Új hozzászólás Aktív témák
-
Fecka17
tag
Sziasztok!
Megjelent már ez a játék?Üdv: Fecka!
-
Mosqu!to
addikt
Ha jól sejtem, hogy te azt akartad kérdezni, hogy magyarországon kiadták-e már? Ha igen, akkor a válasz: nem. De ha nem erre gondolsz, és a kérdésed az, amit jelent, akkor meg következtess az írásokból.
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
-
Fecka17
tag
Pontosan arra gondoltam, amit leírtam te kis gondolatolvasó!!
Üdv: Fecka!
-
Mosqu!to
addikt
Mellékesen felesleges itt kérdezgetned, Bővebben: link, és ha itt megtalálod, akkor már kiadták, ha nem, nem.
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
-
ThugLife82
csendes tag
Hali!
Lehet valahogyan az AI nehézségét állíttani? Mert valahogy elég nehéznek tünik!
Arcade-on meg nem akarok játszani mindenféle segitséggel.2Pac 4ever
-
Superman
nagyúr
válasz ThugLife82 #107 üzenetére
Lehet: [teneved].PLR fájlban.
-
aesir
veterán
Szép halálon van ez a topik, senki nem játszik? Senkit nem érdekel egy bajnokságban való részvétel lehetősége csupa jó arccal? Furcsállom...
Van saját életem...
-
zsazisten
csendes tag
-
Tacso
aktív tag
''Annyi halogatás, rajongókat lecsillapító videó, és demó után a fejlesztők végre elérkezettnek látták az időt, hogy bejelentsék: elkészült a GTR - FIA GT! A nagy esemény örömére egy megjelenési dátummal is megáldottak minket. Az autósjátékok következő sztárja, kéremszépen nem máskor, mint március 11-én jelenik meg a boltok polcain! Hurrá!''
Ezt most olvastam: www.gamestar.huNo Stress on Cres - I love my Cruze
-
Mosqu!to
addikt
Tegyük hozzá, hogy csak Magyarországon. Több ismerősöm már megvette ausztriában hónapokkal ezelött
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
-
-
Kiskokó
veterán
Helló !
Előre közlöm hogya Játékom Eredeti teljesen !! Hogy ne legyen félreértés és ne zárjátoka topicot pliz !
Szal megvattem a gamét EREDETIBEN !! És a CD Key nemműxik !! Van egy bizonoy 0 ami ugyvan irva hogy vagy O vagy 0 vagy 6 nak tekinthető !! mindenhogy kipróbáltam és egyzserűen nemjó. !!
Kérem akinek megvan eredetiben a játék az azya meg a jó Serialt mert a faszom kivan hogy megvettem drágán a gamét erre nemjó !!
ui.:pliz ne gyertek azzal hogy hivjam fel ezt meg ezt az amerikai segélyvonalat ! kösz| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Mosqu!to
addikt
-
Lev Andropov
senior tag
Hány CD-s a játék?
-
Viktor77
titán
-
#72042496
törölt tag
Hello!
Na, ez ismét egy brutál játék, csak győzzem kivárni, amíg itthon is megjelenik!
Olvastam a tesztjét az egyik PC-s magazinban, ott olyat írtak, hogy P4 2.4, 1GB RAM, x800 mellett néha kegyetlenül belassul a program, ami számomra elég hihetetlennek tűnik... Ezek után az adataimnál szereplő gépen mire számítsak? (Szeretném 800x600-ban fullon tolni.)
Na, megyek gyakorolni, még csak Viper Racing-al, bemelegítésnek jó lesz. -
Dumb
senior tag
Helló!
9 napja megjelent a V2.0-ás Demó! A pálya maradt Spa, elvileg ködben, és két új autó A Saleen 7.0-ás 700 lóerő körül és a Ferrari 360 Modena. Kb 200MB. Már töltöm.
Azoknak ajánlom akik warez helyett a teljes játékot várják!"Aki háborúzik, az a legnagyobb barom!"
-
Mosqu!to
addikt
válasz #72042496 #122 üzenetére
Érdekes, az én adataimnál található configgal 1024 full grafikán, 28 autóval sem szaggat be, csak rajtnál, de ott is tűrhető.
Mellesleg táp: Ez enermax kérem, ezek nagyon bírják a dolgokat. Nézd meg az adataimat, brutálabb gépem van, de kissebb tápom, mégis full stabilan megy, pedig még 2 cdíró, illetve 2 8cm-s, és 3 9cm-s venti is be van kötve. Egyszer tudtam a stabilitását megbolygatni, amikor még 2 vinyót rákötöttem a gépre. Akkor restartolgatott...
[Szerkesztve]Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
-
#72042496
törölt tag
válasz Mosqu!to #127 üzenetére
Na, oké, éppen ezért vettem Enermax-ot, mégis meginogtam egy pillanatra, pedig legutóbb 11.5x220-on is ment a rendszer, csak a hűtés fogyott el. Remélem a sebességgel sem lesz gond, s csak az adott újság hozta a szokásos formáját...
b-type: Írtad korábban, hogy van egy 40 oldalas setup útmutatód. Ezt esetleg el tudnád küldeni mail-ben?
mod: ByB: Most néztem csak a konfigodat...
[Szerkesztve] -
#70869248
törölt tag
válasz #72042496 #128 üzenetére
A tápnál nem volt semmi hátsó szándék, tényleg csak azért kérdeztem mert érdekelt, hogy faxa-e.
A setupleírás, a Nascar Racing 2003-hoz van, persze értelmezhető, és sok mindenre magyarázatot ad, és ha megtalálom .doc-ban, akkor linkelem, nekem ki van nyomtatva.
SZERK:
megtaláltam, fontos elmondani, hogy ez a HSW Bővebben: link csapat NR2003 magyarítás csomagjában található, és a fordítás PeteSilver munkája:
Bővebben: link
Viszont sok mindent nem tudsz benne átültetni, mert
1: Ovál szempontból közelíti a setupot
2: A GTR-ben egyszerűen nincsenek meg ezek az állíthatóságok, vagy ha igen, nem úgy funkciónálnak, ez szim. játékmotor sajátossága.
Ezt talán ismered, nem 40 oldal, de nem számít:
Bővebben: link
és végül :
A Viper Racing nagyon jó játék, sokat nyomtam én is, azmellett pedig egy jó kis szim, ahol jól értelmezhetőek a beállok.
én erre gondoltam mod/demo alatt:
Bővebben: link -
#72042496
törölt tag
válasz #70869248 #129 üzenetére
Hello!
Nagyon királyok a linkek, köszi szépen! Igazából a leírásból az általánosítható információk érdekelnek, s hirtelen átfutva úgy néz ki, van benn ilyen bőven!
A GPL-es link is szuper, nem is tudtam, hogy létezik hozzá D3D patch! (Beszólások elkerülése végett: Néhány hónapja még Voodoo-val toltam! )
Táp frankó, úgy tervezem, jópár évig marad még. (Az előző egy 250-es Vargáné volt... ) -
#70869248
törölt tag
válasz #72042496 #131 üzenetére
én kinyomtattam, és párszor már átolvastam a kádban ülve
sokat segít, plussz, ha vki nincs tisztában a caster, chamber, toe in-out összefüggésekkel, akkor keresőn rá lehet keresni, és van pár kép amin tisztán látszik, hogy a csapdőlés-kerékdőlés-kerék összetartás hogyan is van.
képbe lehet jöbbi hamar, és akkor már csak az kell, hogy a játékban ez fizikálisan megvalósuljon, és állítása érezhető legyen, akkor szépen személyre lehet szabni egy pályabeállítást.
Ha pedig ez, és a többi beáll, még bonyolult (és az), akkor sikeres setupokat kel szerezni, majd annak alapján értelmezni, hogy milyen jellemzőjű pályán milyen beállok az eredményesek.
Ami játékban tudom, hogy ezen beállítások lényegesek az a Nascar Racing 2003, és modjai, és az Rfactor pl.
Hazabeszélek, mert én ezeket szeretem, de természetesen ez mindenkinek a maga választása/tapasztalata.
sokan hiszik, hogy a NR2003, az csak ocál, pedig nem,...nagyon jó road modok jelentek meg rá/alá, mint pl. a GTP/CTS/OWR/Trans-Am/Tptcc, vagy a még béta állapotban lévő BAR mod (kis enyém 20mb-s videó kreálmány: Bővebben: link -
Mosqu!to
addikt
Én szintén nagyon szeretem az LFS-t, de szerintem ezt a 2 játékot nem lehet egy tálcára tenni (most). Ebben a játékban van törés, gumi kopás, melegedés, benzin fogyás, etc. Sokkal precízebb játék, mint az LFS. Ellenben (remélhetőleg) hamarosan kijön az LFS S2, ahol már ezek ugyanúgy benne lesznek. Elég sokan várjuk már
Amúgy leírnád, hogy neked pontosan mi nem tetszik benne?
[Szerkesztve]Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
-
#70869248
törölt tag
Az a baj, hogy a jelzők nem voltak helyénvalók.
se nem ''hihetetlenül sz@r'' , se nem ''siralmas''
nem azzal van a baj, hogy ez a véleményetek, hanem hogy 'ki van a rácson belül, és ki kivűl'
Nagy online bajnokságok mennek a GTR-ből, és azok akik ott versenyeznek/tesztelnek azok véleményezhetik mérvadóan, de érdekes módon ők nem használják ezeket a jelzőket.( amik sztem sem jogosak, pedig nálam nem jön be a játék, ill. inkább más jön be (a GTP))
A bajnokságban résztvevők közt nem egy szim WR-es srác van, több közülük a LFS ligában is eredményes, ill. bajnok. nézd csak végig a névsort: Bővebben: link
ha esetleg a szimbajnokok nevei nem is ismerősek, bár az kell hogy legyen ha ismerős a LFS, azért Wéber Gábor nevét elég sokan ismerik.
szal az mondani, hogy ezek az arcok, vagy a HgtrR bajnokságban indulók, egy sz@r, siralmas, és ''Az irányítás röhej,a grafika szintén'' játékkal érdemtelenül komolyan foglalkoznak/bajnokolnak, az teljesen rossz megközelítés, inkább érdemesebb lenne a saját képességekben/technikában keresni a hibát.
és amikor ezt Sup megvilágította, akkor sem az a legtermészetesebb, hogy ezt csak azért teszi, mert másnak nem lehet véleménye szimről, hanem azért mert ő is letekert már vele pár ezer kört, és megtalálta, vagy igen a közelében van a játék határainak.
[Szerkesztve] -
Tifusz
tag
válasz #70869248 #136 üzenetére
Hogy konkrétabb legyek:
Az LFS-ben ha megpördül a kocsi , akkor azt nem tudod egy szimpla ellenkormányzással korrigálni, míg bizony a GTR-ben ez elég könnyen kezelhető, igaz, csak a V2 demót(05.02.10) próbáltam, nem az eredetit, de abban tényleg gyermeteg volt a szimuláció, pedig minden segítséget kikapcsoltam- amennyiben a végleges játékban korrigálva lett, akkor egy szót sem szóltam...
Nem tetszett a kormány finomhangolása és maga a kormányzás sem.
Ami a jelentős WRC-s versenyzői jelenlétet illeti a GTR-ben: anno egy versenyző gyerek nagyon lelekesedett a Colin R.3-ért (mennyire élethű!), pedig ugye nem az.
CSak azért, mert sokan használnak egy programot, az sajnos nem utal annak minőségére - NFSU I.-II.
A grafikáról direkt nem írtam, mert az aztán tényleg ízlés kérdése.
Egyébként abban teljesen igazad van, hogy az tud igazi képet adni a programról, aki sokat játszik vele, de csak akkor, ha élőben is tudja ugyanazt prezentálni, különben csak arról nyilatkozhat, hogy szerinte mennyire élethű...
Arra meg szerintem nem lehet számítani, hogy valaki minden szabad percét egy játékkal tölti, majd eljön egy fórumba ls közli, hogy sz.. az egész, nem?
Röviden: az első benyomások alapján engem sokkal jobban emlékeztet a valóságra az LFS, mint a GTR, DE mivel mind a kettő esetében a demók alapján tudtam csak dönteni, én az LFS -re szavazok, különösen a 2. része tűnik számomra ígéretesnek. Az első résznek is van hibája, semmi kétéség, de nem annyira feltünő, mint a ''versenytársáé''.
Remélem ez nem volt sértő vélemény senkire sem nézve. -
#70869248
törölt tag
nem sértő sztem.
Amit pontosítanék, hogy WR alatt világrekordot értek (nem WRC-t), tehát csúcstartó egy adott pályán, a névsorban nem egy van, GPL-ben, LFS-ben, és most a GTR-ben is.
(De pl. Wébr Gabi GPL világbajnok, ő ment élő Astra kupában/Renault Clio kupában is, meg is nyerte azokat)
az hogy nem jönnek ide a játékról véleményt mondani, az csak annyi, hogy valszeg nem tudják hogy van ez a topic, vagy ha tudják, akkor nem fognak ide leállni vitázni, hisz van az oldaluknak is fóruma, ha vitázni akarnak, akkor ott a legvalószinübb, hogy a legtöbb GTR használó olvassa.
és így van a Colin3-at fel nem emlegetném én sem , pedig még a 2-vel jókat nyomattam (pl. volt benne lan/net)
Az LFS 2 nagyon jónak néz ki ez teljesen igaz.
Én nyomtam a LFS demo-t, és tetszett, tetszett a setupolás, a belső nézet, az hogy nem fogott meg jobban, az nem a progi hibája volt, egyszerüen vhogy egy idő után leálltam.
A GTR-t meghozattam Németo-ból, december elején megjött, két hét múlva már tudtam hogy nem tetszik, a grafikát ált. annyira nem is emlegetném, mert egy sokat számoló szim progiban nem nagyon lehet csicsázni, mert akadozni fog az átlag konfigon, meg verseny közben ritkán bámulok, inkább a pálya vonalvezetés, és a vezetési élmény ami olyankor döntő nálam.
Viszont nekem az autó viselkedése ami nem tetszik, nagyon kevés az a határ amikor emberként lehet vezetni, és nem ai-ként (gépként), mondok rá példát. a Nascar Racing 2003 GTP modjában hasonló (csak hasonló!) autókkal lehet menni, és ott nem kell annyira az ideális íven, tapadáshatáron menni, nem, nyugodtan át lehet lépni a tapadáshatárt, és túl pörgetéssel szűkiteni az ívet, persze nem driftre kell gondolni, de határozottan érezni a hatását.
és a NR2003 sokkal komolyabb szim mint a GTR, ezt a szimversenyzők 99% megmondja. Én pedig a felteszem rá a balabbik golyómat is.
A kormány hangolásról, nem tudom már, de erre a motorra jellemző hogy alapból szétfele húz a kormány, és negatív értékre kell állítani a csúszkán, hogy a középrehúzás jó legyen, már nem emléxem hogy megmaradt-e a GTR-ben is ez.
[Szerkesztve] -
#70869248
törölt tag
válasz #70869248 #138 üzenetére
még annyi, hogy a linkelt GTR bajnokságban indulok az igazi nevüket használják, de Bővebben: link azért Norbi, és Prezsi beazonosítható így is.
-
Superman
nagyúr
Elmondom a véleményemet akkor jelzők nélkül (előrebocsátom, hogy itt a kormánnyal történő irányításra gondolok, nem a billentyűzettel történőre):
Pozitívumok:
--Brutális, autentikus hangok, minden géposztályban
--Pontosan, precízen kidolgozott autók
--Kielégítő sérülésmodellezés (amennyiben a lemezsérülés be van kapcsolva és amennyire ez a Nascar Thunder-féle engine-től elvárható)
--Jó (nem remek, szuper és a többi) fizika néhány hibától eltekintve
--Join lag részleges kiküszöbölése
Negatívumok:
--Eltúlzott fizika (Ez alatt azt értem, hogy minden ISI enginere épülő játék túloz az autók fizikáját tekintve: A gáz érzékenységét 5-25% között kell ingadoztatni, különben biztos a kipördülés, a fékét pedig 5%-ra kell levenni, különben azonnal blokkolnak a kerekek. Kipördülés: nem lehet megfogni. Nem tudom az LFS-ben hogyan van, de ebben a játékban csak nagyon kevésszer és kizárólag NGT kategóriánál lehet egy rossz kanyarvételből eredő megpördülést ellenkormányzással és a fék használatával orvosolni. Egyszerűen a kipörgés kezdetén elmegy a kormányból az erő, lötyögni kezd, így nem tudsz ellenkormányozni, a fék pedig semmit sem ér, az autó lassan menetiránnyal szembe fordul, még relatíve kis sebességnél is. Még egy pont van, amikor meg lehet fogni az autót: a konvertált pályákon, mivel itt nagyobb a RoadDryGrip értéke, vagyis a tapadásé.)
--Erőcsúsztatás teljes hiánya: ezek a géposztályok ugyan nem erről szólnak, de megfigyelhető ez is és sajnos hiányzik. Nem a grafikus engine az oka, mert az képes lenne szimulálni ezt is, hanem az eltúlzásból fakadó nehézségi szint. Gondolom a Simbin úgy vélte nehezít még a játékon egy kicsit.
Erőcsúsztatáskor még kontrollálható a kocsi a gáz és a fék helyes adagolásának arányával. itt ez a gyári pályákon nem lehetséges, mivel túl kicsi a tapadás. Bármilyen ilyen jellegű kísérletre az autó tapadásvesztéssel válaszol, a kormány lötyögni kezd, a kocsi pedig tehetetlenül sodródik/oldalazik a kanyar széle felé. Egyedül a konvertált pályákon van lehetőség erőcsúsztatásra, mivel ott relatíve nagyobb a tapadás és nem mosódik el határ az erőcsúsztatás és a kisodródás között.
--Lekódolt fájlok (Gondolom kettős okból: hogy ne lehessen csalni netes játéknál - mellesleg így is lehet - és hogy ne készülhessenek modok a játékhoz. Ezek a Simbin szempontjából érthető dolgok.)
--Multiplayer gondok (rossz részidők mutatása, a teljesen átírt engine miatti számolási hibák)
--Irreálisan magas gépigény egy elavulófélben lévő grafikus motortól
Végül: szerintem a Simbin mindent megtett, amit ebből a grafikus motorból ki lehet hozni. Vannak hibái szép számmal, de melyik szimulátornak nincsenek? Aki el tud siklani ezek fölött még jól is érezheti magát vele, aki meg nem, annak van más választása is. Ilyen egyszerű a dolog. -
Lui76
őstag
Én is csak a demo alapján tudok szólni mert a megrendelt játék egyik cd-je nem jó és
így hibás a telepítés...
Pedig még egy kormányt is kölcsön kértem csak ezért.
Nekem a hangok nagyon bejönnek ....
Ami külön megfogott hogy a Logitec Rumblepadomnak külön opció van
a force fülnél...
Tudom ez más mint a kormányt ahogy rángatja- de mellékesen említem hogy nem tudtam
jobb időt így sem futni (Kormánnyal).
Remélem hamarosan már köridőkről is beszélhetek....www.kezmuveskeramia.hu
-
Tifusz
tag
válasz Superman #140 üzenetére
A hang valóban zseniális, ez el kell ismernem, ha nem a legjobb, amit eddig ilyen játékban hallottam!
Kipördülés: egyenes úton direkt megfaroltattam, szépen megprödült, közepes ellenkormányzással korrigáltam és mindenféle riszálás nélkül ment egyenesen tovább a gépsárkány. Meglepett, mert egekig magasztalta mindenki a progit és azért nem érzem annyira jónak magam, hogy két ásítás közben megoldjak egy ilyen szitut a kormány szimpla tekergetésével...
Egyébként szerintem mindegyik fizikai motornak van és lesz gyengéje, azt kell eldönteni, mi az a hiba, ami az embert zavarja és mi az, ami nem és ennek mentén kell eldönteni.
Még egy dolog van, ami miatt nekem jobban tetszett az LFS: bár zenére szokták használni ezt a fogalmat, de itt is szemléletes - a jelenlétérzet számomra erősebb volt. A GTR valahogy nagyon művi, az LFS életszerűbb - itt most nem kifejezetten a szimulációt értem, hanem az ''összhatást''. Sajnos nem tudom jobban megfogalmazni ezt az érzést. -
Superman
nagyúr
''Kipördülés: egyenes úton direkt megfaroltattam, szépen megprödült, közepes ellenkormányzással korrigáltam és mindenféle riszálás nélkül ment egyenesen tovább a gépsárkány. Meglepett, mert egekig magasztalta mindenki a progit és azért nem érzem annyira jónak magam, hogy két ásítás közben megoldjak egy ilyen szitut a kormány szimpla tekergetésével...''
Ezt úgy érted, hogy 180 fokban fordultál meg? Mert akkor csak megpördült, de általános vélekedés az, hogy nem lehet megfogni. Próbáld ki egyszer Donington Parkban, az egyik éles visszafordítóban. Sokan panaszkodtak, hogy ha elindul, különösen a Ferrari 550, akkor lehetetlen korrigálni. Henrik Roos autóversenyző elmondta, hogy amíg nincs olyan gázpedál, amin erővisszahatás van, addig csak a kormányra és a fülünkre lehet hagyatkozni (éles sivító hang és a motor felsikítása jelzi a kipördülés kezdetét), de akkor már alkalmasint késő.
Ha a teljes programod van meg, küldjél már egy replayt arról, hogyan faroltattad meg, mert igen kíváncsi vagyok rá. -
cafat
tag
hy all! Nem tudja vki hogy honnan lehetne letölteni a gamehoz crack-et?
-
panizzi
aktív tag
na azért egy up, mert nem rossz a game
no limit
-
zoli1982
tag
Űberkirály a progi, sajna nincs kormányom, de megvagyok a FFB-s dualstickes gamepaddal is valahogy
Nemtudom, ti leszedtétek-e már a brazil pályát (Interlegos), mert érdekelne, hogy megy-e, mert nekem kilép a pálya betöltésekor
Nagyon szo,orú vagyok, mert a kedvenc pályám
[Szerkesztve]Nem az a hülye, aki tudja, hogy az, hanem aki nem.
-
herrober
tag
Csá!
Megjelenik ma hivatalosan (rohadt Starforce) ??????
Elvileg 03.11, az MA!!!Ezüstpaszta mi??
Új hozzászólás Aktív témák
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Konteó topic
- Ventilátorok - Ház, CPU (borda, radiátor), VGA
- Ukrajnai háború
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Milyen okostelefont vegyek?
- Jönnek az eTVB hibás működését korrigáló BIOS-ok
- OLED TV topic
- Medence topik
- További aktív témák...
- Azta! Csodaszép! DELL Vostro 5370 Ultrabook Laptop 13,3" -70% i5-8250U 4Mag 8Gb 256GB SSD FHD IPS
- LEÁRAZVA! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -80% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Logitech Z625 THX minősített 2.1-400Watt! Ritka Masszív!
- Xiaomi 13T fekete 8/256 kártyafüggetlen, garanciális
- PlayStation 4 Pro 1TB 7216B - The Last Of Us II Ed. + játék, 6 hó garanciával, Bp-i üzletből eladó!