-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
band1103
őstag
válasz WonderCSabo #6217 üzenetére
MPC alatt nem biztos hogy van DXVA.
Ellenben MPC-HC alatt (ne hagyjuk le a HC-t mert az MPC egy másik program) ha kiírja hogy DXVA és mégis szaggat akkor első körben a memória mennyiségére gyanakodnék. De ez nagyban attól is függ hogy hol szaggat be és hogy hogyan stb.. Lehet hogy amit szaggatásnak vél az ember csak Page tearing.A fogalmazásomra pedig próbálok majd jobban odafigyelni.
[ Szerkesztve ]
"A bölény királyul néz ki: tisztára mint egy rasta tehén !" # * Have a Nice Death!* ...powered by vérpistike... #
-
nagyúr
válasz WonderCSabo #6217 üzenetére
Az nem DXVA... legalábbis nem az az út, hogy DXVA Win API -> DXVA interfész, függvények, ellenőrzés, keret feltöltése -> VGA pufferei és megjelenítés. Az nV más utat választ (CUDA) a killa esetében (hiszen meg is bukik az ellenőrzésnél) és csupán az MPC-HC "hibája", hogy DXVA-t ír ki (talán a hardveres támogatás vagy az egzakt megfogalmazás jobb lenne részükről). Abból csak annyi igaz, hogy a VGA van használatban. Épp ezért magasabb a processzorhasználat és valószínűleg a memóriahasználat is megnő, de mégsem annyira, mintha csak a CPU dolgozna.
Nem tudom pontosan, milyen úton-módon használja a VGA-t, ha nincs CoreAVC, de biztos, hogy nem a DXVA API-n keresztül. Talán a z MPC-HC-ben is kitaláltak valamit erre.
Igen, a killa egy teszt cucc, amit vagy szivatésra vagy tesztellésre találtak ki, de minden létező szabályt megszeg.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● A topicban tilos a warez mindennemű formája!
Ennek értelmében nemkívánatos témák:
- filmek, sorozatok torrent- és egyéb letöltőoldalakon való fellelhetősége
- ki, mit, hogyan, mikor, milyen minőségben warezolt magának
- a különféle release-ek, illetve az azokat készítők munkásságának kitárgyalása
- másolási és egyéb védelmek kikerülése, rip-készítés, letöltött tartalmak konvertálgatása, szerkesztése
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest