Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Otisz

    őstag

    válasz BornToBePuli #17512 üzenetére

    Igen, valóban vicc. Ellenben amit vállaltak, azt vállaltak. Kötelesek teljesíteni (természetesen minden mentve van, ezzel kezdtem). Nem nagy összeg, talán 15e Ft-ról van szó, de akkor is. Ha ők ennyire ragaszkodnak hozzá, akkor én is.
    A cipők (mert többről van szó), fel sem lettek próbálva, tehát teljesen érintetlenek. Feleségemnek lettek volna szülinapi ajándékok, de amikor meglátta...inkább nem kommentálom. Így ment is vissza időben.

    A mai válaszom másolatként ment a megyei békéltető testülethez is, erre a figyelmüket is felhívtam.
    Érdemes-e ezzel foglalkozni? Amilyen a hozzáállásuk, mindenképp. Vásárlók között is vannak, akik megérnének egy misét, de az eladókat sem kell félteni (tisztelet a kivételnek).

    Érdekességként említem meg, hogy egy cégtől rendeltem órát. Bóvli cégnek tűnik - Tre...maker,
    de csak ők tudták beszerezni azt a típust. Megjött, de kicsinek éreztem a csuklómon. Írtam nekik mailt, hogy élnék az elállási jogommal. Amire nem volt eddig példa: rögtön visszautalták az összeget. Az órát még vissza sem küldtem! :Y szóval: ilyen is van, de alapvetően ez a cég az, aki ennyire ragaszkodik a pár forinthoz, meg anno az edigital volt. Itt 3 napon belüli elromlás volt. Na! Az nehéz szülés volt. Mindig arra hivatkoztak, hogy nekik nincs joguk eldönteni, hogy a készülék valóban hibás, és akadályozza a rendeltetésszerű használatot (sim-es verzió volt, de akármilyen kártyát tette bele az ember, nem ismerte fel. Kabaré volt, amit műveltek. Folyamatosan csak szervizbe akarták küldeni. Én meg mentem a fogyvédőkhöz, akik mivel fogadtak? Máskor vásároljak máshol...köszönöm. Jól kisegítettek...

    [ Szerkesztve ]

    (OO[IIII][IIII]OO)

Új hozzászólás Aktív témák