- EA Sports WRC '23
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- Ilyen lesz a harc a The First Descendantban
- Diablo IV
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- Ubisoft Forward 2024 - Az összes bejelentés egy helyen
- Dragon Age: The Veilguard címmel jön a sorozat régóta készülő új része
- EAFC 24
- Assassin's Creed Odyssey
- PlayStation 5
-
GAMEPOD.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lackooo84
nagyúr
válasz LuckyL #25264 üzenetére
Pedig le van írva, köztudott a sorrend = javítás->csere->pénz vissza. Ha van nekik a termék nem adhat pénzt ha te nem akarod. De nem vitázok, te elfogadod a pénzt, én meg kicseréltetem.
De tudod mit? Tessék vitatkozzál velük is, te úgyis olyan okos vagy...
(szerintem ha ott virít a polcon a termék, az elég egyértelmű szitu, hogy VAN lehetőség a cserére, a többi csak duma... )
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen