-
GAMEPOD.hu
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
dgyuri0123
nagyúr
Hibridnél (eHEV) nagyon sok lenne az 5l-es városi fogyi. Sajátommal 3,7-3.9 között járok rövid városi távok között (nem BC szerint). Hosszabb városi/elővárosi autózásnál 3.5l, de inkább alatta. Civicet akartam, (mert gyönyörű szerintem) de csábított az eHEV alacsonynak ígért fogyasztása, ami végül be is jött...igaz, ez nem Civic.
Ha ma vennéd a Golfot, tuti sokkal többe kerülne, mint az eHEV jelenlegi áron. Már egy Fabia is többe kerül, mint egy eHEV Elegance felszereltségben... És még azt mondják, hogy drága a Jazz hibrid... ja, de mihez képest."csak a zene van"
-
Rp526
aktív tag
A baj az, hogy kb. vagy ez maradt.. vagy ami nyugaton már régen eljött. A magántulajdonban lévő dolgok elvesztése, főleg ingatlan.. vagy soha nem is lesz esély megszerezni.
Mire valaki összespórolná az árát egy önerőnek, a forint annyit romlik + az infláció, + áremelkedés, hogy mind1 el se kezdi a spórolást.
A minap beszéltem egy ismerőssel, befizetett egy VW-re év elején 13M volt, ha most kérné teljesen ugyan azt a modellt 19M lenne.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
~200k most az én Jazzemre is rá fog menni, és nem lesz semmi extra, csak egy kis gatyába rázás a kasztninak.
- eltérő árnyalatú első lökhárító és bal sárvédő helyesre fényezése
- 2 hátsó sárvédőív rozsdátlanítása
- csomiajtó korrigálásaAz utóbbihoz kell vennem pár apróságot is, mint pl. Honda embléma, ami potom 11000 Ft.
-
tboldi
nagyúr
Ez lehetne már ON is, nem?
A bontósakat is mind fényezni kell, vagy jobban, vagy kevésbé fakultak vannak, pont ugyanolyan árnyalatú nincs. Jelenleg is pont az a baj, hogy onnan valóak az elemek.
Elöl az van, hogy nem adtak nekem elsőbbséget, és a javítást végző műhelynek így sikerült az operáció a biztosító terhére, és amikor reklamáltam, még nekik állt feljebb.
Hátul meg egy villanyoszloppal kerültem közelebbi kapcsolatba a pillanatnyi figyelemkiesésem okán. Tökéletes csereajtót sem sikerült találni, a mostanira is fél évet vadásztam, addig egy kissé rozsdás ezüssttel jártam, de legalább ezzel lett spoilerem.
Itt van egy kis horpadás (belülről, a burkolatot leszedve kivehető), amit nem szépen javítottak (feltehetően még az Egyesült Királyságban, onnan való autóról származik), illetve a Honda emblémás műanyagelem fakóbb, mint a többi része.szerk.: Vagy az emblémára értetted a kérdést? Lehetetlen úgy leszedni, hogy ne törjön a 2 pöcök hátul. Nekem így nem sikerült, rögtön elpattant, ahogy alányomtam a legkisebb csavarhúzómat.
[ Szerkesztve ]
-
Eugene Roe
őstag
Az ingatlan téma érdekes dolog. Lehet mondani, hogy albival le lehet élni egy életet, de nyugat-eu-ban még csak most fognak kezdeni nyugdíjba menni azok, akiknek sose volt saját lakása. És amíg most, 20%-kal emelkedett az albérleti ár, addig a nyugdíj 3-4%-ot. Ezek alapján nem bíznám rá a maradék 20 évemet az albizásra
Persze akinek nincs saját lakása, annak illene nyugdíjas korára mai értéken 30-40M megtakarítással rendelkezni, ami Ft-ban még csak-csak hoz is valami kamatot, csakhát a Ft most 2 év alatt bukott 25%-ot így kb. marad az S&P500, mint biztonságos befektetés, most kell majd 2-3 év múlva ügyesenelcsípni a mélypontot
Lényeg a lényeg, Euró nélkül átlag magyarként nincs alternatíva a saját lakásra :/
Ps.: Én próbáltam itthon albisként élni, pénzt biztonságos helyekre befektetni, de 7 év után nem bírtam a nyomást, csak vettem egy ingatlant még pont az utolsó pillanatban.
[ Szerkesztve ]
It'll hurt... a lot, but you'll be better - you say?!
-
félisten
A poszt arra vonatkozott, hogy durva sztori + iszonyat szívás.
Gondolom külföldi eladóval szemben nincs értelme kártérítésért bíróságra menni.Semmi nem tart vissza az időhiányon kívül, tavaszra tolódik a projekt.
"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50, Silverstone Milo ML03 ..............................................................................................
-
ilyen_85
senior tag
Igen, tisztában vagyok vele, hogy két külön világ. Azért kezdtem el Jazz helyett mást nézni, mert a Jazzeket nagyon drágának érzem. Ahhoz képest, hogy milyen a felszereltsége és ára, még márkán belül is találni jobb ár-érték arányút.
Illetve, eddig aki megtudta, hogy Jazz-t szeretnék venni, szó szerint kiröhögött, gondolom nem tudnak elképzelni egy kis autóban...
Egyébként vidéken élek, ha "leugrok" a boltba az is 30km csak oda, ezért gondoltam, hogy akár a dizel is opció lehet.
De én is úgy érzem, hogy ésszerűbb lenne egy jól pakolható kisebb autó. A Civick-et azért néztem, mert ott is van magic seat, ezért ha ledöntöm az üléseket, szerintem az is elég lenne nekem.
Az 1.4-es Civiket azért néztem, mert (papiron) keveset fogyaszt, de kicsit lomhának tűnik (13s gyorsulás... nem szoktam gyorsulni, de soknak tűnik). Az 1.8-as vajon jobb lenne?
-
Rp526
aktív tag
Rápróbálok, köszi.
Más. Honda Jazz 1.2, 2006, 110e km.
Nézegetem az olajokat. Mi a különbség a motul eco-clean, x-clean, eco-lite, eco-nergy... stb olajok közt, mert találtam átfedést. Melyik ajánlott a Jazz-be? 5W30 volt benne eddig tulaj szerint, megpróbálnék egy 0W20-30-at első körben. Minőségi sorrend van a felsorolt nevek közt? -
Rp526
aktív tag
Belenéztem a motortérbe és a gyújtáselosztó tengelyén lévő tömítés természetesen elfosta magát és tiszta olaj minden. Cserés. Nem tudom ez okozhat e ilyen problémát. Tényleg csak ilyen párás időben nem indul évente 1-2x. Sajnos a gyújtáselosztóm nagyon ritkának tűnik. D14A4 motorkódom van és JHMEJ alvázszámom. A neten (ahogy az én donor autómon is.. ) minden 1998 körüli civicen ez a trafó van kb.
Nah de nem így az enyémen.. Amin ez a kis rövid fedeles:
Nem is értem miért raktak ilyen két felfogatásost rá, mikor fent a kis csonk megvan a harmadik csavarnak is. Gondoltam lecserélem az egészet.. de a csatlakozó is teljesen más. Az egyikben eleve 7 kábel van, míg a másikban 8.
Ehhez még az is hozzájön, hogy a trafófedél tömítése rosszul lett vki által visszarakva és nem tömít rendesen.. így bejuthat a pára is.
Első körben kicserélem az O gyűrűt, aztán valahonnan tömítést kellene szereznem.. de azt szerintem nagyrészt csak a fedéllel árulják. -
dgyuri0123
nagyúr
Azt gondolom, nem jól látod. A divatot (trendet) megtervezik. Nem végeznek piackutatást, hanem úgy alakítják/formálják az ízlésedet, ahogy ők akarják. És nincs célközönség sem. Illetve van, de arra alapoznak, hogy bármilyen ízléstelen, akkor is lesz rá vevő, mert az emberek zöme sznob és csak az számít nekik (nagy részüknek), hogy drága legyen.. illetve hogy ne legyen "street fashion", mert az mennyire gáz.
Egy neves divattervező mondta egyszer, hogy nem mi követjük a divatot, hanem az követi a divat-tervezőt. Innen kezdve nem áll, amit mondasz. Téged (minket) behajtanak egy akólba, a többit tudod...
"csak a zene van"
-
Ádám16
addikt
Megnéztem.
A 110k km valósnak tűnik a fényezés, motortér és a beltér alapján.
Az alja viszont megindult a pusztulásnak (welcome to Osztrákia), de úgy látom, nincs átrohadva, felületi a rozsda. Illetve a jobbelső toronynál van a lemezelt résznél komolyabb rohadás + a küszöbvégeknél, a hátsó sárvédő alatti ponthegesztésnél már láttam a rozsdaindulást. Szerintem 150-200ból egy fasza alváz és üregkezeléssel ezek még simán menthetőek lennének.A motorja szépen jár, vezetés közben sem éreztem semmilyen problémát. Frissen ment át kpm vizsgán, 3000 km-re ezelőtt volt egy 650 eurós nagyszervize. Fékcsövek, fékkel kapcsolatos dolgok, olajok cserélve, stabpálca, 1-2 ilyesmi.
Firestone 2021 év végi gumik vannak rajta, tökéletes állapotban.Hazafelé megláttam még egy kereskedést, ahol volt ez a típus, az egy 1,4es lefingott példány volt, de az alja sokkal szebb volt az általam kiszemeltétől.
Nagyon nehéz... Van egy patika állapotú A6 C5-öm 3.0 szívóbenzinnel , de szinte folyamatosan volt vele kisebb-nagyobb probléma egyrészt, másrészt van benne 360e km, 12-t eszik (ami ilyen árak mellett eléggé fájó), plusz időzített bombának érzem a motort és a váltót, hiába volt előttem is gazdája. [kép] [kép]
Arra gondoltam, hogy veszek egy ilyen Civicet 2-3 évre (csak az üzemanyagon fogok évente 5-600 ezret, a szervizelésről nem is beszélve), aztán 7-10 millióból veszek egy újabb-komolyabb autót 2-3 év múlva.
Csak az Audit szerintem ilyen állapotban is 1,5 körül tudnám eladni, és nehéz átülni egy ugyanilyen korú, szögegyszerű járműbe. Head and heart fight.[ Szerkesztve ]
-
Avicularia
veterán
[link]
Összefoglalásképpen: ha a motor műszakilag rendben van és a megfelelő motorolaj van benne, valamint figyelünk az olajszintre, betartjuk a csereperiódust és a motorolajból a csereperiódus során 1-2 liter fogy el, akkor még maradjunk nyugodtak az olajfogyasztást illetően.A cikk szerint is normális 1-2 liter olaj fogyása. Ha 2 liter elfogyna nálam a 4-ből és nem csekkolnám elég nagy bajban lennék.
BTW a wartburgban nem igazán tudtál olajszintet nézni[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
Hogy se magyar sem angol nem megy neki írásban, sem fogalmazási készség terén sem szövegértelmezési készség terén.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
Végülis angolul se kell tudjon valóigaz.
Maradjunk annyiban ha nem tudnak magyar üf-et fenntartani legalább 1 emberrel aki képes értelmezhetően kommunikálni akkor ne legyen magyar felületű oldaluk és fejezzék be a magyar piac kiszolgálását.Ha az angol kommunikáció sem megy nekik folyékonyan és érthetően 2024-ben akkor meg szimplán ideje lehúzni a rollót és elmenni fagyit árulni a helyi állatkertbe.
edit.: tovább megyek, a ChatGPT korában ez szimpla hozzáállás kérdése, még inkább azt gondolom ha ennyire fussa ügyfélkezelés terén akkor nem kell kereskedelemmel foglalkozni. Tekintve ha nem tudsz se magyarul se angolul csak mordoriul esetleg törpül megfogod a ChatGPT-t és értelmezhető szinten lefordítja neked angolra minimum.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
slett27
addikt
Az a baj hogy leragadtam a Covid előtti időszakban amikor 70-ből megvolt egy szíjas vezérlés csere. Azóta 3x-ra nőttek az árak.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
slett27
addikt
Szummázva maradjon itt ez a mém, remélem Qru megbocsájtja aztán visszatérek a Hondás témához.
[ Szerkesztve ]
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
nagyúr
7gen accordra évi 400 úgy borult rá, hogy sosem volt semmi komoly baja
szimplán ha rendesen beleszámolsz mindent, műszaki, biztosítás, normális cuccokkal olajcsere, egyszer egy kuplung, egy-két szett gumi, fék stb., akkor kijön a matek persze néha volt nem várt dolog, szélvédő betört, szervopumpa folyt, egy stabgumi elkezdett kopogni
még a 7gen civicre is ráment a 8 év alatt éves átlag 325e Ft
(fater g astrájára is közel annyi ment mint az accordra)
[ Szerkesztve ]
-
-
slett27
addikt
Szerintem itt extrém dolgokat értette. De tényleg leinformálom mert most már engem is elgondolkodtatott. Úgy mint a 2017-es Skoda Oktáviában a fűtő radiátor csere 70e-ért. Vajon az mitől romlott el.
Egy szervizes azt is mondta a motorra vonatkozóan, ha nem a gyári ajánlású motorolaja(ka)t teszem / teszik a Hondába akkor is elnyelheti az olajat. Illetve nem kell fejjel a falnak menni egyből, kezdődjön egy szelepszár szimering cserével.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
slett27
addikt
Vennék én... még kb 2 év.
HONDA CIVIC 1.6 VTi ABS+SRS+Klima
1.890.000,-"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen