Új hozzászólás Aktív témák

  • gyuszaa

    őstag

    válasz krecso #3299 üzenetére

    Én nem tenném egy lapra a kettőt.

    Vegyük például a legutóbbi Aaron Garbut interjút :

    "A trükk az, hogy a megfelelő dolgokon kell ezt megtenni. Másodszor, pusztán a nyers fejlesztést tekintve egy nagy, teljesen felfedezhető világ felépítéséhez sokkal több energia kell, mint egy tipikus játék filmszerű díszleteinek megalkotásához, ahol gyakorlatilag a környezeten átívelő "csatorna" részletességéről van szó, mintsem egy teljes egészről. Ahogy a konzolok erőforrásai nőttek, úgy a mi tapasztalatunk is, és úgy érzem hogy ezt az űrt egyre inkább be tudjuk tölteni."

    "A világ minden része "kézzel" készült, és jól át lett gondolva. Mindenhol értelmes, és van egy belső logikája is. Sokkal elragadóbbnak és valóságosabbnak tűnik, mert minden egyes részt több ember vizsgált felül. Ha játszok egy játékkal és a belső logika felborul, oda az élmény is számomra. Ez még az alapokra is vonatkozik: hogyan élik az emberek az életüket? Hol dolgoznak, hogy jutnak oda, hol ebédelnek, hol isznak meg egy kávét, és hol szórakoznak?" via

    Sokkal komplexebb, összetett lesz az egész mint bármelyik játék ezen a generáción, dinamikus környezettel.
    Grafika szerintem vetekedni fog, a részletekről nem is beszélve. Last of us is páratlan alkotás a maga nevében.

    (#3301) bognar110
    Posztert árulnak, üres promo dobozokkal. 576 is így csinálja a polcokon.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák