-
GAMEPOD.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
EkSYS
senior tag
válasz Mobilstreet #5736 üzenetére
szvsz..3 napon belül simán elállhatsz a vásárlástól indokolás nélkül. azt hiszem a 2003/151 fogyasztóvédelmi törvény szabályozza ezt.
ITT találhatsz még hasznos infókat.szerintem vidd vissza hogy "Kösz nem jó, kérem vissza a pénzt" szöveggel.
SZERK: ez is még hasznos!
[ Szerkesztve ]
Eki - az eredeti
-
sasa311
veterán
válasz Mobilstreet #5736 üzenetére
EkSYS ROSSZUL tudja, NEM állhatsz el a szerződéstől. Sőt, normál vásárlás esetén SOHA nem állhatsz el indoklás nélkül a szerződéstől... Távollévők közötti adás-vétel esetén (aka webshop) állhatsz el indoklás nélkül, de ott 8 napon belül.
Amit viszont megtehetsz:
3 munkanapon belül visszaviszed a cuccot garanciába akkor a bolt nem hivatkozhat a PTK szerinti azon jogára, hogy a kicserélés túlzott többletköltséget jelentene neki a javítással szemben. Magyarra fordítva kötelezően cserélniük kell új készülékre a hibásat.Az utiköltség a magánügyed, senki nem kényszerített arra, hogy X km-el arrébb vásárolj a helyi bolttal szemben. Arra nem kérhetsz térítést.
[ Szerkesztve ]
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
Josi
aktív tag
válasz Mobilstreet #5736 üzenetére
Itt a Dell pixelhiba politikája:
http://www.szamgep.hu/Segedletek/Pixel-Hiba-Szabalyzatok.htm#1
Ha ennek megfelel, akkor nem hibás és utólag nem kérhetsz emiatt cserét.
Ha hibásnak minősül, akkor kérheted a cserét.
Az utiköltséget sajna buktad.''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs