-
GAMEPOD.hu
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
momo2828
tag
válasz DonThomasino #35046 üzenetére
Nem kell, a téli gumik általában forgás irányosak, ott nyilat találsz. A nyárikon van inkább inside outside.
-
momo2828
tag
Nekünk a golfon és az a3-on is, 5 éves korára már repedezett volt a széle a Michelin Alpin A4-eknek. Mélygarázsban nyikorogtak rendesen a kanyarokban.
[kép] Talán ezen a képen látszik valamennyire ránagyítva.[ Szerkesztve ]
-
momo2828
tag
Tegnap hoztam haza a golfhoz egy felnit, amire megy majd egy új négyévszakos gumi,
mert már sokkal kevesebbet megy majd a kocsi mint előtte.
A felnin egy 1111-es DOT-tal van jelenleg egy PremiumContact 2, még egész jó profilmélységgel.
Itt egy kép róla. (205/55 R16)
Eddig egy SportContact 5-tel szerelt felni volt rajta, 0316-os DOT-tal, szintén bőven jó profilmélységgel.
Itt egy kép erről is. (225/45 R17)
Gondoltam érdekességképp mielőtt megy a kukába a régi gumi, megnézem mekkora különbség van a két gumi közt fékútban.
Teljesen valószerű környezetben, száraz, ~20 fokos időben, kb.
2-3 km közlekedés után, normál 50-es tempóról, hirtelen fékeztem mindkettővel.
Bár a Sportcontact 5 szélesebb, így nem biztos, hogy sok értelme van az összevetésnek,
de gondoltam megosztom veletek, mert én kevesebb eltérésre számítottam.3 éves SportContact fékút ~ 5 méter.
8 éves PremiumContact fékút ~7 méter.A képen láthatóan az 5 méteres kapubejáró elején kezdtem fékezni, a kapubejáró végére megálltam a jobb gumikkal, a régiekkel pedig ott ahol áll a kocsi a képen, + 2 méter.
Tudom semmi újdonság nincs benne, de egy érdekességnek jó
-
momo2828
tag
válasz K Norbi #35240 üzenetére
Kéne már rájuk egy felújítás régóta.
Én szeretem őket nagyon, de nagyon nehezek. Idéntől én már csak ritkán fogok vele járni és így jobb egy könnyebb kerék, keskenyebb gumival.
Gumizni is olcsóbb és városban forgolódni is könnyebb vele, és ezeket nem fogom sajnálni ha valaki megpadkázza -
momo2828
tag
Korábban került szóba az AllSeasonContact-ok, hogy számok alapján hangosabbak.
Tegnap meg volt velük egy 2 x 200km-es kocsikázás, odafele száraz, visszafelé esős időben.
Golf 4-ből semmi furcsa gördülési zajt nem hallottam, semmivel sem voltak hangosabban, mint a korábbi alpin a4-ek, vagy Conti SportContactok (120 km/h-ig )
Szóval dB mérővel mérve lehetséges, de nem lehet hallani. -
momo2828
tag
Még nem nagyon nyúztam, tele volt a kocsi az úton. Most a héten lesz nálam a kocsi többet viszont, majd kiderül. Eddig semmi panaszom nincs rá. Érzésre eddig ugyanolyan mint az Alpin A4 volt újkorában, ilyen időben. Halk, és nem fogja az 1.6 szívót, mint a szélesebb nyári Ha lesz kicsit melegebb lesz ezzel is egy 50-ről fékteszt, ha már a másik kettőt megnéztem , meg megnézem reggeli párás időben kanyarokban.
Autoglym Vinyl & Rubber Care-el körbe ápoltam, de még egyszer át fogom, mert elsőre foltos lett. -
momo2828
tag
válasz momo2828 #36006 üzenetére
Mentem a héten végre egyedül is az AllSeasonContact-okon.
Volt szakadó eső is, száraz út is, dinamikusabb kanyarok is. Tapadásban nem éreztem hol lenne a határ, az 1.6 szívóval nem nagyon tudtam kiautózni, futómű épp nincs a helyzet magaslatán. Autópálya tempónál 130-tól valóban hallani, hogy hangosabb, főleg gyorsításkor és esőben.
Ha ezt tudja hozni 3 évig, akkor semmi panaszom nem lesz rá, de ez majd idővel kiderül.
Új hozzászólás Aktív témák
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Hobby elektronika
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Házimozi haladó szinten
- Milyen légkondit a lakásba?
- Asztalos klub
- Realme GT 2 Pro - papírforma
- Vezetékes FÜLhallgatók
- További aktív témák...