Új hozzászólás Aktív témák

  • maestro87

    őstag

    Sziasztok!

    Gearbest-en még decemberben megérkezett egy DIY áramkör, amiről mostanában derült ki (most raktam össze), hogy kijelző hibás.
    Ticket-re ez a válasz jött:

    After reviewing your case,it has passed 45 days money back guaranteee, but you can send it back for free repair. First, you may check with the post office the cost to return the item before deciding.
    Please review our possible solutions:
    1)Keep the item and accept partial refund on GB Wallet (credit).
    We can offer refund 20% of item price which is 3 USD on your wallet and reward you with extra points(e.g. If your refund is 1USD = 5 points ,3USD =3*5 points => get 15 points etc). This amount can be used for your future orders.

    2)Resend the item with partial price and shipping fee.
    We kindly ask you pay 8 USD for reshipping and handling fee.
    In that case, you will receive the item 10 to 25 working days after dispatch date.
    Please reconfirm your address as follows:
    Consignee name:
    Detailed address:
    City:
    State:
    Zip code:
    Country:
    Phone number:

    Can you please let me know your decision? You may first check the cost of returning item back to us in China before deciding.
    I look forward hearing from you.
    Thank you for your understanding.

    Azt értem, hogy nem refundolnak teljesen (nem is ezt kértem) mert letelt a 45 nap, csak az nem világos, hogy most a második opciónál kérnék vissza a hibás készüléket? :F

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák