-
GAMEPOD.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
asdf_
veterán
válasz Lackooo84 #23341 üzenetére
Ez egészen addig igaz, amíg magyar importőrrel rendelkező és az általa kiadott jótállási jeggyel rendelkező termékről beszélünk (lg garjegyes monitor, samsung garjegyes ssd, hp garjegyes nyomtató. Egy két és fél éves alaplaphoz gyártói garjegy nincs, így a csere/jóváírás sem egy nagy központi magyar ízén keresztül megy, emiatt minden további nélkül előfordulhat a pénz (akár csak egy része!) vissza, az olyan termékek mint alaplap, proci, memória, videokártya, hdd soha a büdös életben nem láttak még olyat, hogy csereutalvány. Merugye nincs a magyar vízfej fölötte, hogy egyáltalán kiállítsa. Olyanról már nem is beszélve, hogy ugye előbbi termékek röhögve lehetnek szürkeimportosak, akkor meg pláne semmiféle csereutalvány nincs. És ilyen termékeknél ha valaki is egyáltalán ügyeskedik, az mocskosul nem a kereskedő, akitől a terméket vetted.
[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
válasz Lackooo84 #23345 üzenetére
Nem, nem a kereskedő. A kereskedő elmegy egy random MAGYAR nagykerbe, ahol 27%-áfával megveszi, és vagy a nagyker, vagy még előtte (vagy azelőtte) valaki szerzi be szürkén. Tudod, egy termék dobozára nincs ráírva, hogy jelenleg ez a három nagyker a "legal" forrás kishazánkban (ami a szabad EU piaci árumozgással összhangban amúgy érdekesen értelmezhető, hogy mi az a fehér, meg mi az a szürke), de néha még ha akarod sem tudod kideríteni, hogy melyek azok, mert mondjuk a gyártó oldalán nincs Where to buy rész, ami felsorolja ezeket. De szürkétől függetlenül még mindig ott tartunk, hogy a jelzett termékekhez nincs gyártói jótállási jegy, így csereutalvány sem lesz soha.
[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
válasz Lackooo84 #23347 üzenetére
Azt az apró picike tényt felejted csak el, hogy a kedves vevő tiz fillérért az anyucikáját is, így amikor az árukeresőn eslő 20 helyen mondjuk 24-26 ezer (has szám) között játszó szürkeimportos 12+24 hó garis Samsung SSD-re felkészülve meglát egy 28,5 ezres árat (szintén has szám, de az arány stimmel) ez viszont 12+48 hó, Samsung garjegyes, akkor a kis piros x-et nyomja meg a böngésző sarkában, vagy pedig a boltajtót maga mögött. Mert a vevők rendkívül nagy százalékánál az ár az atyaúristen, és azon kívül az égvilágon semmi nem számít. (Lásd még a 200e alattira tekert használtautók, , 0% áfás, MM, Edigital, Speedshop, Bestbyte ár alatt 30-60 ezrekkel olcsóbban kínált fóliás telefonok nepperGSM-ből, meg 115e helyett 97e-ért csomagolássérült TV outletből, 1 év garival (a 2-3 helyett), és mivel használt termék, ha elromlik, akkor szépen a kis kezeddel vissza kell vinni a vásárlás helyszínére, mert nincs rá kiszállós szerviz, meg hasonlók, erre van igény, ennyi)
[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
válasz Lackooo84 #23350 üzenetére
Hidd el, akinek fontos a gyári gari az nem fog sufniban venni
Ennek az égvilágon semmi köze a sufnisághoz. Ugyanabban a boltban megkaphatod a Samsung SSD-t occsón, szürkén, bolti garival, meg drágán Samu garjeggyel is. Csak megmondod melyiket kéred, es a hozzá tartozó összeget csengeted ki a kasszánál, ennyi. Más kérdés, hogy esetleg mivel a kutya nem akarja a drágábbat garjegyesen ("úgyseromlikel"), így azt nem tartják készleten, és csak kérésre hoznak olyat (vagy esetleg kérésre sem, mert a francnak mászkáljon a beszerző 5 hely helyett 8-ra).
-
Rabbitf_24
őstag
válasz Lackooo84 #23398 üzenetére
Fenn voltam a boltban Pesten.
Az ügyfelesek azt mondták, hogy nekem kell független szakértőt keresnem, mert ha ők keresnek, akkor az nem lesz független. De ha én keresek az sem lesz.
Azt elismerték, hogy 6 hónapig ott van a bizonyítási kényszer arról, hogy a termék az megfelelően működik.
Ezt a független vizsgálatot a boltnak kellene rendeznie vagy nem? -
Rabbitf_24
őstag
válasz Lackooo84 #23403 üzenetére
Vásárlók könyvébe még nem.
Elküldték egy második körre, mert "lehet, hogy felületesen vizsgálták be"...
Ha még 1x visszajön, hogy "ok" a kártya, akkor jön a vásárlók könyve.
Még azt is említette, hogy mivel a blokkon nem az én nevem van, így pénzt nem tudnak nekem visszaadni. Ez sem lehet igaz akkor? -
Rabbitf_24
őstag
válasz Lackooo84 #23410 üzenetére
Még 1 házit, ahogy kihallottam a sorok között amikor beszéltem az emberrel hogy "lehet hogy felületesen vizsgálták meg először", akkor arra gondoltam, hogy ok, most valószínűleg megnézik rendesen és rendeződik a dolog.
Várom ennek az eredményét. Ha megint "ok" minősítést kap a kártya, akkor jön a független szakértői vizsgálat. Ha elutasítják, akkor írok a vásárlók könyvébe is, az elmúlt alkalom beszélgetéseiből idézve is. -
Rabbitf_24
őstag
-
ice077
friss újonc
válasz Lackooo84 #23465 üzenetére
Van másik TV azt nézzük... Meg valószínűleg ha el is viszik lehet ugyan úgy küldik vissza mivel ez egy Full array local dimming-es háttér világítású tv, aminél előfordul a sávozódás... Valaki együtt tud vele élni, de engem nagyon zavar. Telefonon jeleztem. De ezért is érdekelne hogy ha a TV-t elpasszolom (valószínűleg ha vissza jönne gariból akkor is ez lenne a sorsa) így hogy a garaciáztatás elindult akkor lehet belőle probléma?
[ Szerkesztve ]
-
RobberBaron
tag
válasz Lackooo84 #23517 üzenetére
Eskü nem értek hozzá ilyen mélységig.
Én azt gondoltam, hogy a bios változása, módosítgatása kimutatható utólag valahogyan, de lehet hogy tévedek.
A házilag módosított bios dátuma elvileg a módosítás időpontja lesz, de a rendszeridőt is vissza lehet állítani akármikorra, így akár ők is átverhetnek, nem tudom bizonyítani az ellenkezőjét. -
Exodion
aktív tag
válasz Lackooo84 #23574 üzenetére
Sokra mesz vele ha a szerviz erre nem kivancsi. A szamla egy jo esetben kereskedo altal lepecsetelt valodi papir. Barmi mas amit te adsz magadnak is nyomtathattad. Ezt kaptam a szerviztol es be is irtak a szamlan szereplo datumot.
Olyan ez mint a regi jotallasi igenyeknel a torekedni a 15 munkanapra.
-
4Grider
nagyúr
válasz Lackooo84 #23576 üzenetére
Addig igazad lenne, amíg az alap, törvény által biztosított 1 év garanciáról van szó. Amikor viszont efölött vállal egy cég/forgalmazó jótállást, akkor már a saját szabályai a mérvadók. Ott már kiköthet bármit, pl. azt is, hogy a számlán szereplő vásárlási dátum a +x év jótállás kezdő napja.
-
4Grider
nagyúr
válasz Lackooo84 #23578 üzenetére
A 3 napot, a 14 napot, az 1-2-3 évet jogszabály rögzíti, a plusz 1-2 éveket meg a gyártók/forgalmazók feltételei határozzák meg. Nálunk az eladás keltéhez rögzíti a gyártó a plusz két évet (a plusz két évhez regisztrálni kell az eladó céget és a számlájának a számát is, hogy visszaellenőrizhető legyen), mivel hasonló gyártó a Bosch is, gondolom náluk is. Ha csak az első kötelező évet nézzük, akkor hangsúlyozom, hogy igazad van.
[ Szerkesztve ]
-
4Grider
nagyúr
válasz Lackooo84 #23583 üzenetére
Az átvétel napja egzaktul nem meghatározható az adásvétel fő dokumentuma (a számla) alapján. Ma is kaptam egy terméket: A futár bedobta a kerítésen a kertbe (mert megkértem rá, mivel nem voltam otthon). Hol van erről papír, hogy ma kaptam meg? Az egy éves kötelező jótállásnál még ok, hogy lenyomom a márkaszerviz torkán a futárcég értesítő e-mailjét. De 3 év múlva???
-
Exodion
aktív tag
válasz Lackooo84 #23588 üzenetére
de te meg mindig nem erted... Ez nem a kotelezo jotallas . A boltnak a torkan sem tuti hogy lenyomod majd 2023.07.22-en hogy hat de gizike en ezt 07.22-en kaptam kezhez, de meg talan eselyes.
Ez a kotelezo jotallason tuli (egyenileg vallalt) szavatossagrol szol. Beregisztralod a gyartonal, az o altala jofejsegbol vallalt plusz 2/3evre. Ott orulsz ha kapsz valamit.Az mas kerdes hogy egyebkent is a gyarto szervizebe vinned a cuccot nem a kereskedohoz hogy varj 1-2hetet 1-2napos javitasra.
-
asdf_
veterán
válasz Lackooo84 #23590 üzenetére
De te sem érted. Minden jótállást onnan kell számítani, amikor átvetted. Ha a kötelezőn felül kapsz plusz éveket, az is ugyanúgy eltolódik pár nappal, ha a számlán levő dátumot nézik.
Te nem érted. A kötelező jótállás indulásának dátuma az átvétel dátuma, mivel azt jogszabály írja elő. Ha a gyártó önként ad további két évet, egyáltalán nem evidens, hogy az átvétel dátumával indul, simán írhatja azt feltételnek, hogy a vásárlás dárumától indul az önkéntes, és egy 23-i számlával amit 29-én vettél át, 3 év múlva 25-én teljesen jogosan hajtanak el, mert azt írták, hogy a vásárlás dátumátol adnak 3 évet, nem pedig az átvételtől.
-
asdf_
veterán
válasz Lackooo84 #23599 üzenetére
Úgy, hogy azt írja, hogy a vásárlástól számítva indul, onnantól hogy leírta, az érvényes. és punktum, Valamint úgy, hogy a számlán szerepel dátum, a termék neve, gyári száma, mindene, így azon egyértelmű minden. Utólag viszont egy tracking alapján az életben nem bizonyítod, hogy mit, mekkorát, honnan, hová vittek. Az csak annyit mutat, hogy valamit vittek, valahonnan valahova (ezeket nem feltétlenül látod, hogy honnan hova!), és két biztos dolog van benne, a feladás és az átvétel dátuma. Ez egy adott termék jótállásának indításával kapcsolatosan nem tartalmaz SEMMIT. És egy WD pl. nem fog holmi tracking ID-kkel szarakodni, ami neki kínai nyelven van ellenben semmi nem szerepel rajta a termékéről, számla és hali, más nem érdekli.
Adok neked egy ezrest, ha megmondod, hogy ez honnan hova ment (az áthúzott posta egy településnév, ami NEM egyezik a címzett településsel, tehát a cimzett helység meg sem található rajta egyáltalán) és mi volt a szállítmány.
[ Szerkesztve ]
-
Frontiner
aktív tag
-
4Grider
nagyúr
válasz Lackooo84 #23738 üzenetére
Pl. úgy, hogy fogsz egy frissen vágott ágat, és leaprítod vele. A kipróbálás kb. eddig tart.
A használatba vétel pedig ez után jön.
A szomszédom is vett tavaly egy Makita ágaprítót és addig tolta bele a vadi új gépbe a száraz ágakat, amíg el nem akadt/tömődött. Az, hogy a használati utasítás alapján üzemeltessen egy hobbi gépet, az eszébe sem jutott. Aztán csodálkozott, hogy a szakszerviz szakvéleménye nem mellette szólt. -
hitman,
őstag
-
Topikgazda
-
Josi
aktív tag
válasz Lackooo84 #23778 üzenetére
Szerintem:
Mivel túl van a kötelező 1 éven, korántsem biztos hogy újraindul. Itt a gyártó feltételei az irányadók.
A hivatalos Samsung szerviz csak a Samsung Magyarország által forgalomba hozott készüléket javítja. Ehhez pedig kell a Samsung garanciapapír. Szürkeimportosat pl nem javít ingyen.''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
asdf_
veterán
válasz Lackooo84 #23780 üzenetére
A samsung pont 1+1 évvel szórakozott régen, rosszul emlékszel szerintem.
A kiterjesztett jótállást csak a Samsung Electronics Magyar Zrt. által forgalomba hozott készülékekre lehet igénybe venni.
Samsung jótálási jegy
1 „Kiterjesztett Samsung jótállás”: a Samsung az általa forgalomba hozott termékekre 12 hónap teljes körű kötelező jótállást (alapjótállás) és további 12 hónap kiterjesztett Samsung jótállást biztosít. A kiterjesztett Samsung jótállás alapján a jótállás kizárólag a készülék kijavítására vonatkozik, továbbá az alapjótállási időt követően történő fődarab csere esetén a jótállási igény elévülése nem kezdődik újra. Mobiltelefonok esetén a kiterjesztett Samsung jótállás nem terjed ki a készülékkel együtt értékesített tartozékokra, és a beépített akkumulátorra.
Új hozzászólás Aktív témák
- Computex 2024: az ASRock monitorok is a gaming szegmens krémjét vették célba
- Autós topik
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Nikon Z MILC fényképezőgépcsalád
- Kedvenc zene a mai napra
- Steam topic
- Eredeti játékok OFF topik
- Aliexpress tapasztalatok
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen