Új hozzászólás Aktív témák

  • szilvesztru

    újonc

    válasz kenguru99 #46566 üzenetére

    ADAC 2020 téli gumiteszt:
    Miért is húzta le az eredményeket a szárazon vezethetőség eredménye? Ebben a csoportba 7 gumiabroncs került, amik összességében jól szerepeltek a teszteken, de a szárazon vezethetőségben nem jeleskedtek. A tesztautó egy GOLF VII GTI volt, melyen minden gumi megfelelő kormány nyomatékot kínált, de a hátsó tengely kissé rugalmas érzetet adott, így az autó nem haladt egyenesen. Ez könnyen azt eredményezheti, hogy vezető elveszítheti a kontrollt az autó felett. Ennél az autónál folyamatosan után kell korrigálni kis mozdulatokkal a kormányzásnál és bizonyos esetekben még a jármű hátulja is kifelé tolódhat. Ez leginkább a Pirelli Cinturato Winter és a Giti GitiWinter W1 teljesítményére nyomta rá a bélyegét.
    Falken Eurowinter HS01 – a prémium abroncsok után szorosan következett a Falken gumiabroncsa a teszteken, így a középkategóriát vezeti. Olyan márkákat utasított maga mögé, mint a Continental és a Goodyear modelljeit
    A Continental WinterContact TS 860 nedves úton a tesztmezőny második legjobb eredményét tudhatja magáénak.
    Toyo Observe S 944 – a megbízható márka modellje stabilan a középmezőnyt erősíti. Minden kritérium alapján jó értékelést kapott, ezzel a mezőnyének listavezetője is lehetne, azonban a száraz úton való fékezés eredményei valamelyest rontottak az összpontszámán.
    A Goodyear UltraGrip 9+ és a Pirelli Cinturato Winter nedves úton remekelnek.
    A Sava Eskimo HP2 és a GitiWinter W1 erősen közepes eredményt adnak nedves állapotban. Míg a Sava a kezelhetőségben van hátrányban, addig a Giti az aquaplaning terén.

    A Toyo Observe S 944 tavalyi és Made in Japan.

Új hozzászólás Aktív témák