Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Parson

    addikt

    válasz Cadvenc #2375 üzenetére

    Négyszöggel is müködnie kell.
    Az enyém azért nem záródott ezen a képen, mert ez nem closed.
    A tulhozás nemes egyszerűséggel 2 extrude ugyanazokkal az external sketchekkel - ezért is jo az external sketch - és ezekkel tangenciális a blend.
    A programomnak alap megjelenitése van, csak a háttér van módositva saját szájizemre, ill. a solid geometria szine lett 50%-os transparent-re állitva, amugy az is default szin. (mindenesetre az esztétikus megjelenités növeli a kedvet a szebb és reálisabb geometriák létrehozásához, ez sztem ergonomiai kérdés, de nem elhanyagolható, még ha csak gépészetről is van szó, hiszen az egész mellett ott a humán oldala a felhasználó személyében...)
    Internal sketchnél lehet hogy csak 120 fok két profil között a határ, de external-nál lim(180-x) fok , ha x tart 0-hoz - hogy egy kis diszkrét matekot is belevigyek a száraz mondandómba :) - talán pluszban ennyivel is jobb az external, amugy nem értem az internal-nál miért csak 120...
    A szögértékeket lehet módositani, external-nál ott is sokkal egyszerűbben, hiszen feature-ön kivül van definiálva, ezért szimpla edittel át lehet ütni. Internal esetében most meg nem mondom kapásból, de nagy valószinűséggel a sketcheket kell definiálni és két sketch definiciója közben kérdez rá ujra - ebben most nem vagyok 100%-ig biztos.

    [ Szerkesztve ]

    ───────────── P r o / E N G I N E E R ─────────────

Új hozzászólás Aktív témák