Új hozzászólás Aktív témák
-
#06658560
törölt tag
Gondolom csupa felületet gyárt, millió csomóponttal, nem pedig solidot, azért szopás.
[ Szerkesztve ]
-
#06658560
törölt tag
Nekem eddig két helyen sikerült belefutnom ilyenbe, hogy nincs adatbázis, egyik még megboldogult AIX rendszer, ott nem volt zavaró, mert lehetett értelmesen verziót követni. A másik win alatt, Windows Explorerrel. Halál volt, pláne a mit melyik revíziót hívj be, vess össze, szervezd meg, módosítsd, esetleg csemegézz több verzióból. Rühelltem, pedig csak ketten dolgoztunk rajta.
-
#06658560
törölt tag
válasz A-hole #11649 üzenetére
Speciel nekem elég fontos a gyakorlatilag végtelen pontossággal leírt görbe napi szinten. Vagyis lehet, hogy teli talppal állsz a realitások talaján, de nem az összesen és jól láthatóan nincs is rálátásod az összes igényre. Ezzel amúgy nincs baj, csak hozzá kell igazítani az arcot.
-
#06658560
törölt tag
válasz kpityu2 #11673 üzenetére
Isten igazából jó lenne, ha parametrikus görbéket lehetne használni és függvénnyel megadni őket. Amikor zárat terveztem, jobb lett volna ha tudom az önzárás, nem önzárás és egyéb követelményeket a fizikai logika szerint definiálni és nem kell minden módosítás után az egész görbét újra ellenőrizni millió trükkel.
-
#06658560
törölt tag
válasz Atlantis #11801 üzenetére
Speciel driver szintü különbséget még egyszer sem éreztem. Azt igen, hogy elfogyott a vas. És hekkelt winen kívül eddig egyedül quadro alatt volt grafikai hibám- ami a tizenpár tök egyforma konfig közül csak engem érintett, és ott se minden modellt, vagy midnen partot, hanem csak assemblyt. De nagyon idióta módon, a tükörkép alkatrészen keresztül.
-
#06658560
törölt tag
Valaki Creo, PDM, Windchill ismeretekkel skandináv munka iránt érdeklődő személy akad? Tudnék munkát.
-
#06658560
törölt tag
válasz Thrawnad #11830 üzenetére
Lassan tíz éve nyüstölöm, hurcolom magammal mindenhova:
https://prohardver.hu/hir/cyborg_mmo_7_ujabb_szupereger_szuletett.html -
#06658560
törölt tag
válasz kpityu2 #11852 üzenetére
Ha parametrikusan akarja, akkor a Generative Shape Design modulon belül nem megy. Valami magasabb szintű modulban esetleg. Ennél egyszerűbb feladatokkal is gondja van szerencsétlennek, pl evolvenst rajzolni, nem pedig n darab pontra feldobni egy spline-t.
Anno mennyire tudtam volna örülni neki, ha függvénnyel, deriválttal együtt tudtam volna megadni egy görbét zár fejlesztésénél, nem pedig pár pontból kellett volna játszani és csekkolni folyamatosan hogy a görbének nehogy inflexiós pontja legyen és az önzárási, nem önzárási tartományok jól adják ki magukat. -
#06658560
törölt tag
válasz Parson #11856 üzenetére
Elvileg a három ponttal és a két végpontbeli iránytangenssel lehet pont ugyanaz. Csak ehhez ismerned kell a három pont koordinátáját 100% pontossággal, valamint a két iránytangenst. CATIA esetében utóbbiaknál a súlyozását is, plusz az ottani folytonossági módját.Ez egyszerű esetekben megoldható, de az általad emlegetett milliárdos ponthalmazzal már nem. Ja és ha véletlenül több pontra lenne szükséged, akkor több darabból kell kiraknod a görbét, mert azonnal nem marad másodfokú.
-
#06658560
törölt tag
válasz Parson #11858 üzenetére
Sajnos nekem Kátyával még egy 2D-s görbét sem sikerült rendesen függvénnyel létrehozni. Nem igazán alkalmas ilyenre szerencsétlen.
Egyébként ha le tudod generálni azt a sokmillió pontot valami makróval akármivel, akkor utána már rá lehetne feszíteni egy felület. Vagy közéjük. Persze a sorrend rohadtul kényes lenne, és tuti tetű lassúvá válna.[ Szerkesztve ]
-
#06658560
törölt tag
válasz kpityu2 #11861 üzenetére
Szerintem pont egy függvénnyel megadott felület a legpontosabb. És ha nekem például egy olyan függvény kell, akkor azt adja már meg, ne csak pontokat. Lásd evolvens. Vagy az en példám. Két hét helyett lett volna fél nap, maximum egy nap megtalálni a megfelelő görbét. És ha egy felület úgy adok meg, hogy z=f(x,y), vagy z=f(r,fí), akkor ott nem kell határgörbét számolni.
-
#06658560
törölt tag
válasz Parson #11868 üzenetére
"Megj. Természetesen minél nagyobb a pontfelhö sürüsége, annál jobb a közelités, feltéve ha pontosan van megadva minden pont, különben 'hullámok' jelentkeznek a görbén (avagy felületen). Újabb indok, ami miatt a fv-nyel vett definiálás hasznosabb ott ahol a fv viszontlátása lenne a cél."
Minél több pontot adsz meg egy spline-nak, annál hullámosabb lesz valamiért. -
#06658560
törölt tag
válasz Trebor0522 #11893 üzenetére
Nekem ilyenre CATIA+MAD CATZ R.A.T. MMO egér esetén az működött, hogy ami beírható parancs van az adott feladathoz (pl.: c: hide all), azt így karaktersorként plusz enter tettem rá az egérre mint gombra. Ehhez kellett ismerni a komplett beírandó parancsot, valamint az egér szoftverének tudnia úgy gondolkodni.
-
#06658560
törölt tag
válasz Citroware #11959 üzenetére
Workaroundot tudnék mondani: Levetíted egy pontját, majd onnan adott irányba a felületre feszítve készítesz egyeneseket a megfelelő hosszokkal. Persze ez nem tökéletes, szóval a negyedik pontot effektív két másik pontból kell kihozni. És ha nagyon 3D-s a felület, akkor nem lesz igaz a területtartás sem. Olyankor el kell kezdeni iterálni a lépést kisebb elemekkel, mondjuk tíz részre osztva az eredeti téglalap oldalait és úgy generálni a többit. Hibrid megoldás: Egy levetített csúcspontból két élt felveszel, majd az egyiket kihúzod megfelelő hosszra, a másik irányába pedig n pontból felületen futó félegyeneseket/szakaszokat használsz, amelyek végpontjai megadják a másik élt.
Alternatíva, ha a felületre tudsz lokális koordináta rendszert gyártani, akkor abban ki tudod szórni a pontokat. -
#06658560
törölt tag
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen