Új hozzászólás Aktív témák

  • Dieneshero

    újonc

    Sziasztok!

    2018.11.11. napon rendeltem GearBestről egy xiaomi mi 8 128gb global telót. 2 nappal később fel is adták, vártam szépen nyugodtan, amíg nem a türelem olyan volt mint egy zárt szobában a levegő. Hiába van belőle sok idővel úgy is elfogy.....
    Na szóval írtam a Gearbestnek hogy mizu mizu mizu.... lekoptattak hogy kiszállítás alatt....

    Megnéztem a trackinfot, elvileg valóban, de már két hete egy bizonyos DENUEB városban tanyázott. Elkezdtem hát írogatni hogy halló tollfelvásárló mi van már? Megint lekoptattak.

    Ekkor már paypalon keresztül írtam, mire kaptam egy levelet hogy ne is irjak a gearbest oldalra mivel hogy a paypalhoz mentem...jött a szokásos írogatás, mire közölték hogy adjam meg újra a címem. Megadtam újra és erre válaszként hogy a postán van vegyem át vagy visszaküldik... így bementem a postára, ahol néztek rám mint borjú az új kapura, mit keresek.... Logisztikai központot is felkerestem, nem is vettek át ilyen csomagot, kiderült még mindig DENUEB városkában van... Dec 3 óta megy a paypal írogatás, oda jutottunk hogy várjak jan 12, de a paypal ha jan 5ig nem írog nekik, lezártnak és megoldottnak tekintik az ügyet. Oda fajultunk jelenleg, hogy vissza utalják elvileg a teló 20%-át "jó szándékból" ezt ők írták így, és várjak még.

    Info szerint továbbra se mozdult ki a csomag, de szerintem nem várok, paypal és vissza a pénzt. VAlószínű ezt a telefont soha nem kapom meg. Legalább is az itt olvasottak szerint.

    Tapasztalatból írom, ha más is így járna. Búéék utólag. :)

Új hozzászólás Aktív témák