-
GAMEPOD.hu
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
shadeofme
tag
Feleennyiert is lehet mar nagyon jo autot venni (pl. Lexus IS200), de a gatyad rafizeted a biztositasra.
En 850-et fizetek evente az 1.4-es Civic-emre, 13 eves jogsival + 1 ev bonusszal.
Egyik ismerosom havi 160-at fizetett 1. evben a Prelude-jere, ami olyan 1900/ev.
Na ezekbol kb. kikalkulalhatod, mennyit fizetnel egyilyen Integra Type-R utan.
Confused.com
Ez persze nem jelenti azt, h en nem vennek szivesen ilyen autot, de egyszeruen nem birnam fizetni a biztositasat.Ha privit irsz, tedd hozzá, h mi érdekel, mert több cuccot is hirdetek.
-
Manitou
addikt
Itt felénk reggel le volt fagyva az út mindenhol, hol kevésbé , hol jobban. Gondolkoztam is, hogy lehet ma nem kocsival megyek be dolgozni, de óvatosan vezetve begurultam. Pont holnapra vagy vasárnapra terveztem a kerékcserét, de egy napot már nem bírt várni az időjárás.
Végülis nem volt gáz nyárival sem, nem csúsztam meg. Pedig ma elég sok baleset történt itt a városban és környékén. A rádióban félóránként mondogatták be hogy éppen hol van baleset. 2 csuklósbusz is telibeverte egymást, meg még sokan mások.[ Szerkesztve ]
-
shadeofme
tag
Megjon.
2 es 3 eve januarban jott meg a ho, tavaly mar decemberben, uh megyek is feletek a teligumikert ugy 2 het mulva, amikor lesz egy kis szabim.
Annyi a kulonbseg ideat, h nem takaritjak az utakat... Se az onkormanyzat, se az emberek.
Megall az elet olyankor.
F*sza, mi?
Uh ha megjon a ho szamits majd par szabadnapra.Ha privit irsz, tedd hozzá, h mi érdekel, mert több cuccot is hirdetek.
-
Integra
titán
adj linkeket, amiket át tudok nyálazni, ha esetleg kint ismersz, tudsz minőségi műhelyekről, ahol kifejezetten ilyenekkel is foglalkoznak, minden tanácsnak és lehetőségnek örülök
az ebay ilyen tekintetben egy káosz és lottózó.....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
BlacKSouL
addikt
És mégis milyen érdekes, ennek ellenére ott az 1.6 szívó 160 lóval, később a sokat szidott 1.8 szívó 140 lóval miközben a konkurrencia 1.8 ból úgy 125-130 körül ment akkoriban.Ehhez jön egy röhögtető fogyasztás.Nem csak a max.lóerő a legtutibb,persze van ahol pénz,adó,lóerő,környezet nem számít.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
Integra
titán
ez eleve nem így volt, hanem a japán törvényi szabályozás miatt.
szép meg jó az integrában is a 200le, de 300 kell bele, akkor lesz az igazi. alig várom az új ctr-t, aztán lehet rendelni bele a motort és váltót meg a beépítő kitet. és most végre lesz hozzá gyári kipróbált egységes csomag, nem tuningolni kell valami műhelyben. a motor és váltó súlyára leszek kíváncsi, hogy mennyivel nyom esetleg többet majd. és akkor mehet alá a hozzá illő combos fékrendszer is.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
m3tr0
senior tag
Ja ééértem.
Persze a gyári futóműalkatrészeket azokat mindenképpen megtartom.Integra is erre célzott akkor.
Köszönöm a tanácsot.
Csak most a gumi téma jár a fejemben és úgy néz ki a 14-es nyári szettemet beszámítják 15 -ös gumikba.
Egyből erre kötöttem rá..
Jön a front vagy nemtom,..Mellesleg azt nem értem,hogy sokan járnak /45-ös gumikkal, meg még betegebb méretekkel 185/50,től lefele széles felniken és elég sokan járnak 4cm-nél nagyobb ültetéssel is.
Akkor ők tartják el a futóművesek és gumisok nagy részét?[ Szerkesztve ]
-
BlacKSouL
addikt
A gyári alun a régi nyárival, amit kidobtam már, remegett. Külön acélfelnin a téligumival szintén. Most felkerült a gyári alura az új Conti, újrasúlyozták mind a 4 felnit, és ez is remeg. De csak fékezéskor.
Néha hidegen elinduláskor ha üresben gurulok hallani ahogy vékonyan hozzáér a betét a tárcsához, kicsit "keféli". De 1-2 fékezés után már elmúlik ez a hang.
Tehát minden variációval remeg, vagyis nem gumi/keréktárcsa probléma lesz.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
sunny84
senior tag
igen , nem tudom mire vágyik majd leinformálom
#24970) Napfénysüt nem csúnya az , csak szokatlan és extrém , de a preludja se szokványos , jó persze a fehér hondámra nem tenném fel
[ Szerkesztve ]
" Ez nem autó ez HONDA " - Ha második vagy, te vagy az első, aki veszít. -
-
zolynet
addikt
miket beszélsz a száddal?!
azt hiszem utoljára egy '94-es 525ös bömbiben ültem, ami propelleres volt, hát szódás volt (nem most volt már az sem) ... synner is egy németbe ült a 5gen qp után, menni kell utána, venni kell valami jürgenvágent
Life is too short to stay stock!
-
DeathAdder
veterán
Ne nézd le a VTi-t, sehogyan sem megy, de az csak úgy tűnik.
Kolegának E30 318is volt, felcsigázva, wems és minden finomság, 250 ló körül mozgott (már nem emlékszem). Amikor meghajtottam, az valami eszméletlen hogy ment, 21.1 mp alatt volt 200-on, ehhez képest az M3 E30 34 alatt van, még a CTR is előbb eléri A 225 lovas 4 keres TT-t játszva ette, és természetesen engem is kihívott, de csak akkor amikor már biztos volt benne, hogy meg fog enni. Fel is húzott rendesen, de azért kiálltam vele a teljes esélytelenség nyugalmával. Repülőstartból 100-110 -ig magam mögött tudtam tartani vagy tízszeri próbálkozás után minden alkalommal, aztán nagyon elhúzott, de addig semmi. Mentem E92 330i-vel, az még 3-asban is alig-alig nyúlt el. Több haveromnak bmw-je van, szarul mennek, sokat zabálnak, drága bele az alkatrész és hetente szervízben vannak, pedig az enyémtől újabbak.. én speciel semmire nem tartom őket, sőt sok ember közül csak 2 olyat ismerek aki bmw után még egyszer azt vett, ebből az egyik gyerek kora óta bmw buzi és olyan családban nőtt fel, ahol bmw a törvény Nekünk is volt egy E34 535i ami az első és egyben utolsó bajor mérnöki csoda is volt az udvarban
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen