-
GAMEPOD.hu
ÜDVÖZÖLLEK A NEXUSBAN!
Új hozzászólás Aktív témák
-
F-ECT$
titán
válasz k.kristof #268 üzenetére
A hősöknek gondolom eltérő képességeik vannak, tehát azok nem csak grafikai tuningot jelentenek. A skinek, mountok meg nem jelentenek előnyt, csak jól néznek ki.
A gold napi q-val is szerezhető, tehát maradhatsz a free vonalon, ha nem szeretnél fizetni?
Illetve ha minden hőst pénzért vennél, az kb mennyibe kerülne?
Dive ever, work never.
-
F-ECT$
titán
válasz Lézerparaszt #287 üzenetére
Milyen egy ideális csapatösszetétel jelenleg a 4 típusú hőst tekintve?
Dive ever, work never.
-
F-ECT$
titán
válasz Lézerparaszt #294 üzenetére
Köszi. Letoltam pár meccset, egyelőre még kicsit hektikus a dolog. (A pályák speciális eventjei / npc-i közül mit és mikor érdemes aktiválni, stb.)
Dive ever, work never.
-
F-ECT$
titán
válasz k.kristof #310 üzenetére
Ezek a Bundle ajánlatok milyen gyakran változnak? Egy játék árát lehet én is beletolom ha még 1-2 nap múlva is tetszeni fog, főleg ha van ilyen jó kis leárazott csomag ajánlat.
-conrad-: ha mégis lenne reset, akkor visszautalják az árát.
[ Szerkesztve ]
Dive ever, work never.
-
F-ECT$
titán
Talentekről, buildekről van jó összefoglaló? Kicsit nehéz a harcok hevében gondolkozni, hogy melyik is lenne jó.
Dive ever, work never.
-
F-ECT$
titán
válasz szallasi007 #332 üzenetére
Nekem 8.1 alatt nincs vele gondom. Más játéknál nem jelentkezik?
Dive ever, work never.
-
F-ECT$
titán
Vett már valaki valamit a boltból pénzért?
Van bármi köze az adott hős árának ahhoz, hogy mennyire jó, azaz miért kerül valami 2k, valami 10k goldba?
(Skint és Mountot szerintem max akkor éri meg venni akár goldért, akár pénzért, ha már megvan az összes hős amit szeretnél, vagy 1-2 fő hősöd van és azokhoz szeretnél mindent megszerezni.)
Önállóan csak akkor éri meg (szerintem) venni hőst, ha tuti, hogy csak azzal a hőssel akarsz menni és/vagy a többi hős már megvan, így marad a bundle, ha pénzt szeretnél a játékra áldozni. Olyankor mi van, ha a bundle mondjuk ad 5 hőst, amiből 3 már megvan: nem lehet megenni / megveheted, ha még így is meg akarod?
Bundle-k:
-Battle Bundle: "csak" 31% árengedmény, 16k goldnyi hős 12e Ft-ért
-Nexus Bundle: 70% engedmény, 46k goldnyi hős 11e Ft
-Starter Bundle: 80% engedmény, 6k goldnyi hős, 1.3e FtEzek fényében a Nexus tűnik a legjobbnak, de a Starter is megfontolható (bár 6k gold viszonylag gyorsan összejön).
Aki már sok ilyen típusú játékkal játszott: kb hány hőssel játszott sokat, érdemes 1-2-t megtanulni tökéletesen, vagy változatosabb a játék, ha az embernek van 10-20 hőse is? Azaz érdemes több hőst is megszerezni, vagy goldból megveszek 2-3-at, a többit meg kipróbálom amikor free-k, és kész?
Illetve milyen bővítés várható a játékhoz: új hősök, vagy inkább csak mountok, skinek?
Ja, ás ha jól látom, akkor bármit veszel, akkor kapsz egy Wonder Billie mountot.
Összefoglalva: nem feltétlenül költenék pénzt a játékra, de ha pár ezer forintért beszerzek egy kezdő packot, és utána azokkal a hősökkel játszhatok, amik tetszenek, és a maradékot majd szép lassan megveszem goldból, akkor a kezdeti gold grindről szívesen lemondok
Dive ever, work never.
-
-
F-ECT$
titán
válasz -conrad- #361 üzenetére
Miben más, miben több egy dota például, mint ez?
Egyébként pont a casual jellege miatt fogják sokan tolni (lásd Hearthstone vs Magic), illetve még jöhetnek be a játékot színesebbé tevő tényezők.
Az egyébként látszik, hogy egy bizonyos szint után érdemes kvázi fix csapattal menni (főleg ha bejön a ranked), illetve szerintem nem ártana a mikrofonos kommunikációt is beüzemelni, mert kicsit könnyebb úgy játszani, mint a beépített jelzéseket használni.
Egyelőre 8k goldom van, játszogatok a free hősökkel, és nem veszek semmit. Remélem ha ki akarják vezetni a Bundle-t, akkor azért szólnak előtte, hátha megveszem az egyiket. (Vagy nem, mert addigra goldból is meglesz az a pár hős, amivel élvezem a játékot.)
Dive ever, work never.
-
F-ECT$
titán
válasz -conrad- #366 üzenetére
Olvasgatom a fórumokat, és valakinek pont az tetszik, hogy elég közel lenni, és nem csak a last hit ad xp-t Illetve azt is pozitívan emlegetik, hogy a játék nem 20 perc farm, 20 perc action, hanem csak az utóbbi. (A többi: hősök, map, skillek tekintetében kevesebbet írnak.)
Más: Már meg is jelent az első bot, amit a hősök árazását és a játékért szerezhető gold mennyiséget figyelembe véve nem is csodálok.
Dive ever, work never.
-
F-ECT$
titán
válasz adamkaa777 #395 üzenetére
Btw mi az, hogy casual? A HS-t lehet casual szinten tolni, de ha elnézem a Blizzcon Top 16-os mezőnyét, rohadtul nem véletlenül kerültek oda azok az emberek.
[ Szerkesztve ]
Dive ever, work never.
-
F-ECT$
titán
válasz adamkaa777 #398 üzenetére
A többiek már részben válaszoltak, így csak 1-2 apróság:
-Minden Blizz játékra igaz, hogy "easy to learn, hard to master". Azaz kicsi a belépési korlát, de ha igazán jó akarsz benne lenni, ahhoz sok idő és gyakorlás kell.
-HS vs MTG: biztos, hogy attól lesz jó valami, hogy bonyolult?
-Játékok fejlődése: a WoW viszonylag egyszerű volt mikor kijött: talentek, cuccok, bossok tekintetében is. Aztán idővel jöttek bele új cuccok, új mechanikák, új harcok. Ugyanez volt D3-ban is, és szerintem a HS-re is ez vár.Dive ever, work never.
-
F-ECT$
titán
Vanillia WoW meg egyáltalán nem volt egyszerű, még a könnyebb raidek is nehezen voltak elérhetőek a casual réteg számára
Nekem is az első mmorpg-m volt, de úgy tudom, hogy a korábbiak bonyolultabbak voltak. Persze akiknek ez volt az első ilyen játéka, annak bonyolult volt már ez is.A későbbi bonyolítás alatt ilyenekre gondolok:
-bejöttek újfajta statok a cuccokra (resilience, mastery)
-bejöttek a glyphek
-megjelent a reforging
-a boss harcok több fázisúvá és bonyolultabbá váltak (már a Naxxos bossok is nagyságrenddel nehezebbek voltak, mint pl Onyxia, és nem csak a gear szint növekedése miatt)
-egyre több faj, class, szakma van a játékban
-stbDive ever, work never.
-
F-ECT$
titán
Naxx-ot azért írtam, hogy már a vanilla idején is a későbbi patchekkel jövő bossok nehezebbek voltak, mint azok, amik már megjelenéskor is benne voltak. A későbbi kiegekben jövő bossok meg még nehezebbek. (Egy Lich King-nek volt asszem 5 fázisa, míg Ragnának 2.)
Egyébként én is a fénykorban játszottam: az első Lucifron wipeoktól Naxxig toltam (Artum Inferniti az Arathoron), utána már csak casualkodni mentem vissza, ami nálam azt jelentette, hogy nem a progress raideken vettem részt, hanem csak a farm raideken.
de akkor sokkal nehezebb volt mint most, annyit láttam neten, hogy talent rendszer teljesen lebutították, és a legtöbb statot összevonták.
Kijött a wow -> jöttek be új dolgok -> egy idő után eléggé elbonyolodott -> összevontak dolgokat, hogy a kezdők ne vesszenek el teljesen. Majd szerintem ez a kör ismétlődik patchről patchre, kiegről kiegre.Dive ever, work never.
-
F-ECT$
titán
Titeket is kidobál ma este folyamatosan?
Dive ever, work never.
-
-
F-ECT$
titán
Van ilyen, én azt is szeretem, amikor a full noob státuszt átlépve valaki hirtelen expertté válik, és úgy osztja az észt. 10-es szint körül jártunk, épp nem volt célpont a térképen, így healerként beálltam az egyik lane-t farmolni, míg a többiek tolták keményen a pvp-t a térkép másik felében feleslegesen, persze elhullottak és le lettem baszva, hogy miért nem healelek. Igaz vagy 2 szint mínuszban voltunk, de nem baj...
[ Szerkesztve ]
Dive ever, work never.
-
F-ECT$
titán
A leggyakoribb bug nálam, hogy megszakad a kapcsolat, néha úgy, hogy bejön egy Options / Quit to desktop választó kép, és onnan esély sincs visszajutni a játékba. Ez különösen akkor jó, ha már 15-20 perce megy az adott meccs, de hát ezért Alpha.
Dive ever, work never.
-
F-ECT$
titán
Ez az Arthas gyerek tetszik. Persze a ranged fáj neki, de hát nem lehet mindenben "király"
Dive ever, work never.
-
F-ECT$
titán
Ezt az oldalt ismeritek? Töltöttetek már föl replayt? (Én még nem, mégis megtaláltam magamat a statisztikában, igaz kicsit elavult értékekkel.)
Dive ever, work never.
-
F-ECT$
titán
válasz Lézerparaszt #482 üzenetére
Nekem LiLi bejött. Pl legutóbb az átlag hero dmg 40k volt, én meg healeltem 70k-t. Ha egy team fightban nyersz a heallel 2-3 másodpercet, és az ellenfél előbb kezd el hullani, akkor nyertek. Sajnos legtöbbször pont ezért a healer a fő célpont.
Dive ever, work never.
-
F-ECT$
titán
Nálatok is az van, hogy néhány hőssel tök jól tudtok menni, hasznosak vagytok, stb, míg másokkal tök noobok vagytok még sok gyakorlás után is?
Dive ever, work never.
-
F-ECT$
titán
Három vagy négy meccsből mindegyik könnyű win lett vele
Ez semmit nem jelent, mert sokkal inkább függ a csapattól a győzelem, mint 1-1 hősválasztáson.Ti olcsó hősöket vesztek először vagy amit épp kinéztetek?
Nekem most olyan 14k goldom van, de egyelőre nem veszek semmit. A heti 7 ingyen hősből próbálom meg a legtöbbet felhúzni lvl5-re.MMR-t amúgy, hogy lehet megnézni?
Itt, de fel kell hozzá tölteni a replayeket, és még úgy sem biztos, hogy pontos.Dive ever, work never.
-
F-ECT$
titán
Arról van infója valakinek, hogy változnak-e a hős árak idővel? Ha jól tudom, akkor a többi moba-ban ha bejön egy hős, akkor az x ideig kerül sokba, utána idővel csökken az ára. Kérdés, hogy a Hots-ban a 2k-s hősök a régiek, és a mostani 10k-sok is 2k-ba fognak majd kerülni, vagy itt nincs ilyen?
Dive ever, work never.
-
F-ECT$
titán
válasz Lézerparaszt #561 üzenetére
Olvasgatom a redditet és régi motorosok (lvl 40-es playerek) írják, hogy goldból aligha lesz meg a hősök nagy része. Ami viszont várható, hogy a gold generálás egy picit gyorsulni fog akár már a beta-ban, ugyanis a Hearthstone-nál is az 5 nyert meccs után kapott 10 gold is 3 nyert meccs / 10 goldra változott. Persze ettől sem lesz sokkal jobb a helyzet, de azért egy 8-10 hőst össze lehet hozni majd a lvl 5-re szintezésekkel, napi questekkel és a meccsekért kapott golddal.
Ja és az MMR-t még tényleg nem éri meg nézegetni.
Dive ever, work never.
-
F-ECT$
titán
válasz Lézerparaszt #563 üzenetére
Én a hősök egy részéről még lvl5-ig sem tudom eldönteni, hogy jó-e Lehet, hogy egy tök jó csapatban vagy és azt hiszed, hogy a hősöd jó, aztán egy másik csapattal meg tök szar.
Nekem a mostani eresztésről ez a véleményem:
-Arthas: alapvetően jó és hasznos a csapatnak is
-ETC: gyenge dps, szinte csak team fightokban lehet jó a stunja miatt
-Kerrigan: közepes, mert nincs menekülő spellje (csak lvl20-on max)
-Li Li: könnyű vele játszani, jó healt tol, de ha a Jug közben kap egy stunt, az fáj
-Nazeebo: lane pushra jó, de pvp-re nem találtam annyira hasznosnak
-Tychus: elég op dmg-t tol, pve-re és pvp-re is optimális
-Stiches: az egyik legjobb tankEzek alapján ETC-t nem venném meg, pedig játszani vele sem volt olyan rossz, illetve Kerrigan és Nazeebo nem annyira tetszett, de a többit el tudnám képzelni a gyűjteményembe.
Dive ever, work never.
-
F-ECT$
titán
A Hots-sal kapcsolatban az a kritika, hogy a napi quest után esik le nagyon a gold generálás sebessége, azokban jobb a többi moba.
Ha a 30 hősből csak 15-öt szeretnél megszerezni és az első 1-2-t kivéve a többiért ~1 hónapig kell játszani, az azért eléggé húzós. Emellett nem tudni, hogy mekkora sebességgel jönnek az új hősök, tehát lehet, hogy hiába tolod le a napikat, akkor sem tudod majd "utolérni magad".
Dive ever, work never.
-
F-ECT$
titán
válasz Lézerparaszt #589 üzenetére
És azt hogy? Talentek? Illetve ez hogy oszlott meg hero és siege között?
Dive ever, work never.
-
F-ECT$
titán
válasz Lézerparaszt #594 üzenetére
A meccsek meg nem a PvP-n szoktak elmenni általában, hanem a PvE-n
Alapvetően egyetértek, de azért ez nem mindig igaz. Ha 2 kb azonos iq-val rendelkező csapat van, akkor a PvP-n sokkal több múlik, főleg ahol a PvE 1 helyre koncentrálódik (Curse-ös pálya, Coin beváltás).Ha pl 1v1 dmg-em nincs de pillanatok alatt leölök minden campet, akkor logikus hogy nem eröltetem a hero dmg-et, megyek farmolni, és ezzel is jön az XP és a minionok.
A játék szerintem kb 3 részre osztható, (alapvetően mindig a pálya fő célját kell teljesíteni, azaz koponya / növény gyűjtés, stb, de a második cél): Lvl 0-7 között elég fontos az xp gyűjtése, szerintem itt jobb ha szétszakad a csapat és minden lane-en nyomul, és nem erőlteti a PvP-t. Lvl 7-15 körül előtérbe kerülnek a Camp-ek megszerzése, lvl 15-20 körül meg vagy a védelemkor vagy a támadáskor be kell wipe-oltatni az ellenfelet és egy végső push-sal betolni a bázist.Az első rész szerintem különösen fontos, párszor már megkaptam, hogy pl a hajós pályán miért alul vagyok a lane-en, ahelyett, hogy a többiekkel harcolgatnék felül. Viszont hiába van fönt 4v5, de a lenti xp miatt 2-3 szinttel el lehet húzni az ellenféltől, ami szerintem többet ér, mert ezen a szinten egy halott hős még max 10 sec alatt éled. (Egyébként arról van infó, hogy mitől függ az ébredési idő?) Lvl10 körül viszont ez megfordul, akkor már hiába jó PvE-re a hősöm, ott már fontosabb a PvP.
Dive ever, work never.
-
F-ECT$
titán
válasz Scooby Dou #598 üzenetére
Én is ezt tapasztalom, Hero dmg-t általában nyeri, cserébe a Siege dmg kb 0. Kivéve ha sok team fight van, akkor az aoe classok elverik.
[ Szerkesztve ]
Dive ever, work never.
-
F-ECT$
titán
válasz Lézerparaszt #589 üzenetére
Most jut eszembe: véletlenül nem ő irányította mondjuk a Dragon-t 2-3x?
Dive ever, work never.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen videókártyát?
- Politika
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Melyik tápegységet vegyem?
- Milyen okostelefont vegyek?
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...