Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Gyöször

    senior tag

    válasz H-Zol #2980 üzenetére

    Ezt sikerült rittyenteni a picit rozsdás, majdnem ajándékba kapott 1es huzallal.
    [kép]
    A hegesztéssel meg vagyok elégedve, még alul is tűrhető lett. Hanem ahogy a régi varatokat letürültem a feluletekről kisflexxel, előkerült egy féregjárat a vasban
    [kép]
    Ahogy szétszedtem láttam, hogy a gyári varrat mindkét oldalt repedt, egyik oldalt ugyebár le is szakadt, de a másik oldala is mintha mozogna.
    Ahogy flexelgettem a nagyolóval, ezen a vonalon mindig lilult az anyag. Gyanús volt. Sikíttattam még egy kicsit + még egy kicsit egyszer elrepült az egész lilulós rész.
    Namost így ahogy visszaflexelgettem, elkövettem azt a hibát, hogy összeértettem az anyagokat. De a hegesztés miatt is, meg a "túlflexelés" miatt hagyni kellett volna rést. De összeérintve nézett ki jónak, hogy az alsó meg a felső csuklópont 1 vonalba esik.
    Viszont így meg az lett, hogy a kormánymű érintőlegesen éppen, de hozzáér az akksihoz. Erre nem gondoltam akkor. Na de ez így marad, mert egész jónak tűnik, traki eleje nélkül lehetett pörgetni a kormányt 1 ujjal.

    Amúgy sem volt 3 mili hely a kormánymű meg az akksi széle közt, sokáig akksi leszorító nélkül mentem, mert egyszer nem volt kedvem visszarakni mert siettem, aztán meg letettem valahová, tartózkodási helye azóta ismeretlen. :-) Így a rezgés miatt meglátszott az akksin a kormánymű karcolása. Tavaly csináltam rá tartót újra.

    Most meg előrébb pajszeroztam az egész tartó talpat, meg tettem az akksi hátsó oldala alá egy valami darab izét, így most megint van 1-2 mili hézag a kritikus ponton :-)) jó lesz.

    Raknán be a kuplung bowdent nézem 1 szál tartja. Ott is hagytam az egészet örömömben :-D

    ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.

Új hozzászólás Aktív témák