Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Archanon

    őstag

    válasz birno #983 üzenetére

    Az első részben még többet kellett futkorászni, hogy eljuss A-ból B-be, baromi hosszú - olykor több órás - mission-ök, dungeon-ok voltak az étlapon. Pedig outpostról outpostra lehetett teleportálni. És ebben az a szép, hogy nekem 6-7 évig egyáltalán nem hiányzott a mount, és most se. :U A magam részéről eleve utálom, megöli a játékélményt, újabb illúziórombolás. Az első hátas megszerzése után már mindenki azzal megy mindenhová, egyedül harc közben van saját lábon, aztán városközpontban ugrálna mindenki a lóval, tigrinccsel, mamuttal, motorral, stbstb (WoW - vicces, és gagyi, ahogy kinéz). És ez GW-ben sem lenne másként... Mintha legszívesebben mindenki nonstop teleportálna ellenségről-ellenségre, városról-városra, barlangról-barlangra, levegőrészecskéről-levegőrészecskére, ahogy a fenti filmben a srác is... Lusta népség. ;]

    (#980) K_mester: "És legalább a LoS is működik, a ranged class-ok végre nem szednek szét senkit a falon keresztül és ez minden mmo-ban sok gondot jelentett (még az újabbaknál is)." - A GW1 pl. 2005-ös. Már akkor se volt ezzel gond, csak ennyivel járt előrébb más mai mmo-knál... :DDD

    Guild Wars 2: Archanon.6039 ||| http://myanimelist.net/animelist/Archanon ||| ~Dango, dango, dango, dango; dango daikazoku...~ ||| El. Psy. Congroo. ||| Whohhehhje. /,,/, (⌐■_■)

Új hozzászólás Aktív témák