-
GAMEPOD.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
bullseye
addikt
válasz Indian74 #18920 üzenetére
Nem tudod bizonyítani, hogy nem "tettek meg mindent" a 15 napon belüli ügyintézésről, csak ha kikéred törvényi erővel az összes iratot, hogy kiderüljön valójában mikor lett elküldve és átvéve a cucc. Addig egymásra fog mutogatni a két csapat, hogy ki hibája.
Ha erre nincs időd/erőd/kedved, max. annyit tehetsz, hogy tanulsz az esetből, ezeket kerülöd, és megírod Homárra (majd NEM olvasol bele a hozzászólásokba).
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
bullseye
addikt
Úgy rémlik ha sem javítás sem csere nem játszik, akkor a pénzvisszafizetés a vásárlás előtti állapot visszaállítása. Ha a hitel a vásárlással járt együtt, és nem korábban vetted fel, akkor ez arra is vonatkozhat.
Ez ugyan elállás, de elég hasonló lehet (meg erről azért lehet, hogy mégis valaki hivatalosat kéne megkérdezni, nem minket...)
"Mi lesz a sorsa a fogyasztási kölcsönszerződésnek a szerződéstől való elállás esetén?
A fogyasztóknak nyújtott hitelről szóló 2009. évi CLXII. törvény (Fhtv.) 22. § (1) bekezdésének rendelkezése szerint a fogyasztó - az Európai Unió kötelező jogi aktusának átültetése céljából elfogadott - jogszabályi rendelkezésen alapuló elállási jogának gyakorlása egy termék értékesítésére vagy szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződés tekintetében a kapcsolt hitelszerződést is felbontja. Ebből adódóan a 2011/83/EK irányelvnek való megfelelést szolgáló, a rendelet szerinti 14 napon belül a fogyasztó által megtett elállási nyilatkozat felbontja nem csak azt a távollévők között megkötött szerződést, amelyre az elállási nyilatkozat irányul, hanem automatikusan a járulékos szerződést, így a kapcsolt hitelszerződést is. Fontos megemlíteni, hogy a fogyasztó a vállalkozásnak a járulékos szerződés felbontásából eredő kárát nem köteles megtéríteni.
Javasolt-e a szerződéstől való elállásról a hitelintézetet (bankot) is értesíteni?
Igen, a hitelintézet külön tájékoztatása gyorsíthatja a szerződéskötés előtti állapot visszaállítását és hozzájárulhat az esetleges jogviták elkerüléséhez."
http://magyarefk.hu/hu/hasznos-tudnivalok/internetes-vasarlas/elallasi-jog.html
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
bullseye
addikt
válasz Hegyirabló #19023 üzenetére
Amennyiben a titok hang vagy videófelvétel, amit engedélyük nélkül készítettél, akkor lehet, hogy te leszel nagyobb bajban.
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
bullseye
addikt
válasz Barell #19177 üzenetére
Ha a három napos cserére gondolsz, az ilyen formában 10+ éve nem létezik. (Garanciális hiba esetén cserélniük kell, nem javíthatnak, ezt hívják sokan így, innen a keveredés.)
De MM-nél van némi esélyed, hogy így is visszaveszik, csak mert vevőmegtartó hozzáállás, de ez az ő döntésük, ahogy az is, hogy pénzt adnak vissza, vagy csak levásárlásra.'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
bullseye
addikt
Ráadásul itt nem egyértelmű, de lehet, hogy 3 munkanapon belül lett jelentve a hiba, csak később szedte fel a futár, azaz ellenőrizni és azonnal cserélni kellett volna.
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
bullseye
addikt
válasz Attix82 #19310 üzenetére
MSI-nél van vagy 3 sorozat. Ha Gaming-et kapnának azt szerintem érdemes elfogadni (nekem is ilyen volt/van, csak más chipsetekkel), ha nem nagyon márkahűek, de Armort már nem hiszem, hacsak nem Asusból is valami vacakabb volt, mondjuk Expedition.
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
bullseye
addikt
Szerintem ez ennyi, adják vissza a pénzt, és kész. Lehet, hogy X év pereskedéssel kikényszeríthető, hogy ezt szállítsák... Fogyasztóvédelemnél lehet panaszt tenni, ha kellően dokumentált a dolog, aztán nekik mutogasson egymásra a két cég.
Ja, és N4000 tényleg nem jó.
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
bullseye
addikt
válasz pinnacle #19591 üzenetére
Lehet ők is keverik kicsit a fogalmazással. Ha sérült a csomag, felvehetsz róla jegyzőkönyvet, hogy sérült ezért nem veszed át.
Ha nem sérült, akkor kifizeted, de megvárja a futár, amíg kinyitod, és ha a csomagon belül sérült valami, akkor vesztek fel jegyzőkönyvet'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
bullseye
addikt
válasz mályva #19651 üzenetére
Ha neten rendelted, és nem olyasmi, amire nem vonatkozik az elállási jog (higéniai eszközök, szolgáltatás, stb), akkor igen, jelzed hogy elállsz, majd postázás helyett beviszed.
De a fizetésre akkor is van 14 napjuk nekik is, és nagy eséllyel, úgy fogják visszaadni, ahogy te fizettél, tehát pl. ha utaltál, akkor visszautalják a pénzt. Ha neten redelted, de boltban vetted át kp-ért, akkor van némi esélyed, hogy egyből fizetik (miután azért megnézték rendben van-e a készülék), de nem kötelező.
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
bullseye
addikt
-
bullseye
addikt
Van az a szint, ami fölött a cég úgy dönt, ha igaza is van, inkább bevállalja a kisebb veszteséget (pláne, ha közben kapott annyiért is akkut, mint eredetileg volt), csak ne kelljen már annyit idegeskednie a levelezéssel/telefonokkal, meg az eséllyel, hogy a kedves vevő, még félrevezető reklámozásért is felnyomja őket és X munkaórát dobhatnak ki az extra vizsgálat miatt.
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
bullseye
addikt
válasz bucihost #20287 üzenetére
Nem köthetnek, mert azzal próbálod ki (vagy kivétel, alsógatya, fogkefe, de kétlem, hogy full medence is).
Az kérdés, hogy mikor kell kevesebbet fuvaroznod saját költségen, ha garanciáztatsz, vagy ha elállász, és újra megveszed. Gyors egyik sem feltétlen lesz, mert elállásnál a pénzre is van 14 nap.'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
bullseye
addikt
válasz Superhun #20379 üzenetére
Kezdem úgy érezni, hogy ezzel a kiskapuval a honlapon hirdetett 5 éves garanciánál a kiküldött garancialevélbe simán beírhatja a cég kisbetűvel, hogy ebből 4 évig még én fizetek nekik, ha gond van a termékkel.
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
bullseye
addikt
Valami hasonlóra számíthatsz:
"127891BM20 rendelésében a Samsung 860 EVO 2TB (MZ-76E2T0B/EU, 860 Series, SATA3) SSD (539535) termékünk fogyasztói ára rövid ideig tévesen 12 990 Ft-os vételárral volt megjelenítve a helyes 122 990 Ft helyett.
Hivatkozva az Általános Szerződési Feltételek 3.4 pontjára, a termék árazásában nyilvánvaló hiba történt, így rendelésében ezen tétel(eke)t csak a helyes ártól kedvezőbb, 89 990 Ft-os darabárunk tudjuk biztosítani Önnek.
„3.4. Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Weboldal felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, ide értve a feltűnő értékaránytalanságot is, valamint esetleg rendszerhiba miatt megjelenő "0" Ft-os vagy "1" Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától. Ügyfelet ezen elállási jog indokolás nélkül megilleti. "
https://edigital.hu/aszfA termék(ek)et rendeléséből töröljük, az esetlegesen előre kifizetett vételár visszatérítésének folyamatát az eredeti fizetőeszközre megkezdjük.
Amennyiben a termék(kek)re a kiajánlott 89 990 Ft-os áron igényt tart, úgy kérjük, hogy legkésőbb 2019. november 22. (péntek) 10 óráig a jelen levélre válaszolva ezt jelezze számunkra, ügyfélszolgálatunk készséggel felveszi Önnek a rendelést, a készlet erejéig.
Az Extreme Digital Zrt. a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény 29.§ (11) bekezdése alapján együttműködik és részt vesz a Békéltető Testületi eljárásokban. Tájékoztatjuk, hogy panaszával az alábbi, területileg illetékes felügyeleti szervekhez fordulhat jogorvoslatért."
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
bullseye
addikt
válasz Superhun #21104 üzenetére
Én (nem jogász) úgy értelmezem, hogy ezt a kettőt kérheti, amiből alapesetben a cég dönt (az aránytalan többletköltség miatt). Ha a cég azt mondja, hogy egyiket sem tudja, akkor jöhet a kiemelt b rész, azaz árleszállítás, máshol javíttatás, elállás. Elméletben ehhez mind joga lenne, gyakorlatban gondolom az első kettő végtelen vitához vezetne arról, hogy mennyit kap vissza, ha megtartja és használja a cuccot, ill. elfogadja-e a cég, hogy valaki más X forintért javított, szóval egyszerűbb és gyorsabb az elállás a vásárlónak.
Mondjuk vicces, hogy ugyanez lehetőséget adna arra is, hogy a javítás helyett kérjen valaki elállást, mert megszűnt az érdeke, oztán mégsem szokták megadni csak úgy első hibára, vagy harmadikra sem mindig.
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
bullseye
addikt
Azon az apróságon verekedtek szerintem, hogy a cég nem hozhatja meg a döntést az elállásról, csak felajánlhatja. És a vevő nem köteles elfogadni, de akkor visszakapja a hibás cuccot, ozt csinál vele amit akar. Ezért szinte mindenki elfogadja.
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
bullseye
addikt
válasz KRoli92 #21264 üzenetére
Valóban kicsit sem gyanús. Látta, hogy te is az a típus vagy, aki a jogait betű szerint elvárja (a hétfőt amúgy úgy értette pont, hogy a héten járna, de esetleg elkeveredik, akkor emlékeztesd, tehát jóhiszemű próbált lenni), és lehet, hogy ráchatelt a szervízre, hogy frissítsék az állapotát, vagy mondják meg miért áll. Megmondták.
Most, hogy megvádoltad őket azzal is, hogy lopnak, csalnak és hazudnak, nagy eséllyel egészen pontosan annyire számíthatsz tőlük, ami a minimálisan kötelező részükről ebben a helyzetben. Kapsz egy indoklást, visszakapod a készüléket, aztán viheted bíróságra, ha nem tetszik.
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
bullseye
addikt
Hát a 15 napra törekedés pontosítása miatt megcsókolnám őket, de attól tartok megmarad a szokásos duma, max. kicsit bővül: "hát mi jóhiszeműen azt hittük menni fog, szervíz is azt mondta, de még kicsit várni kell, most meg már ugye nem adhatjuk vissza a pénzt menet közben, mert javítják a központban becsszó, meg cserélni sem tudjuk mert nincs ilyen termékünk a neten árultakat kivéve, amiket már mind lefoglaltak..."
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
bullseye
addikt
válasz A_ScHuLcZ #21712 üzenetére
Ez egész véletlen nem pont az a sorozat, ami átlapoló írást használ, ezzel lassítva a folyamatot, meg rontva a várható működési időt?
1 hónapja volt oltári balhé ebből, hogy nem csak kék, de piros, sőt fekete lemezeken is előfordul WD-nél.
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
bullseye
addikt
válasz LuckyL #22444 üzenetére
Nem tudom mennyire érvényes erre a modellre, mivel alig valahol találtam rá adatot, de úgy tűnik 73 tera a TBW-je (Hard disk sentinel pl. látja), szóval ha azon túl van, akkor nem feltétlen érdemes erőltetni, mert majd azért pattinthatják le.
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
bullseye
addikt
válasz Rabbitf_24 #23393 üzenetére
Táp elég volt hozzá a gépekben? Mert hivatalosan 750W az ajánlottja, még ha sokak szerint be is éri kevesebbel.
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
Új hozzászólás Aktív témák
- Cooler Master MasterBox NR400 Számítógépház (ODD-nélkül)
- GIGABYTE P850GM 850w 80 Plus Gold (GP-P850GM)
- AKCIÓ ! Macbook Air 13" - 2019, i5, 16/256GB, garancia, doboz, szürke (01)
- Panasonic TX-55GZ950E - Smart OLED Televízió, 55", 4K Ultra HD, HDR10+ - Új, bontatlan - Eladó!
- Corsair RMx White Series RM850x