-
GAMEPOD.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
mokus1
addikt
Sziasztok!
Van egy WD SSD semmi papírral mert konfigba volt de nincs 1 éves se.Gyári szám alapján letudom valahogy kérdezni van-e rá garancia? vagy ilyenkor már nincsen? -
-
mokus1
addikt
Nem tudom ide illik-e a kérdés. Van egy laptomom. Garanciális és szeretném a procit kicserélni benne.Ha ezt megteszem akkor ugrik a garancia?
-
mokus1
addikt
Sziasztok!
Vettem egy laptopot egy webshopban. A gari a Chsbe szol. Tonkrement az akksi 90%os valószínűséggel.
Ha beviszem mennyi ido lehet a javítás, csere? Erdemes budaörsre vinni?Koszonom a segitseget.
-
mokus1
addikt
Sziasztok!
Remélem jó helyre írok.
Rendeltem néhány széket a klubfotel.hu-ról. 1-3 napos szállítási időt írtak. Azóta eltelt kicsivel több mint egy hét. Írtam nekik, hívtam őket semmi válasz. Sajnos, azóta ráleltem a google maps-es értékelésekre is ami finoman szólva nem túl pozítiv.Mit tudok tenni? Előre ki van fizetve minden...
-
mokus1
addikt
válasz Lackooo84 #26062 üzenetére
Van persze, megjott a visszaigazolo email, hogy hova utaljak azóta csönd.
Mivel 200 ezer forintnyi összegről van szó, nyilván végigviszem mert, azért olyan csak nincs hogy csak úgy benyeli egy cég...
De egxbekent a bank is hajlandó lehet ilyennel foglalkozni? Egy próbát mrgerhet?
[ Szerkesztve ]
-
mokus1
addikt
válasz BB9000 #26081 üzenetére
Világos, már a szállítási határidő nem érdekel, mert bárhol rendelek várni kell és ha ez felém le van kommunikálva hogy mennyi a várakozás oké, de ez az eltűnés nem szimpatikus.
Nem egyedi termék, webshopbol választott szék. Magánszemelykent rendeltem.Superhun: Akkor írok egy tertivevenyt is. Biztos ami biztos, de aszfben elvileg elég az email is.
-
mokus1
addikt
Vettünk egy bútort, recseg ropog. Ez egy több százezer forintos kanapé. Felhivtam őket, ( vásárlás után kB 20 nappal) , majd kérték írjak egy emailt. Megirtam de már lassan egy hónapja semmi válasz.
Mik a lehetőségeim ilyenkor? -
mokus1
addikt
14napon túl vagyok és annyit is adnak.
Igazából ezt nem tudom mi a szitu ha nem reagálnak 30 napon belül. Azt tudom hogy az van a jogszabályban hogy 30 napon belül pontos választ kell adni a hiba javitasarol, tehát az nem elég hogy fogadták a panaszt.
De ha nem reagálnak mit tehetek? Fogyasztóvedelem? -
mokus1
addikt
Sziasztok!
Rendeltem Led szalag csomagot ( szalagok, vezérlő, táp, távirányító)
Nyilván ez az álmenyezetbe be lett szerelve, viszont sajnos az egyik szalag egyik színje nem működik jól. Nincs forrasztás semmi, de nem megy tovább a szín.
Na most jeleztem a bolt felé a bolt meg jelezte, hogy küldjem vissza de az egész pakkot, tehát szereljem le az összes led szalagot tápot vezérlőt...
Ez jogos kérés, kicsit furcsának és kényelmetlennek tartok mindent szétszedni azt is ami működik, amikor nekem csak egy szalaggal van problémám... -
mokus1
addikt
válasz MaxxDamage #26638 üzenetére
De hát én beszereltem oda ahova szántam. Nyilván jó erős ragasztója van.Nem értem most ezt a hszt
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! ÚJ! MacBook Pro 14" M3 PRO 18GB 512GB FEKETE GAR: 2025.05.11.
- EK-Quantum Kinetic FLT 360 D5 + csináltatott cuccosok Asus fanoknak -OLCSÓN
- Xiaomi Redmi Note 13 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Aqua Computer Ultitube D5 200 PRO AKCIÓSAN
- Komplett asztali PC AcerVG240Y monitorokkal i5 8600K proci 32GB RAM GIGABYTE RTX 3060 12GB 750GB SSD
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen