Új hozzászólás Aktív témák

  • F-ECT$

    titán

    válasz Lézerparaszt #594 üzenetére

    A meccsek meg nem a PvP-n szoktak elmenni általában, hanem a PvE-n
    Alapvetően egyetértek, de azért ez nem mindig igaz. Ha 2 kb azonos iq-val rendelkező csapat van, akkor a PvP-n sokkal több múlik, főleg ahol a PvE 1 helyre koncentrálódik (Curse-ös pálya, Coin beváltás).

    Ha pl 1v1 dmg-em nincs de pillanatok alatt leölök minden campet, akkor logikus hogy nem eröltetem a hero dmg-et, megyek farmolni, és ezzel is jön az XP és a minionok.
    A játék szerintem kb 3 részre osztható, (alapvetően mindig a pálya fő célját kell teljesíteni, azaz koponya / növény gyűjtés, stb, de a második cél): Lvl 0-7 között elég fontos az xp gyűjtése, szerintem itt jobb ha szétszakad a csapat és minden lane-en nyomul, és nem erőlteti a PvP-t. Lvl 7-15 körül előtérbe kerülnek a Camp-ek megszerzése, lvl 15-20 körül meg vagy a védelemkor vagy a támadáskor be kell wipe-oltatni az ellenfelet és egy végső push-sal betolni a bázist.

    Az első rész szerintem különösen fontos, párszor már megkaptam, hogy pl a hajós pályán miért alul vagyok a lane-en, ahelyett, hogy a többiekkel harcolgatnék felül. Viszont hiába van fönt 4v5, de a lenti xp miatt 2-3 szinttel el lehet húzni az ellenféltől, ami szerintem többet ér, mert ezen a szinten egy halott hős még max 10 sec alatt éled. (Egyébként arról van infó, hogy mitől függ az ébredési idő?) Lvl10 körül viszont ez megfordul, akkor már hiába jó PvE-re a hősöm, ott már fontosabb a PvP.

    Dive ever, work never.

Új hozzászólás Aktív témák