Legfrissebb anyagok
GAMEPOD.hu témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
Keresés
-
GAMEPOD.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
ch.peter
aktív tag
Szerintem ne magyarázz semmit.
Az már eleve gyanús, hogyha egy ügyfél magyarázkodva adja oda a hibás cuccot.
Visszamész, és mélabús tekintettel közlöd, hogy játék közben lekapcsolt, és azóta semmi.
Mikor rákérdez, hogy húzva volt-e, csak nézzél rá hülyén, és mondjad:
a dobozból egyből a gépbe tettem, nem húzkodtam sehol.
Ezzel kész is.
Esetleg kérd meg, hogy próbáljátok ki __együtt__
ennyi.
Új hozzászólás Aktív témák
Topikgazda
Aktív témák
Új prémium hirdetések
- Huawei P30 Pro 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Xbox Series X + Venom töltőpad és akksi
- Dell 7920 2x Intel Xeon Gold 6148 (80 szál, 3,7GHz), 192GB - 1,5TB DDR4 ECC, 1TB NVMe SSD 1400W, ÁFA
- Exklúzív! Ilyen SEHOL MÁSHOL NINCS! MAGIC MOUSE KÉK! BLUE!
- HP OMEN Gaming 16-xd0009np - ÚJ 16" FHD GAMER laptop - Ryzen 7-7840HS, 16GB, 512SSD, RTX4050 (6GB)
Új ingyenes hirdetések