-
GAMEPOD.hu
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz tboldi #41080 üzenetére
Csupán népi megfigyelésből származó magánvéleményt formáltam meg...
Valahogyan senki sem írja h "én szabálytalanul versenypályásan autózok a városban is", vagy amit én is szoktam h "városban 70 alatt szédülök"@Saccco: jah, a Renault gyárat kellene a Holdra kilőni, hátha ott jobban menne nekik az autógyártás... (na jó, csak vicceltem, nagyon szép kényelmes és takarékos autókat gyártanak... de nekem akkor sem kellene )
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
ngaba
aktív tag
válasz tboldi #41124 üzenetére
Igen, ez is érthető: Egy évben többször van szükség nyári gumira, mint télire (ez 30 éve is így volt, most meg pláne), tehát többször használod ki a nyárias minta előnyös tulajdonságait.
Én azonban így gondolkodom: Az én vezetési stílusom mellett nyáron tök mindegy, hogy milyen gumival járok, a legolcsóbb tescos is jó, amíg nem defektes. Ha kanyarban megnyikkan a gumi, akkor legközelebb lassabban veszem be a kanyart. Egy (max 2) kezemen meg tudom számolni, hogy hányszor kellett akkorát fékeznem, hogy bekapcsolt az ABS. (Ennek egy része télen volt.) Amikor nekem szükségem van a gumira, az a tél: Nem szeretek az autóval korcsonyázni, meg elpörögni a hóban.
Én egyébként kiegyensúlyozott négyévszakost vettem: Contit.
-
veterán
válasz tboldi #41124 üzenetére
A télies körülmény nem csak a havat jelenti. Hanem a hideget is, ami azért gyakrabban van télen. Ha hó nincs is annyiszor, mint régen, hideg, nyálkás, jeges utak azért vannak és ha valamikor veszélyesebb közlekedni, akkor az nem nyáron a melegben fordul elő, hanem télen a vizes, nyálkás, jeges, zúzmarás utakon. Ott a CC talán nem a legjobb. De ez is csak magánvélemény.
-
veterán
válasz tboldi #41128 üzenetére
Nem akartam drámai lenni.
De pl itt van ez a cikk is, mennyire érdemes a nevesebb prémium márkákat venni.
linkNagyjából nincs sok értelme. Ha csak nem azért, mert valaki attól lesz elégedett és nyugodt, hogy kifelé a környezete felé azt mutatja, hogy ő már pedig drága gumit használ és büszke erre.
Ha pedig van olyan szituáció, ahol tényleg valamelyik drágább gumi jobban is szerepelt, ott is nüansznyi a különbség a kevésbé nevesebb gumi és közte. Viszont árban sokkal drágább. Négy guminál már nem mindegy, a bő 13-14 ezres különbség/db. Főleg, ha az olcsóbb még jobb is.
Ja és fontos, hogy én az első 10 helyezett gumiról beszélek. Azért az nekem is fontos volt, hogy onnan válasszak.[ Szerkesztve ]
-
-
ngaba
aktív tag
válasz tboldi #41511 üzenetére
Én még az ábrákat szeretem (az összes ilyen tesztben)...
Például ha megnézed a Dry Braking és a Dry Handling ábrákat (a referencia téli-nyári gumikat kivéve), akkor a Dry Braking ábrán a legrosszabb érték kb. +10% a legjobbhoz képest, a Dry Handling ábrán ez kábé mindössze +2,5%, de ez valahogy vizuálisan nem jön át.
A legcsalókább mindig a Snow Braking ábra, mert ott a Reference Summer gumi szerepeltetése miatt olyan, mint ha nem lenne érdemi különbség a négy évszakosok között. Pedig ott is van egy 10%. (Jó, azt látjuk, hogy a nyárinál sokkal-sokkal jobb mindegyik.)
-
ngaba
aktív tag
válasz tboldi #41914 üzenetére
Már csak CC+-t lehet venni, nem? Na, azt nem vennék, pláne annyiért, amennyiért árulják. Az idei tesztekben sem szerepelt valami fényesen. Kevés futásnál a kopásállósága sem annyira érdekes, előbb fog megkeményedni szvsz (nálam az összes Michelin előbb keményedett meg, mint elkopott volna, igaz 4S nem volt).
-
MC Pite
veterán
válasz tboldi #42298 üzenetére
Az se rossz, játszósnak jöhetne
Ja, ha vkinek nem teljesen egyértelmű, az All Tests-re kell kattintani, ott vannak a rendes tesztek, nem a juzerek tapasztalatait linkeltem (csak az all test-es részt nem lehet linkelni).<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz tboldi #42868 üzenetére
Igen, jól emlékszel, de csupán peldaloztam, mert nem akartam belemenni h 17 év alatt a gyári fékfolyadék végett régen kirohatd vagy beállt az ABS vezérlő... A lényeg h nem mind1 milyen vasra tesszük fel, egy 20 éves autón papasan vezetve tuti elmegy az is...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz tboldi #43370 üzenetére
Azaz Nem szeretek ilyen CE minősített (Chineese Export) cuccokat reklámozni, én hiszek az EU erejében. Bár valószínűleg meghasonlok önönmagammal és én is ilyet fogok rendelni a Vitarába, mivel az utángyári sajnos nem megy el négyszer annyit... Ha ezek a kínai cuccok kihúznak 5-6 évet (ami nálam egy szett abroncs ugye) akkor elégedett leszek vele.
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
MPowerPH
félisten
válasz tboldi #43462 üzenetére
Lehet megrendelem a Hankookot.... Ahogy a review -eket nezem, top 5 -os guminak irjak, kicsit magas a gordulesi ellenallasa, es zajos, egyebkent meg jo minden masban. £276 a szett, meg talan kapok ra par % kedvezmenyt kuponnal. Ezt utana nem lesz nehez elpasszolni.
Olcson megusznam, ha ezen a sz@ron nem 17" -os felnik lennenek. 16" -ban eleg olcso ugyan ez a gumi.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
- Kupon kunyeráló
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Energiaital topic
- EAFC 24
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Kerékpárosok, bringások ide!
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Elektromos autók - motorok
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Kutya topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen