Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • net84

    őstag

    válasz Yahoo #817 üzenetére

    teljesen jól tudod, a számlán lévő ár illet meg...
    Abban az esetben nem köteles a kereskedő visszafizetni a vételi árat, ha ez neki túlzott többletköltséggel jár. Itt most lehet vitatkozni, hogy mi a túlzott többletköltség.
    Kicsit visszaolvasok, hogy mi volt a ''történeted'' és a problémád és megpróbálok konkrét választ adni...

    No!
    A te esetedben jogos akár a vételár ''visszakövetelése'' is. Ugyanis a törvény kimondja, hogy abban az esetben, ha a kereskedő nem tudja azonos temékre cserélni, abban az esetben értékegyeztetéssel cserélheti másik termékre vagy visszaadhatja a vételárat - de ezt nem a kereskedő határozza meg ebben az esetben, hanem a vevő dönti el, hogy melyiket szeretné. Ha másik termékre történik a csere, akkor is a vételárat kell alapul venni.

    Azt azért halkan megjegyzem, hogy az egyik nagy webshop-os cég ellen tavaly indított fogy.védes mizériánk most zárult le. Elmarasztalást kaptak az ügyintézés miatt, majd megítéltek ~3k-t, ami minket kárként ér, de egy nyilatkozatban közölték, hogy nem áll módjukban kifizetni semmit. Nemrékiben az új eszköz is elszált, és 2-3 napos telefonváltás után és a fogyasztóvédelmi jogokból adott tanfolyam után visszafizették az eredeti vételárat...
    Ilyen herce-hurcába csak az vágjon bele, akinek rengeteg szabadideje van, és kötélből vannak az idegei.

    [Szerkesztve]

    Read only...

Új hozzászólás Aktív témák