Új hozzászólás Aktív témák
-
Parson
addikt
válasz Cadvenc #2375 üzenetére
Négyszöggel is müködnie kell.
Az enyém azért nem záródott ezen a képen, mert ez nem closed.
A tulhozás nemes egyszerűséggel 2 extrude ugyanazokkal az external sketchekkel - ezért is jo az external sketch - és ezekkel tangenciális a blend.
A programomnak alap megjelenitése van, csak a háttér van módositva saját szájizemre, ill. a solid geometria szine lett 50%-os transparent-re állitva, amugy az is default szin. (mindenesetre az esztétikus megjelenités növeli a kedvet a szebb és reálisabb geometriák létrehozásához, ez sztem ergonomiai kérdés, de nem elhanyagolható, még ha csak gépészetről is van szó, hiszen az egész mellett ott a humán oldala a felhasználó személyében...)
Internal sketchnél lehet hogy csak 120 fok két profil között a határ, de external-nál lim(180-x) fok , ha x tart 0-hoz - hogy egy kis diszkrét matekot is belevigyek a száraz mondandómba - talán pluszban ennyivel is jobb az external, amugy nem értem az internal-nál miért csak 120...
A szögértékeket lehet módositani, external-nál ott is sokkal egyszerűbben, hiszen feature-ön kivül van definiálva, ezért szimpla edittel át lehet ütni. Internal esetében most meg nem mondom kapásból, de nagy valószinűséggel a sketcheket kell definiálni és két sketch definiciója közben kérdez rá ujra - ebben most nem vagyok 100%-ig biztos.[ Szerkesztve ]
───────────── P r o / E N G I N E E R ─────────────
Új hozzászólás Aktív témák
- Gaming notebook topik
- Mini-ITX
- Robot fűnyírók
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Politika
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Telekom mobilszolgáltatások
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...