-
GAMEPOD.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
masterful87
senior tag
Hm, akkor a visszaszállítás módjára eddig 1-1 az állás.
Azt hiszem az lesz a válaszom, hogy megadom milyen címre jöhet a futár az összecsomagolt, hibás gépért, aztán meglátjuk.Én pontosan nem tudom hogyan működnek ezek a szerkezetek, de valami olyasmire gondolok, ha elforralták a vizet, akkor szépen lekapcsolnak. Gondolom a hőfokszabályzó elér egy bizonyos szintet. A másik sterilizáló, amit helyette vettünk így tesz, remekül szuperál! Amikor a fűtőlapot már nem fedi teljesen a víz, lekapcsol.
Viszont a meghibásodott gép alig akart kikapcsolni, csak fél óra után, de még akkor is volt benne víz rendesen. Itt biztosan elég volt a hűtés, nem melegedett túl a gép, csakhogy olyan sokáig volt magas hőfokon, hogy ez lett a veszte. A víz mennyisége a használati szerint lett megválasztva, úgyhogy egyáltalán nem érzem a felelősségünket.
-
Lackooo84
nagyúr
Akkor újraindul(na) az egy év, csak mivel a gyári garid tovább tart... bár nemtom ilyenkor az új kötelező gari lejártától kell e indulnia a gyárinak, ezt passzolom. Mondjuk én ragaszkodnék inkább a kötelező újraindulásához, mivel az jóval több jogot biztosít, ha megint bekaksizik.
(gari= jótállás még mielőtt vki belekötne, csak nincs kedvem ezerszer begépelni)
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
habita
újonc
a mobiltelefon esetében se lehet külön időtartamú a garancia mint a készüléké ha nem cserélhető megbontás nélkül. eltérni csak a garancia idő hosszabításával lehet lefelé nem. és itt ad-hoc 8 hónapot vállatak... csak mert.. és nem a kapacitás csökkenéséről van szó, hanem cellahibáról ami miatt be sem kapcsol a cucc.
nem szedtem szét a proszívót, mert mivel garanciális nem akartam bajlódni vele. de egyébként lehet hozzá alkatrészt venni valami 6000ft a szívómotor és 38 az aksi.
emailt kaptam. de jegyzőkönyvet eddig nem... nyílván mert nem igazi szervíz csak egy sufni lehet és mindenkik a "szervíztől" az "ügyfélszolgálatig" ugyanazon az email-en kommunikál..
de egyébként megnéztem a boltot a google maps-el.. és sok felháborodott komment van a kepük mellett hasonló granacia elkerülési problémákkal. és ezek árulnak az emag-on is...
leutoljára azt írtam:
megcáfoltam pontról pontra a "szakvéleményüket" ami alapján elutasítják a garanciát. és hogy vagy cseréljék ki, vagy utalják vissza a vételárat vagy küldjék vissz a porszívót és akror jogi útra terelem. ez kb egy jó hete volt azóta semmi. de kb ugyanezt írtam le minden levél alján az utóbbi két hétben.
-
luciferc
őstag
Azokban sem tudsz akkut cserélni, és bukod a garanciát ha nem márkaszervizben cserélteted. Márpedig amíg a telefonra 2-3 év jótállás van addig az akkura ugyanúgy 1 év.
Milyen jogszabály engedi meg, hogy a termék egy kifejezetten fontos alkatrészére kevesebb jótállás vonatkozzon? Tudsz valami hivatkozást? Mert ha nincs ilyen, akkor ezek a kitételek semmisek.De ha tényleg megbontottad a terméket, és mondjuk ez kiderül valamint bizonyítható
(akár a nem eredeti akkuról ), akkor jogosan utasítja el a garanciális igényed sajnos.
Ez így nem igaz szerintem, ugyanis bizonyítania, vagy legalább életszerűen vélelmeznie kell, hogy a megbontásnak köze van a hibához. Természetesen ez hosszadalmas pereskedéshez vezethet, ezért merik megjátszani az automatikus elutasítást, de pusztán a megbontás ténye (hacsak kifejezetten nincs leragasztva/jelölve/kretén csavarral ellátva a termék és kikötve, hogy nem megbontható) nem elegendő automatikusan. Tehát ha kicserélem a robotporszívó kerekét, majd meghal a kijelző, akkor azért nagyon nem evidens, hogy egyiknek köze van a másikhoz. -
Jester01
veterán
az akkura nem csak 1 év vonatkozik mondjuk egy iPhone tekintetében?
Nem bizony. Komplett telefont vettél feltehetőleg az értékhatár fölött tehát megillet a fogyasztóvédelmi törvények szerinti jótállás az egészre. Más kérdés, hogy mi minősül hibának. A természetes elhasználódás valószínűleg nem. De ha az akksi egyszercsak fogja magát és kigyullad, az biztos.
Jester
-
aktív tag
Köszi neked is és koby11h -nak is!
Annyi pontosítás, hogy bankkártyával fizetett, tehát jó lett volna az is ha oda utalják vissza az összeget, de idáig el sem jutottak mert állították, hogy csak így lehetséges. Mindegy is lényegen nem változtat, hogy nem utalványt kellett volna kapjon hanem a teljes összeget szerette volna pénz formájában visszakapni.
Majd levásárolja, de azért ez megint milyen, hogy az üzletben szemtől szemben a vásárló "szemébe hazudnak". ?
-
Tikakukac
titán
Minimum 3 ilyen esetem volt Edigivel és Emaggal is vagy 2.
Fogták és simán törölték a rendelést, szó nélkül. Hiába hívtam őket anno telón, amikor még volt ilyen, a hölgy csak ismételte, hogy törölve lett, csocsi.
Néhányat sikerült megmenteni, de azért 1 zacskó budipapír miatt nem fogok itt naptárat írniA fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.