- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- EA Sports WRC '23
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- Ilyen lesz a harc a The First Descendantban
- Diablo IV
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- Ubisoft Forward 2024 - Az összes bejelentés egy helyen
- Dragon Age: The Veilguard címmel jön a sorozat régóta készülő új része
- EAFC 24
- Assassin's Creed Odyssey
-
GAMEPOD.hu
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
janati
őstag
egy igazi balfasz...
amúgy a kocsit a crxforumon vette meg egy srác, de ős tisztában volt vele hogy egy szutykot vesz...de van ugyanannyija még rá. mint amennyiért elhozta, így király autó lesz belőle, és tud róla mindent...
végülis ez is egy taktika, csak jó adag elszántság és idő kell hozzá, hogy 100%-os legyen a sikerA "Kivel érdemes üzletelni" topikot NEM én, hanem Thunderzolee tartja karban!!!
-
^Bundi^
senior tag
felvolt rakva anno 1 kocsi
megkíélt..blablabla
megkérdem milyen olajat használ
aszonnya : 10w60
mondom az nemsok
aszonnya a 10w40 et elégette (jooo megkímélt lehet)
gáz volt bele rakatva
megkérdem mennyire fogja vissza
aszonnya hát már nem lehet végig kettesben menni vele, mert lassú 7200 on
hömm..
szép megkíméltNos Omnes Una Manet
-
janati
őstag
Jó kis gép, úgy tűnik..kopp-kopp
Bal első sárvédő volt cserélve+bal első ajtó javított. Ennyi, amúgy egyben van a paripa.
137e km van benne, ami úgy tűnik valós, mert még a gyári vezérműszíj volt benne, ronggyá kopva...
Mindenkinek ki kell próbálnia a vti-t! Nem egy hátbavágós gép (mint egy mai diesel), de attól sokkal nagyobb élményt ad a gyorsulása miatt. Brutális, ahogy észre sem veszed, és 150-nél jár az óra.
A hang: hát az egészben valóban ez a csúcs! 5500-tól meggonoszodik szabályosan. Á, nem lehet vele lassan menni. 10-12l / 100km a fogyasztása...A "Kivel érdemes üzletelni" topikot NEM én, hanem Thunderzolee tartja karban!!!
-
Shalala
senior tag
Hello!
Megtudnatok mondani hogy ennek a kocsinak valtaskor mitol ilyen a hangja milyen tuning van benne?
Szerintetek megeri tel elott autot venni , vagy inkabb varjam meg a tavaszt (megtudom varni).
Azt hallottam hogy a hondahoz dragak az alkatreszek. Ez mennyire igaz?
Igaz mar eldontottem hogy civic-et veszek -
-
janati
őstag
nem a LE nem elég, hanem civic betegség, hogy szarrá rohad 6 éves korukra a gyári kipufogó rendszer, de a közép+hátsó dob tutira!
na most a frissen vásárolt vti-mmel én is ezzel szívok, mivel a középdobom összehullott, és zörög, folytja az autót...a hátsó dob pedig télen fog tutira széthullani...
namármost:
gyári kipuff rendszer újonnan drágább, mintha vennék egy supersprintet, gagyi kipufogóféléket pedig nem fogok venni...
ergó a supersprint az okos megoldás...A "Kivel érdemes üzletelni" topikot NEM én, hanem Thunderzolee tartja karban!!!
-
janati
őstag
használtan olcsóbban kijön egy supersprint, mint egy új gyári, hidd el!
most vettem egy gyári használt középdobot, azt mondta srác fasza-király, és ugyanolyan szar, mint az enyém volt...adtam a szarnak egy pofont...
még1x nem fürdök be...A "Kivel érdemes üzletelni" topikot NEM én, hanem Thunderzolee tartja karban!!!
-
regent
aktív tag
Ezt hogy érted? Ironikusan ''kevesled'' (azaz sokallod), vagy tényleg kevésnek tüünik a felszereltséghez, és a hirdetett állapothoz képest. Azaz az ár alapján valószinüüleg a valóságban szó sincs megkímélt állapotról, ''kényeztetett'' motorról?
<{Opal}> mert amikor a férfi kódol, akkor csak a férfi van és a kód, olyankor nem kell nő, mert olyankor a nő egy bug, érteitek?
