Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tabaga

    tag

    válasz DeFranco #19633 üzenetére

    Ebben lehet igazságod, hogy a kutatás függetlensége nem ökonometriai kérdés, azonban még e feltétel teljesülése sem jelenti azt, hogy a kutatás érvényes eredményekre juthatott. Tegyük fel, hogy teljesülnek a kutatásmódszertani kritériumok, de a modell úgy van beállítva, hogy a szignifikancia szint relatív magas, így biztosan kiszórják a modellből a gumi kopottságot mint változót.
    Sokat elárulna a kutatásról, ha ismernénk a modell paramétereit, de félő, nem fogjuk,

    Én nem tudom, hogy a Michelinre ez a jelző mikor ragadt rá, de ezt én nem nagyon hallottam, inkább az ellenkezőjét, hogy nem kopik.
    A CC+ is a keményebb keverék irányában mozdult el. Ezért is érdekes, hogy itt egy gumigyártó, akinek a népszerű abroncsai egyik tulajdonsága kopásállóságuk, és akkor jön egy ilyen bemutatóval, ahol azt bizonygatják, hogy hiába ment el már az energy savered 70-80e kilométert, de van még rajta 2-2,5 mm felület, nyugodtan használd a kopásjelzőig.
    Hogy másként is értelmezem az általad megfogalmazottakat, azt feltételezed a Michelinről, hogy kiszámolták, és többlet profitot eredményez számukra, ha ezzel a tulajdonsággal különböztetik meg a terméküket, mint az ha 3mm elfogadása mellett lobbizva, majd azt el is fogadva jobban pörögne a gumivásárlás.
    Bár ez az üzenet akár a másodpiacnak is szólhat, és akkor az újdonsült Michelin vásárló abroncsait a jövőben nagyobb eséllyel fogják jó áron megvenni.

    Én amúgy egyetértek az üzenettel, szerintem is használja nyugodtan mindenki az abroncsait a kopásjelzőig, ha minden más tulajdonsága megfelelő, nem kell a szemetet termelni feleslegesen, főleg, hogy amilyen környezetterhelést okoznak a kidobott abroncsok az messze nincs beépítve az újkori árukban itthon.

Új hozzászólás Aktív témák