-
GAMEPOD.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mobilstreet
csendes tag
Sziasztok!
Egy sürgős kérdésem lenne, kérem csak az válaszoljon rá, aki tényleg tudja, hogy mi a pontos válasz a dologra!
Tegnap vásároltam egy DELL laptopot, hazavittem és a feltelepítés után derült ki, hogy
egy darab piros pixel folyamatosan világít benne, azaz hibás!A készülékhez van érvényes garancia, számla is!
Kérdésem a következő lenne:
Van-e jogosultságom 3 munkanapon belül kicseréletetni a laptopot, vagy vissza kérni az árát?
Ráadásul az utiköltség , ami nem kicsi, van-e jogosultságom térítést kérni, (ha cserélik) mert ugye nem az én hibámból történt a dolog...
Nagyon szépen köszönöm, ha vki ad egy pontos választ!
Semmi ok a nyugalomra! Mindenki örizze meg az aggodalmát! :D
-
Mobilstreet
csendes tag
válasz
sasa311 #5743 üzenetére
Sziasztok!
Nagyon szépen köszönöm a választ mindenkinek!
Bár még most sem világos minden, és mindenki beírásában van igazság, a készüléket zokszó nélkül kicserélték másra (is)!
A kálváriám remélem ezzel véget ért!
Az más, hogy DELL-t nem vettem, ill. cseréltem eztuán, hanem beújítottam egy erősebb Toshibára, hasonló árban.
Semmi ok a nyugalomra! Mindenki örizze meg az aggodalmát! :D