-
^Bundi^
senior tag
nemértem miért kevesled..az én 96 osomat 1.1 ért vettem igaz az rover civic volt viszont azon aztán tényleg fullosak
ma is látni 1.1 ért ugyan olyanra hirdetés -t
ráadásul azok 1-6 os motorral is vannak
sztem normál az ára egyáltalán nem kevés..sőőt..
1999 est meg 1.5-16 ért már el lehet vinni szvszNos Omnes Una Manet
-
NoLF
addikt
érdekes most nézem a fordulatszámmérőjét, és 6800 körül kezdődik a piros, enyémben meg 7200nál. akkor ez tuti nem d16z6 1,6 sohc vtec mint az enyém, pedig elvileg azt rakták a roverbe is ha jól tudom...
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
Integra
titán
szegény cimbi celicája megadta magát a nagy erő alatt, elsőre eltört a váltója egyesben
most kerül bele egy még erősebb, de ha ez is törik, akkor nincs tovább, lekell venni az autó teljesítményéből
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
bezzegezhetnek, mikor szétgyilkolja kanyarban a bezzeg német autókat
meg fele annyiból halkabb és minőségibb... irigyek, ennyi
tsuchija is csak ennyit mondott, hogy fantastic this car trashes all the competitors in it's class...
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
kbarca
tag
Most jelenleg semmi különös, bár 100e km-nél járok, így a vezérműszíj csere aktuális lenne már...
Egyébként amikor megvettem, akkor volt a motornak egy furcsa hangja, és kiderült, hogy a klíma kompresszor feszítő csapágya zúgott, ez ki is lett cserélve, majd kb 10e km-el később egy másik, szintén csapágyzúgás-szerű hang kezdődött, ami pedig a szervó kompresszor egyik csapágyának zúgása miatt keletkezett. Erről a csapágyról a szerelő (aki hozzáértőnek számít, nevet nem írok), azt mondta, hogy csak egyben cserélhető az egész. Nos, több havi bontóban keresgélés után sem találtam hozzá alkatrészt, az új alkatrész ára pedig 137e+áfa lett volna. Ez addig tartott, hogy egyszer autópályán olyan 150-nél (persze német pályán ) egyszer csak megszűnt a csapágyhang, de a kormány is kemény lett, azaz elment a szervó. Másnap megnéz, hát leszakadt a tárcsa, amin az ékszíj fut a szervó kompresszorról.
El is keseredtem rendesen, de a barátnőmék szomszédjában (Veszprémben), lakik egy öreg szaki, aki azt vallja, hogy őt arra tanították, hogy mindent meg kell próbálni megszerelni. Mivel az eset éppen náluk történt, ezért éppen kapóra jött az öreg, szétszedte, megnézte, mit kell bele tenni, és elküldött csapágyért, ami egy 600ft-os csapágy volt. Összeszerelte, profin visszahegesztette a tárcsát, és azóta faint minden. Namost valami ilyen mentalitású ember kellene nekem Debrecen környékén...miért, te tudod milyen íze van a Bifidusnak?
-
lao ce
aktív tag
koszonom Integra es NoLF
az en kategoriamban sajnos a rugohoz nem lehet nyulni, csak 'camber'-t lehet allitani. engedik a kereket/gumit cserelni de ugyanazt a meretet kell hagyni. lehet modositani a kipufogot a katalizator utan, es a legszurot (de nem szabad a cold air-t betenni), meg minden folyadekot. lehet meg antiroll bar-t tenni/cserelni, brake lining-ot vagy mi a csudat de nem tudom mi a fene az.
szoval a teljes tervem az az, hogy legszuro, konnyu kerekek, slick gumik, es ez a shock hatha szamitani fog. ha ez nem eleg akkor... majd meglatjuk. esetleg rollbar, de marha draga az a vacak cso es ugye megy a levesbe a kocsival egyutt amikor csere lesz. a kerek a legdragabb, de ujrahasznosithato.
egyebkent jo a kocsi, alapvetoen az az egyetlen igazi gondom vagy inkabb pechem hogy a fek szar de azt sem lehet cserelni. ebbol kovetkezoen nem merem kiprobalni az autot nagysebessegu palyan, mivel a brake fade nagyon komoly erzes mar kispalyan is.nicht kompot
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen