyanolyan színű bontott ajtó, majd eladtuk a kocsit, mert volt már több baja. Ahelyett lett a Civic.
Amikor az ajtós sztori volt, még nem tudtuk, hogy le fogjuk cserélni. Azt leszámítva, hogy a szerelő összetapizta a zsíros mocskos kezével a kárpitot, fullos lett.[ Szerkesztve ]
-
BlacKSouL
addikt
válasz zolynet #44074 üzenetére
Ahhoz képest, hogy mindenki szerint melegíteni kell őket, a 4 fokos az hideg.
Ha igaz lenne, hogy melegíteni kell, akkor az minimum 150-200 fokot jelentene. Vagyis arányosan nézve akkor a 4 és a 30 fokban is hideg van neki. Ergo nem kell melegíteni. Nálam legalábbis eddig soha nem kellett, bár az is igaz, hogy én mindig a városban indulok el vele, tehát sosem volt még olyanom, hogy a boxból kilőve 200-ra felugrott a gép, és a célegyenes végén az első kanyarban nem fogott rendesen
Tehát igen. Ha pályán az első dolgunk egy mért körös satufék, akkor ahhoz lehet, hogy melegíteni kell. Utcára nem.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
nagyúr
válasz zolynet #44082 üzenetére
Egyebkent a zold meg a sarga kozott arban alig van difi, de ha tenyleg erezhetoen gyengebb hidegben akkor en magamnak semmikepp nem vennem meg.
Nekem a legnagyobb gondom a fekemmel annyi, hogy 140-150 korul 4-5 fovel, full csomival erezhetoen keves a fek, mondhatni ijesztően.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik