-
GAMEPOD.hu
A Guild Wars 2 egy MMORPG típusú játék, amely ráadásul havidíjmentes.
Történetileg a Guild Wars első részét folytatja, de itt most az 5 fajnak együtt kell harcolnia, a sárkányok legyőzésének érdekében.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#57919488
törölt tag
Ami nekem sokszor gond volt (nem csak WoW-ban), hogy a fullos karakterrel fura volt visszamenni a kisebb területekre és látni, hogy szenvednek. Ha annyira erős volt már a karakter akkor egy ütéssel le tudhatta volna az egészet zónát. Nekem ez nagy érvágás volt elsőre mert mondhatni The Elder Scroll játékokban is a szintemhez igazította a gép a lényeket (tudom, singli player meg ilyesmi). Ez szinte minden mostani MMO-ban egy hiba. Ez nagyon bejött, hogy nem rohangálnak félistenek hanem vissza veszi a gép a szintet és nincs csak úgy átrohanás a területeken.
Nem bánom, hogy annyira nem a story-ra feküdtek rá mert az úgyis egyszeri dolog, az miatt nem húznék fel még egy karit, hogy mi lenne a másik befejezése. Inkább a játék egészére figyeltek, harcrendszer, pvp balance- itt kiemelném, hogy még egy MMO-ban se láttam ilyen 1v1 balance-t mint ami itt van (WoW-ban meg már a 2v2-vel se foglalkoznak). SWTOR-nál meg annyira a story-ra akartak építeni, hogy magáról a játékról feledkeztek el.
A WoW meg jó volt és lesz is de egy dolog érdekes, ez már a saját önteltségük, hogy november óta egy normális Patch sem jött ki a játékhoz és szándékosan is mert az AP nem a D3 miatt volt jó hanem, hogy sokan fizessék ki a játékot annak ellenére, hogy semmilyen tartalmat nem kapnak. November 4 és szeptember 25 között azért egy piac vezető játék eléggé érdekes dolgokat csinált, semmit. D3-nak meg teljesen külön fejlesztő csapta volt szóval azt se lehetne mondani, hogy átmentek oda melózni. Most akkor azért havidíjas egy játék, hogy legyen hozzá tartalom vagy azért, hogy a következő kieget meg tudják csinálni és szedjék be rá a pénzt? (Nem csak a kungfu pandák miatt lett frozen az accom).
-
#57919488
törölt tag
válasz bajtokarpi #3030 üzenetére
A "H" gomb megnyomása után a PvP fülön lehet eljutni Mists-be. ott lesznek gyakorló bábuk és a fegyvereket is ki lehet próbálni+a pontokat is többször lehet elosztani. Inkább így mondanám, hogy próbáld ki mindet mint azt ami nekem jött be. Leatherworking elég jó +Jeweler vagy Huntsman, szerintem
Szakmák itt lehet látni, hogy melyik szakma mennyire fedi le a többi karakter osztály igényeit is. -
#57919488
törölt tag
Mount, ahol találkoztam vele az lett a vége, hogy átrohantam az egészen és semmit nem néztem meg rendesen, a repülő mount-ok ezt még jobban rombolják.
WvWvW, ha valaki meghal akkor jó kis bünti a futkosás. Nem lenne értelme ha azonnal ott lenne ahol meghalt. Legalább van értelme küzdeni az életben maradásért vagy ha nem néz ki jól a helyzet akkor futás.
Thief, +25%os signet és csá, le van tudva a futás
-
#57919488
törölt tag
Én nem értek az ilyen dolgokhoz de nem tudom megállni, hogy ne mondjak már erre valamit;
Kliens sírás vs +FPS? ...tuti a +FPS-t választanám
De amúgy előfordulhat, AMD 12.8-nál is sok gond van. Néha célszerű visszatenni az eggyel előttit ameddig nem orvosolják rendesen.[ Szerkesztve ]
-
#57919488
törölt tag
Human, csak éppen másik beállítottság. Látni fogod legalább a különbséget a story-ban. Nekem Asura és Sylvari mindenképpen kilőve ahogy írtad, vacak látószög. Norn és Charr állítási mérettől függetlenül magasabbra lát a többitől. Charr talán a Charzooka miatt (kis gun) de eléggé fura lehet egy Whiskas függőt alakítani
De Sylvari passzol a necro-hoz, full feketére belőni és piros szemek+piros éjjeli fények -
#57919488
törölt tag
válasz fracture333 #3087 üzenetére
A térképen lehet látni a kis ikonokat (a szakmák jelei). Asura résznél még nem voltam de a többinél könnyedén megtalálható.
szerk:
Ez mi ez? Jött egy új build és a padlón van az FPS[ Szerkesztve ]
-
#57919488
törölt tag
válasz fracture333 #3092 üzenetére
A konfigodat írd be az adatlapodba mert nem hinném, hogy sok embernek van kedve vissza keresgetni több oldalas dolgokat
-
#57919488
törölt tag
Hát ilyen nincs, lejött az egerem bal felső részén az a jó kis csúszásgátló anyag Ez nem az én napom
-
#57919488
törölt tag
válasz fracture333 #3143 üzenetére
Hogy mi?
-
#57919488
törölt tag
válasz fracture333 #3154 üzenetére
Ez lehet hülye kérdés lesz de mit? Nemek annyira nem tűntek fontosnak mint amekkora téma van a Gem-ek körül.
-
#57919488
törölt tag
Kezdtem szakmákat teljesen feleslegesen, bármit csinálok TP-ben olcsóbban hozzájutok bármihez mint az alapanyagár. Ráadásul amit le tudok gyártani az adott szintre sokkal jobbakat lehet venni TP-ben. Nem tudom, hogy mert annyira nem néztem utána de Weaponsmiths is hagytam mert jobb fegyvereket veszek mint amiket tudok csinálni, sőt néha zöld cuccokat találok mikor csak kéket tudok csinálni. Lehet, hogy még csak nagyon kis szinten vagyok azért
[ Szerkesztve ]
-
#57919488
törölt tag
válasz fracture333 #3206 üzenetére
De utálom a víz alatti témát. Szépnek szép de soha nem tudom érzékelni mi milyen messze van és mindent be aggro-zok állandóan
-
#57919488
törölt tag
Höhö, critical chance 102% (lvl20)
-
#57919488
törölt tag
válasz fracture333 #3248 üzenetére
Ismerős. Ilyenkor be kell nézni a TP-be pár jó cuccért
-
#57919488
törölt tag
válasz fracture333 #3250 üzenetére
Trading Post, vagyis AH.
-
#57919488
törölt tag
válasz bajtokarpi #3265 üzenetére
ha az első skill-re be van kapcsolva az uto lövés akkor a megkezdett lövést a következő célponton végzi. Ez nekem is feltűnt már. A másik idegesítő dolog a Pet mob-ok be aggrózása és néha a megölt célpont után egy másikra megy. Nagyon nem néztem utána inkább csináltam egy Warrit
Minden szinten veszik a jobb/értékesebb dolgokat. Craft-hoz salvage kit-el megéri szétszedni.
[ Szerkesztve ]
-
#57919488
törölt tag
válasz fracture333 #3267 üzenetére
A Rapid Fire-t Te aktiválod, és az 1-es skill pl. a Long Range Shot pedig auto-n van. A kézi skilleknél ez a hiba nincs meg csak amikre auto van rakva és CD nélkül megy instant.
(#3268) bajtokarpi:
Ranger könnyebb, Warri nem nehéz de ugye mihez képest
PvP-re Skirmishing ágra figyeltem, critical dmg+precision (crit chance), Wilderness Survival ágra mentem még kis toughness miatt meg condition dmg miatt mert a critical lövések néha vérzést csináltak+ váltás fegyó Shorbow volt szintén ez miatt.
Pet, maci jó volt ranged-ek ellen csak arra kell figyelni, hogy a maci takarja a lövéseket. Nekem ez nagyon nehézkes volt de voltak olyan Ranger-ek akiket nem találtam el mert jól helyezkedtek a Pet-el. A takaró célpontok felfogják a lövéseket, PvP-ben is. Farkas jó volt Fear miatt csak néha sokáig tart mire el castolja a Pet és kicsi a hatótáv. Sas nagyon jó a vérzései miatt, pók/skorpió meg ranged és nem tudják könnyen lerázni. Melee Pet-ek nagy hibája, hogy ha nincs Trait kirakva a +30% speed-re akkor nincs dmg-ük.Warri és Ranger-ben a mozgékonyságuk jön be. Warrinak a signet ad +50% endurance (dodge) regent állandóan. Ranger-nek meg Lighting Reflexes instant evade és szintén endurance regen 10 sec-ig.
+fegyó váltásnál instant 50% endurance (9sec CD) és heal esetén 100% instant endurance (armor-ra set bonus, sigil vagy mi).
[ Szerkesztve ]
-
#57919488
törölt tag
válasz aizen92 #3303 üzenetére
És ez nagy gond a respawn mobokkal is. Mivel sok játékosra van tervezve most minden, mire leütök egyet hirtelen már ott is van a másik. Néha elég kemény szituk tudnak ez miatt lenni.
szerk:
(#3306) aizen92:
Volt egy Event, nagyon közel volt a Waypoint. Nem voltunk elegen és mindenki elterült, már vagy 6-8x használtam WP-t és kicsit érdekes volt, hogy írtam az embereknek, hogy jó lenne ha nem ress-re várnának hanem végre vissza is futnának mert nincs idő ress-re mert egy hit volt ilyenkor bárki. Mint várható volt inkább feküdtek a földön és nem csináltak semmit. Nem tudom, hogy ennyire értetlenek voltak vagy sajnáltak pár copper-t.[ Szerkesztve ]
-
#57919488
törölt tag
1 MMO se indult még gond nélkül és ez se volt kivétel, FPS, lag, DC ezek mind bennek vannak akár 1 hónapig is akár még D3 is ami nem is MMO.
Azaz irányítás egy D3-ban még elmegy de itt a harcrendszer miatt értelmetlen. De ha lenne akkor meg gondolom az lenne a gond, hogy aki ilyen irányítással játszik annak esélye se lenne a mostanival egy másik játékossal szemben. Lehet nem kaotikus hanem összetett és nem csak 1-2 gombot kell nyomogatni mint D3 esetében.Szerintem meg a harc tökéletes és a játék egyik legszórakoztatóbb része. Idő kell átlátni rajta mert eleinte tényleg zavaró lehet a "hozzánemértőknek".
Minden helyzetre valaki lehet melee vagy ranged, a dodge a támadások elkerülésére vagy akár a block ami a játékostól függ és nem egy dobókockától. Nem tudok még egy ilyen online játékot amiben a játékos dönti el valós időben az ilyen dolgokat. Talán a Tera de túl nagyot akartak és inkább vicc lett mint játék.
A story fontosságán meg nem kell Baldurs Gate 2 vagy Dragon Age-et várni. Nem úgy néz ki mintha annyira sokan hiányolnák a story-t, a TP sokkal nagyobb gondot jelentett.Amire én gondolok azaz, hogy nem adtál neki elég időt és csak felszínesen láttad az egészet. Van ilyen
-
#57919488
törölt tag
válasz FehérHolló #3448 üzenetére
Itt nincs ilyen. Inkább a kinézetre menj mert eléggé látványos armor-ok vannak és a faji skill-ek meg csak PvE-ben használhatóak. Egy olyan karakternek hosszútávon amúgy sincs értelme ami bután néz ki (Charr- tulajok bocsi ) de van egy jó skill-je.
-
#57919488
törölt tag
válasz fracture333 #3459 üzenetére
Hát ezek a rare cuccok amiket nehéz összeszedni
-
#57919488
törölt tag
Hát nem egy könnyű prof. (Ele után jön a sorban)
Nincs harc közben fegyver váltás de helyette a Kit-el kell játszani. Picit más és inkább fun, mint ahogy most az várható mindenki inkább elsőnek a main karit húzza. Gun és Pistol hangok iszonyat jókA legpörgősebb játékmenete talán a Thief-nek van. Ranger se marad le nagyon és egyre jobban úgy érzem, hogy Warri helyett... á fenébe is
szerk:
(#3468) shouryuken:
Itt már nincs az a zárt instance állapot.
Mindenkivel lehet találkozni a világban és full szerveren soha nem lesz gond az egyedüli játékkal sem mert mindenhol lesznek játékosok akik éppen csinálnak valamit. Szerintem egyedül is lehet haladni de sokkal jobb ha mindenfelé vannak játékosok, olyan élettel teli az egész.[ Szerkesztve ]
-
#57919488
törölt tag
-
#57919488
törölt tag
válasz robyroby #3537 üzenetére
Swiftness, itt minden prof.-nak megtalálható az ideiglenes +% de csak egy ideig vannak ezek. Kérdés, hogy mit kell beáldozni egy kis +speed-ért. Nem biztos, hogy mindig megéri.
Más prof.-ok pl. Thief +25%-ot kap signet-ből, de a többinek inkább a +10% az alap ha jól néztem.Én inkább Dodge mániás vagyok, szerintem hasznosabb. De én nagyon PvP-re nézem csak inkább a dolgokat.
[ Szerkesztve ]
-
#57919488
törölt tag
válasz FehérHolló #3571 üzenetére
Az összes fegyverből kiválogatni OP skilleket mi?
Pont ezt akarták elkerülni. Így minden fegyvernek van értelme, van előnye és hátrány egyiknek a másikhoz képest. -
#57919488
törölt tag
válasz nosferatue #3580 üzenetére
Igen lassú és eléggé unalmas tud lenni, inkább support-nak jó a Stun-ok miatt de arra meg van jobb mint 2h Hammer-es Warri.
Többnyire PvP-ben nézem a dolgokat de ott életképtelen a 2h Hammer, GreatSword is csak akkor ér valamit ha van Throw Bola a Hundred Blade-s miatt, Bulls Charge még fontos tud lenni. Az a gond, hogy lassú a Hundred Blade cast is és egy helyben van, megoldás ha van Frenzy akkor meg OP.
Axe-s Eviscerate Burst build-et sokkal erősebbnek és mobilisabbnak találtam mint GS-t.
Power, crit chance és majd crit dmg a sorrendem.Warrival nincs aranyközép út de cserébe változatos (fentieket ritkán használom).
Inkább Gun és Shield+Sword vérzésre megyek, ez inkább amolyan tank build.
Endure Pain, Fear Me (aoe), Signet of Stamina.
Itt a legfontosabbnak a cond dmg-t találtam, duration-ra nincs értelme menni inkább HP-ra kell gyúrni.Minden fegyvercsere után +50% dodge [link] visszajön és Heal skill használata után 100% [link]
Nem a legerősebb de így sokkal szórakoztatóbb a játék stílusa, legalábbis ez így nekem bejött[ Szerkesztve ]
-
#57919488
törölt tag
Ez más lesz.
Optimalizáció rendben van de még nagyon új maga a játék. Még csak a normális driverek is most jönnek majd. Ilyen motor (felújított GW1) még a piacon nem is volt pláne egy új MMO-nál problémás lehet. Régi emlékek, WoW indulásakor is akkori atom gépeken mindenki panaszkodott, hogy a fővárosokban halál van és a 40 fős raid-ek valami játszhatatlanok voltak.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest