Új hozzászólás Aktív témák
-
Superman
nagyúr
Ne állíts már magabiztosan olyanokat, amiről fogalmad sincs.
1. Nascar Thunder 2004 motorjára épül. Az ISI nevű angol cég grafikus motorját vette meg a Simbin cég. Semmi köze a Nascarhoz, azt egy másik cég, a Papyrus fejlesztette.
2. Ha neked az irányítás röhej, akkor ne billentyűzettel próbáld meg. Talán nem ártana egy kormány. Ha ez is megvan, akkor gyakorolj, vagy valld be, hogy a képességeidet meghaladja a játék színvonala.
3. Ez nem arcade, hanem szimulátor. Nem lehet benne 250-el kanyarokat bevenni. -
Superman
nagyúr
válasz
_Volkovy_ #12 üzenetére
Először is állj le ezzel a nagyképű dumával, jó?! Te jöttél a hülyeségeidel, ha nem tetszik, hogy kijavítalak, ne írj ide vazze...hogy téged idézzelek. nekem 11 éve van jogsim, neked meg biztosan kettő, vagy most kaptad? Sok tapasztalatod lehet. Minden téren.
Ez nem egy játék, hanem egy szimulátor, nagy különbség. És, hogy látsz? Talán szemüveg kéne, vagy egy kis tecnikai érzékenység, vazze.... -
Superman
nagyúr
-
Superman
nagyúr
válasz
ThugLife82 #107 üzenetére
Lehet: [teneved].PLR fájlban.
-
Superman
nagyúr
Elmondom a véleményemet akkor jelzők nélkül (előrebocsátom, hogy itt a kormánnyal történő irányításra gondolok, nem a billentyűzettel történőre):
Pozitívumok:
--Brutális, autentikus hangok, minden géposztályban
--Pontosan, precízen kidolgozott autók
--Kielégítő sérülésmodellezés (amennyiben a lemezsérülés be van kapcsolva és amennyire ez a Nascar Thunder-féle engine-től elvárható)
--Jó (nem remek, szuper és a többi) fizika néhány hibától eltekintve
--Join lag részleges kiküszöbölése
Negatívumok:
--Eltúlzott fizika (Ez alatt azt értem, hogy minden ISI enginere épülő játék túloz az autók fizikáját tekintve: A gáz érzékenységét 5-25% között kell ingadoztatni, különben biztos a kipördülés, a fékét pedig 5%-ra kell levenni, különben azonnal blokkolnak a kerekek. Kipördülés: nem lehet megfogni. Nem tudom az LFS-ben hogyan van, de ebben a játékban csak nagyon kevésszer és kizárólag NGT kategóriánál lehet egy rossz kanyarvételből eredő megpördülést ellenkormányzással és a fék használatával orvosolni. Egyszerűen a kipörgés kezdetén elmegy a kormányból az erő, lötyögni kezd, így nem tudsz ellenkormányozni, a fék pedig semmit sem ér, az autó lassan menetiránnyal szembe fordul, még relatíve kis sebességnél is. Még egy pont van, amikor meg lehet fogni az autót: a konvertált pályákon, mivel itt nagyobb a RoadDryGrip értéke, vagyis a tapadásé.)
--Erőcsúsztatás teljes hiánya: ezek a géposztályok ugyan nem erről szólnak, de megfigyelhető ez is és sajnos hiányzik. Nem a grafikus engine az oka, mert az képes lenne szimulálni ezt is, hanem az eltúlzásból fakadó nehézségi szint. Gondolom a Simbin úgy vélte nehezít még a játékon egy kicsit.
Erőcsúsztatáskor még kontrollálható a kocsi a gáz és a fék helyes adagolásának arányával. itt ez a gyári pályákon nem lehetséges, mivel túl kicsi a tapadás. Bármilyen ilyen jellegű kísérletre az autó tapadásvesztéssel válaszol, a kormány lötyögni kezd, a kocsi pedig tehetetlenül sodródik/oldalazik a kanyar széle felé. Egyedül a konvertált pályákon van lehetőség erőcsúsztatásra, mivel ott relatíve nagyobb a tapadás és nem mosódik el határ az erőcsúsztatás és a kisodródás között.
--Lekódolt fájlok (Gondolom kettős okból: hogy ne lehessen csalni netes játéknál - mellesleg így is lehet - és hogy ne készülhessenek modok a játékhoz. Ezek a Simbin szempontjából érthető dolgok.)
--Multiplayer gondok (rossz részidők mutatása, a teljesen átírt engine miatti számolási hibák)
--Irreálisan magas gépigény egy elavulófélben lévő grafikus motortól
Végül: szerintem a Simbin mindent megtett, amit ebből a grafikus motorból ki lehet hozni. Vannak hibái szép számmal, de melyik szimulátornak nincsenek? Aki el tud siklani ezek fölött még jól is érezheti magát vele, aki meg nem, annak van más választása is. Ilyen egyszerű a dolog. -
Superman
nagyúr
''Kipördülés: egyenes úton direkt megfaroltattam, szépen megprödült, közepes ellenkormányzással korrigáltam és mindenféle riszálás nélkül ment egyenesen tovább a gépsárkány. Meglepett, mert egekig magasztalta mindenki a progit és azért nem érzem annyira jónak magam, hogy két ásítás közben megoldjak egy ilyen szitut a kormány szimpla tekergetésével...''
Ezt úgy érted, hogy 180 fokban fordultál meg? Mert akkor csak megpördült, de általános vélekedés az, hogy nem lehet megfogni. Próbáld ki egyszer Donington Parkban, az egyik éles visszafordítóban. Sokan panaszkodtak, hogy ha elindul, különösen a Ferrari 550, akkor lehetetlen korrigálni. Henrik Roos autóversenyző elmondta, hogy amíg nincs olyan gázpedál, amin erővisszahatás van, addig csak a kormányra és a fülünkre lehet hagyatkozni (éles sivító hang és a motor felsikítása jelzi a kipördülés kezdetét), de akkor már alkalmasint késő.
Ha a teljes programod van meg, küldjél már egy replayt arról, hogyan faroltattad meg, mert igen kíváncsi vagyok rá. -
Superman
nagyúr
Csak azért csodálkoztunk, mert ezeket a kocsikat nem igazán lehet megfaroltatni. vagy ha igen, akkor kipördülnek, vagy ha megpróbálod ellenkormányzással megfogni, akkor ellenkező irányba. A probléma az, amit írtam: ha elkezd kimenni a kocsi hátulja, akkor kimegy a kormányból az erő és nem tudsz kormányozni, legfeljebb gázt adni, az meg nem sokat ér. Ezt persze a full változatra értem, nem a demora.
Mondjuk nem videót kértem, hanem replayt, de ha már letörölted, akkor úgyis mind1.
Ami a profi versenyzőket illeti: nyilván van abban valami marketingfogás, ahogyan nyilatkoznak, de Henrik Roos elimerte, hogy low ABS-el és low TC-vel vezet. Ebben hallgatólagosan benne volt, hogy erősen eltúlozták a játék fizikáját, ha még neki is nehéz. -
Superman
nagyúr
Ez egy 2 éves motor újraírt változata. Sokat nem lehet várni tőle. Egyébként gondolom főleg egyedül vagy a pályán. Csak azért mondom, mert ha lennének víztócsák, akkor online meg játszhatatlan lenne a program. Egyszerűen a legerősebb gépeket is képes megfogni, akkora a gépigénye. 30 játékos esetén online módban más igencsak le kell venni a grafikai beállításokból, ha valaki nem akar 25 fps-t mérni a célegyenesben. A konvertált pályáknak persze barátságosabb a gépigényük, de a gyáriaké irreális, ahhoz képest, hogy mennyire elnagyoltak a pálya körüli objektumok és milyen idős a grafikus motor.
Új hozzászólás Aktív témák
- Dobozos új gamer MSI Katana GF66 12UC /i7-11270H/16GB/512 SSD/RTX 3050 4GB GB/144Hz/Gari
- Bomba áron új, bontatlan, iPhone 15 kártya-független, apple világgaranciával
- Üzletből, garanciával, Macbook Pro Retina M2 13" 2022 Space Gray, 16GB RAM/512GB SSD
- AKCIO Microsoft Surface Book 2 - Intel Core i5-8350U/8GB/256GB SSD/Windows 11
- Anker Soundcore Life Q30 Hybrid ANC Bluetooth fejhallgató (Új / bontatlan / 1 év garancia)