-
GAMEPOD.hu
A Topik fő témája a hazai bankok (kivéve az OTP):
Új hozzászólás Aktív témák
-
TigerDzsó
tag
válasz mályva #20085 üzenetére
Ez inkább ebbe a topikba való szerintem.
Vivid továbbra is ingyenes és tényleg bank áll mögötte, plusz bizonyos helyeken kapsz visszatérítést (most pl.: Auchan, OMV, OBI...), ha meghívóval regisztrálsz.
N26 mögött szintén bank van, ingyenes is, de tudtommal magyar lakcímmel még mindig nem lehet regisztrálni.
Zen 0,99€ havonta, nincs mögötte bank, de ad saját LT IBAN-t.Revolut és Wise sem bank.
-
RR-13
őstag
válasz INGJOKE #20097 üzenetére
Nem vagy egyedül.
Az Erste "szándékosan" bénázik, és nem fejleszti a funkciókat, ahogy a régi felületen pl. éveken át működött pár dolog, az most nem fog. Pl. Állandó bankkártya limit módosítások....Érdekes példa a kérés, szándékos figyelmen kívül hagyásra, hogy kétszer is kértük őket írásban 1 hét alatt, hogy a kártyás vásárlások zárolt tranzakciós tételeket is lehessen pdf-be menteni, mert azok több infót mutatnak, mint amikor könyvelve van már..., erre jött 2 db béna válasz 3 hét különbséggel, hogy nem tervezik fejleszteni ezen részt a jövőben.
Mi a bánatot kellene fejlesztenie ehhez Kb. 3 perces beállítás lenne a fejlesztőknek..
Kértük, hogy továbbítsák nekik a kérést, de biztos, hogy nem tették meg.Megjegyzem, hogy ez évekig tökéletesen működött a régi felületen.
A George soha nem fogja elérni a régi felület szintjét..., eddig több felesleges baromságot tettek már bele, amit senki nem kért.
Ami nagyon érdekes, hogy nem érdekli őket, hogy több ezer felhasználót kikészítenek a George felülettel, funkciókkal, hiányosságokkal, hibákkal, és azért sem teszik bele azokat, ami régen már működött a jól megszokott, átlátható Erste Netbank és Mobilapp felületén. -
sifarr
senior tag
Azaz a lehetőséged megvan rá, hogy két különböző eszközön is használhasd, ... anélkül, hogy az újraregisztrációval meg a CIB24-gyel bohóckodni kéne.
Megértettem, hogy ezt a lehetőséget hiányolod, lásd ezt a hozzászólásomat!És érdekes módon az (Wise) feltelepíthető több eszközre is úgy, hogy ne kelljen a Wise-t hívogatni, hogy ja amúgy több eszközön szeretném használni.
Ezt nem tudtam. De ez nem változtat azon, hogy szerintem ezt a CIB (bankok) biztonsági okokból nem engedi(k).
Ne magadból indulj ki! Átlag felhasználó feltelepíti 2 eszközre (saját mobil + családi tablet), ahogy te is szeretnéd. Az eszközök védelme szinte nulla. Pl. pin-nel védve, a kód pedig 1234, vagy születési év (gyerek is tudja ). Szinte bárki beléphet, tranzaktálhat.
Bankszámlán milliók, 10 vagy 100 milliók is lehetnek. Hiányzik az a banknak, hogy bukta esetén az az elvárás, hogy a bank térítse a kárt? Ha nem hibás, az ügyfél volt a hunyó, akkor is? Emlékszel az sms-trükközős számlakifosztásokra? Ott is az OTP állt helyt, pedig akkor már inkább a mobilszolgáltató volt a hunyó, és főleg az ügyfél.
A Wise (még?) nem bank. A felelőssége is kisebb. Sokkal kisebb az ügyfelek nála parkoló pénzösszege. Valamint az ügyfelei inkább a fiatalabbak és/vagy hozzáértőbbek közül kerül ki.De ha ez a Wise esetében neked jól működik, akkor miért nem hagyod ott a CIB-et? Százmilliókat ott sem érdemes tartani. Akkor?
Ha egy bank nekem nem felel meg, akkor otthagyom - szívfájdalom nélkül. -
cocka
veterán
válasz sifarr #20103 üzenetére
Az eszközök védelme szinte nulla.
Akkor ha jól értem úgy érted felhasználói oldalról. Mert a bankok részéről meg az volt a duma, hogy azért kell az okostelefon, mert az SOKKAL védettebb, törhetetlenebb, biztonságosabb stb..
Pl. pin-nel védve, a kód pedig 1234, vagy születési év (gyerek is tudja ). Szinte bárki beléphet, tranzaktálhat.
Már hogy maga a telefon PIN-nel védve? Mert ugye csomó eszközbe ha nem teszel SIM kártyát, akkor is használható egy Google fiókkal. Az appok használata pedig nem követeli meg a SIM kártyát, anélkül is használhatók.
Az app PIN kódját meg elvileg csak a user tudhatja, szóval ha más használta a kódjával az appot, akkor azért nem a bank a hunyó.
Sokkal kisebb az ügyfelek nála parkoló pénzösszege.
Összesen, mint egy magyar banké?
miért nem hagyod ott a CIB-et?
Egy megszüntetett kedvező csomagot nem hagyok ott, ha nem muszáj.
-
sifarr
senior tag
Akkor ha jól értem úgy érted felhasználói oldalról.
Igen.
Szerintem ne menjünk bele a részletekbe! Annyiban talán megegyezhetünk, hogy a banki/pénzügyi rendszerek, applikációk biztonsága tekintetében a leggyengébb láncszem az ügyfél. Azért az sem véletlen, hogy andoidra (is) vírusvédelmi, biztonsági szoftvereket írnak. És az sem, hogy a bankok már szinte naponta adatlopások, csalások veszélyére hívják fel a figyelmet.Összesen, mint egy magyar banké?
Te most kötözködsz?
Ha ügyféloldali biztonságról, kockázatról beszélek és a pénzügyi szolgáltató ügyfél felé szóló felelősségéről, akkor a pénzösszeg is az ügyfélátlag szintjén értendő. Az a Wise esetében kisebb, mint a bankoknál. Már a betétvédelem hiánya miatt is.
A Wise a sokmilliós ügyfélszám miatt talán csak az OTP-t nem előzi meg a kezelt pénz tekintetében. Ha valaki ezt, az egészet akarná lenyúlni, az nem ügyféloldalról támadna.Egy megszüntetett kedvező csomagot nem hagyok ott, ha nem muszáj.
Ezt hívják kompromisszumnak, amit minden bank esetében, mindenkinek kötni kell. Nincs bank, amely tökéletes lenne minden tekintetben és mindenkinek.
Neked fontosabb a kedvező számlacsomag, mint az internetes "anomáliák". Én meg nem nyitnék számlát a BB-nél (mert drága), hiába kiemelkedően jó az app-juk értékelése. Arról nem is beszélve, hogy mi lesz, amikor 1-3 éven belül a holding a 3 banki rendszert egyre cseréli. Lesz ott az ügyfelek részéről kompomisszum dögivel. -
Lackooo84
nagyúr
Újraraktam a telóm, és azóta a CIB hitelesítéseknél push helyett minden oldal sms-t küld, vagy appon belül jön a számsor amit be kell pötyögni, és ez rohadtul idegesítő... Hogy tudom visszaállítani, hogy push üzenetek + ujjlenyomat kombóval kelljen jóváhagyni a tranzakciókat mint eddig? Az appban pedig be van kapcsolva a biometrikus azonosítás a belépéshez is és a tranzakciók jóváhagyásához is, mégsem működik...
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
Met
nagyúr
CIB mobil app csak engem szórakoztat azzal, hogy a megbízások listájában egy két ide tétel látszik és tavalyiak?
Rákeresek névre nem találja ami ebben a hónapban volt."If in doubt, flat out!" Colin McRae
-
Lackooo84
nagyúr
Nekem be volt ragadva egy tétel függőben, de miután újraraktam a telót és az appot is így eltűnt. Viszont okozott egy olyan kellemetlenséget, hogy egy tavaly augusztusi utalást a lista elejére tett, aminél nem vettem először észre, h tavalyi, és telefonálgatnom kellett, mert azt hittem az app hülyült meg és magától utalt...
The Truth is out there...
-
Brandynew
őstag
Sziasztok,
Minden hitelkártyánál csak akkor jár visszatérítés, ha konkrétan a kártyával fizetsz? Szóval csoportos beszedési megbízások, rendszeres átutalási megbízások nem játszanak, igaz?
-
addikt
Tekintve, hogy továbbra sincs használható bankkártyám az alábbit küldtem el ma a Gránitnak, mintegy utolsó figyelmeztetés:
Tisztelt Bank,
Panasszal élnék és magyarázatot kérnék az elmúlt hét eseményei miatt.
Hó végén jár le a kártyám. Még nem érkezett meg az új.
Kedden nem tudtam fizetni az eBank appal, "zárolt kártya" hibaüzenettel. Az appban 2 kártya is látszott, melyeket nem lehetett megkülönböztetni. A fizikai (régi) kártyával tudtam fizetni.
Ezt megírtam Önöknek a múlt héten.
Csüt.-re, már a fizikai kártyával se tudtam fizetni, az appból eltűnt az egyik kártya (mint kiderült, a régi).
Csüt.-ön telefonáltam, hogy se nem tudok fizetni, se kp-t felvenni, pedig épp nyaralni készülök. Az ügyintéző szerint, már csak az új kártya látszik és átadja az ügyet a bkártyásoknak azzal, h. minél előbb keressenek fel. Nem hívott vissza senki...
Vasárnapig nem érkezett meg az új kártyám, ezért felhívtam az ügyeletet, hogy tudja-e aktiválni a régit. Nem tudta, de megerősítette, hogy az appban már az új kártyát látom, melyet 6-án adtak postára. Ígérte, h. emlékezteti a hétfői kollégákat, h. hívjanak, és adjanak választ, lehet-e aktiválni a régi kártyát; és h. hogyan állt elő ez a helyzet.
Ma kétszer is kerestek Önök, de csak annyit tudtak mondani mindkétszer, h. csüt.-ön postázva lett az új (szemben a korábbi 6-ával). [Nem is értem, hogy miért hívtak kétszer, tartok tőle, h. az egyik kolléga nem tudta, h. a másik már hívott.]
Tehát a következőkre várom a választ:
- Hogyan történt, hogy a régi kártya deaktiválódott, az új használata előtt?
- Aktív-e az új kártya ma úgy, hogy nincs a kezemben (az ebank-ban természetesen zároltam)?
- Miért nem hívtak vissza még csütörtökön?
A sok idegeskedés, megalázó helyzetek és minimális anyagi kár (utalások tr. díja, hogy költőpénzhez jussak) -- melyekért, csak a mai első ügyintézőnek jutott eszébe, hogy elnézést kérjen...; szóval mindezek után, az érdemi(!) válaszaik alapján fogom eldönteni, hogy ügyfelük maradok-e (maradunk-e). Az elmúlt 2 év alapján borzasztó káosz lett önöknél, szeretném látni, h. legalább utólag tudják rekonstruálni az eseményeket.It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
sifarr
senior tag
válasz Elek419 #20117 üzenetére
Van arrafele baj nem kevés…
Van bizony.
Én már évek óta röhögök azon, hogy van a kivonaton egy sor, miszerint a havi forgalom után a banknak mennyi tr. illetéket kell fizetnie a NAv-nak. Na, ez sohasem egyezik, leginkább a nullához közelít.
2 számlát is kezelek. Pl. az egyiken júliusban 181 ezer volt az illeték köteles utalás (20e alatti részt már levontam), a bank szerint - írd és mondd - 50 fillér az illeték. A másiknál egy utalás volt 120e, ott nulla a NAV-nak utalandó illeték a Gránit szerint.
Kizártnak tartom, hogy a rendszer egyszer kiszámolja pontosan az illetéket tételesen és összességében, ezt befizetik az államnak, és ezzel párhuzamosan az ügyfelek kivonatára egy másik programrész kiszámolja ugyanazt totál hibásan.
Azt is kizártnak tartom, hogy csak az általam látott két számlánál jelenik meg ez a hiba. A többin ugyanez van, ki-ki megnézheti.
Szerintem akár ezért is megbüntethetnék őket. Ugyanis kötelesek a pontos illetékösszegről tájékoztatni az ügyfeleket.
Na, ennyit a Gránitról. -
addikt
válasz merqree #20116 üzenetére
sajnos a szokásaimmal minden drágább lenne, ha a lekötések kamatait is figyelembe veszem és 3 hónapnál nem akarok hosszabban lekötni.
meg körbenézve, azért a többi bank online rendszerese sincs éppen körbedícsérve manapság.
[ Szerkesztve ]
It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
sifarr
senior tag
válasz bigdady #20121 üzenetére
Arról tájékoztat amit tőled levont ez megtörtént nem?
Pontosan ez a tájékoztatósor megnevezése a kivonatban:
A hitelintézetet terhelő időszaki tranzakciós illeték a hatályos
2012. évi CXVI. törvény alapján (HUF): 0,50
Ez egyértelműen a bank kötelezettségére vonatkozik, és semmi köze ahhoz, hogy a bank az ügyféltől mennyit von le.Nálam az egyik számla díjmentes utalású, tehát ott "tőlem" nem vonnak semmit. Ott írtak 50 fillért.
A másiknál az utalás díja 0,3 %. Ott az utalás miatt 140 ezerre rendesen levonták a díjat. Viszont a 120e (20e-ig nincs illeték) utalásra 0, azaz nulla illetéket írtak.
Mindkét számlánál ez a tájékoztató sor ordítóan hibás. És ez megy évek óta minden hónapban mindkét számlánál.
Ha van a Gránitnál számlád, akkor nézd meg te is! Biztos, hogy nálad is rossz az adat.[ Szerkesztve ]
-
István89
tag
Én pont ugyanígy jártam 3 éve, csak nem a Gránit pay-el, hanem egy carsharing szolgáltató nem tudta online levonni a szolgáltatási díjat, mert a rendszerben már az új kártya látszódott, a régi meg inaktív volt, ami azért érdekes, mert hónap végig még érvényes lett volna nekem is, bár vásárolni tudtam a fizikai kártyával, csak ennél a szolgáltatónál nem ment. Amúgy akkor a Gránit engem még visszahívott és elmagyaráztak, hogy ez így rendben működik.
Nekem most (még)1 kártya látszódik az appban. (szerencsére )
Igen, idén kaptak még egy tízmilliós büntetést is az MNB-től pénzforgalmi jogszabálysértések miatt.
[ Szerkesztve ]
-
sifarr
senior tag
Igazából, ez legyen egy banknál a legnagyobb hiba...
Annyiban igazad van, hogy ez a hiba az ügyfelet nem érinti.
Viszont az - szerintem - jogos elvárás, hogy egy számlakivonaton minden adat helyes legyen. Ha egy adat nem stimmel, akkor jogosan kételkedhetsz abban, hogy bármelyik másik adat pontos. Azaz az ügyfélnek felszámított díj összegében is kételkedhetsz. Ez bizalmi kérdés.Ráadásul ezzel a hibával a bank megsérti a törvényt is.
A 2012. évi CXVI. törvény 7. § (3) bekezdésében ez szerepel:
Az illeték megfizetésére kötelezett - ide nem értve a pénzváltás közvetítésére jogosult kiemelt közvetítőt - a számlakivonaton legalább évente egyszer tájékoztatja ügyfelét az ügyfél fizetési számláján végrehajtott - illetékköteles - műveletek után megállapított illeték összegéről.A bankoknak programozás szempontjából egyszerűbb az évi egyszeri helyett minden kivonaton megadni ezt a tájékoztatást. De a tájékoztatásnak ebben az esetben is fillérre pontosan helyesnek kell lennie. Különben törvényt sért, azaz a bank büntethető.
Ezt a tr. illetékkel kapcsolatos hibát Elek419 hsz-ére vettem fel, aki arra a cikkre utal, amelyben ez is szerepel: (az MNB vizsgálat) az informatika területén tárt fel hiányosságokat.
Lehet, hogy ezt az "informatikai hiányosságot"is feltárták. A következő hónapok kivonataiban majd meglátjuk. -
RR-13
őstag
válasz MasterMark #20127 üzenetére
Igen, de szolgáltatói számlaművelet, és ezt vásárlásnak tekinti a Budapest Bank.
Ellenben ezeknek a szolgáltatóknak a csekkjeinek, a kártyás befizetése után meg nem adja az 1%-ot sem. -
axioma
veterán
Raiff juliustol kivette a hk csopbesz visszateritest, at is koltoztettunk mindent...
Mondjuk BB telefonos ugyintezo nem volt elsore tisztaban azzal hogy hk szamlahoz is lehet a netbankon beszedesit rendelni... 5 sikeres utan nem akartak megjonni az sms-ek, aztan helyreallt.[ Szerkesztve ]
-
Jim74
nagyúr
Sziasztok!
CIB--nél mikor várható androidos mobilfizetés?
Köszönöm .
-
RR-13
őstag
Szia.
Egyelőre csak ennyi infó van ezzel kapcsolatban:CIB Bank: 2021 második negyedévében jöhet a Google Pay!
"7. Mikorra tervezitek az érintésmentes fizetésre alkalmas androidos mobiltárca bevezetését?
dr. Ákos Tamás: 2021 második negyedévében szeretnénk bevezetni a Google Pay-t, hogy az androidos telefonnal rendelkező ügyfeleink számára is legyen mobilfizetési megoldásunk."
Forrás: fintechzone.hu
Vagyis kb. bármelyik pillanatban jöhet a Google Pay.
-
RR-13
őstag
válasz dptrsk #20137 üzenetére
Lehet, bár annyira még nincsenek elcsúszva.
"Kommunikációs szempontból, most kb. Gránit szintre estek vissza…"
Ez biztos nem így van.
Azért mert késik a bevezetése a Google Pay-nek, nem egyenlő azzal, amit a Gránit csinál sok hibával kapcsolatban, mert azok hibák, míg ez nem hiba, csak "késés", ráadásul nem írtak konkrét dátumot, hogy 2021. július 01-el bevezetik majd.[ Szerkesztve ]
-
Brandynew
őstag
Sziasztok,
ERSTE Max hitelkártyára van valami ajánlói jutalom akármi, amivel valaki jól járhat? Ha igen, írjatok.
-
RR-13
őstag
válasz Lackooo84 #20140 üzenetére
Az utalásoknál működik az appban igen, de internetes vásárlásra nem használom a Debit VISA kártyát, így ott nem tudom, hogy működne -e a biometrikus tranzakció jóváhagyás.
Visszanéztem, és utoljára 2020. október 03-án vásároltam neten a CIB VISA kártyával, és akkor sms-ben érkezett a jóváhagyó kód.
[ Szerkesztve ]
-
Lackooo84
nagyúr
Mikor szarakodik a cib app megint??? Amikor pont emelnem kellene a napi limitem...
The Truth is out there...
-
K Norbi
addikt
válasz Lackooo84 #20144 üzenetére
Jaja nálam is.
Biztos készítik elő a terepet a G pay nek
Hogy 2075-re tutira meglegyen.Rendszerfejlesztés - 2021.08.13-14.
Ezúton hívjuk fel tisztelt Ügyfeleink figyelmét, hogy a bank informatikai rendszerének fejlesztése miatt2021.08.13. (péntek) 22:00-02:00 óra között
- a CIB Bank mobilalkalmazás, a CIB Bank Online, a CIB Internet Bank, az eBroker, a Business Terminál, a CIB Business Online nem lesznek elérhetők,
- a CIB24 telefonos ügyfélszolgálat korlátozott funkcionalitással lesz elérhető,
- abban az esetben, ha a rendszereinkben nincs telefonszám rögzítve az internetes vásárlás során megadandó megerősítő kód kiküldéséhez, a kódot tartalmazó üzenet nem fog megérkezni.Szíves megértésüket köszönjük!
[ Szerkesztve ]
-
Lackooo84
nagyúr
-
merqree
őstag
Gránit Sztár bankszámla csomagnál jól értem, hogy a folyószámláról belföldi számlára az utalás díja 0,3%, min 75 HUF, max 6000 HUF?
Tehát teljesen mindegy, hogy mennyit utalok, akkor is csak max 6000 HUF az utalás díja, vagy csak én nem találtam meg az apró betűk között, hogy mennyit lehet utalni egy összegben?
Magyarul 2 millió feletti utalás 6000 HUF és kész?
Új hozzászólás Aktív témák
Először olvasd el az összefoglalót, ha 0 Ft -os, vagy kedvezményes díjú bankszámlát keresel!
A Topikban a Revolut, (Transfer)Wise, a Megtakarításokkal, és az OTP Bankkal kapcsolatos témákat ne beszéljük meg, mert ezeknek van külön Topikja!
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Hálózati / IP kamera
- Nintendo Switch
- PlayStation 5
- Xbox Series X|S
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Xiaomi Mi 10T Pro - a házon belüli ellenfél
- iPhone topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- További aktív témák...
- Apple iPhone 12 Pro Max, Pacific Blue, 128Gb, független 86% akku
- Szuper Akció:Igényeseknek-Exkluziv-12Genes-Core i7-Dell Latitude 5430-Harmad áron-garival!!!
- Western Digital 6TB NasWare 3.0 WD60EFRX-68l0bn1 keveset használt eladó.
- ÚJ Under Armour HOVR Machina 2 futócipő,sportcipő 44-es méretben eladó
- Teljes Playstation VR szett PS5 adapterrel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest