-
GAMEPOD.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
bullseye
addikt
válasz marcyman #8660 üzenetére
Nem tudom azóta változott-é-e, de régebben az ISO mittoménhány Class II volt a mérvadó, azaz 1 millió pixelenként 2/2/5 hiba volt még elfogadható. Ami ennél jobb volt, pl. 1 vagy 0 dead pixel, 3 napos 0 pixel garancia, stb. azt általában erősen hirdették a cégek. Valószínűleg a Dell-nél is megtalálható ez az információ, és leverhető a bolton, ha neked kedvez.
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
bullseye
addikt
válasz sputyi70 #8780 üzenetére
És téged az hol érdekeljen, hogy náluk kinek van mumpsza? A törvény 15 napra való törekvést ír elő. Na most itt nem látok túlzott törekvést. Ha két hét után még ötletük sincs, hivatkozhatsz arra, hogy már túlzott kellemetlenséget okoz, cseréljék azonnal, vagy adják vissza a pénzt. Nem mintha túl sok esélye lenne, hogy megteszik, de talán összekapják magukat egy kicsit.
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
bullseye
addikt
válasz koxos:8] #8835 üzenetére
Hááááát, a többiek talán okosabbak ezen a téren. Szerintem ha nem tudják a kártya alapján megállapítani (és bizonyítani), hogy a túlfeszültség okozta a kárt, akkor garanciális csere jön... de erre ne vegyél mérget.
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
bullseye
addikt
Ha procicserénél, hűtőcserénél stb. sérült meg a lap, az user error, mert te okoztad. Ha nem te okoztad (bár jelen esetben nem értem, hogy egy működő gépnél behatás nélkül mi történhet a lábakkal...), akkor érvényesíthető garancia.
Illetve néhány tanács szerint ugye akkor is érvényesíthető a garancia, ha kellően álcázza az ember a saját hibáját, de én ezt nem szeretem. Ugyanis ez a topik arról szól, hogy kaphassa meg azt az ember ami jár neki. És ez azért is nehéz néha, mert van aki trükközget.
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
bullseye
addikt
Én értem... Az, hogy az újrapasztázásig rendben volt, utána meg nem, egyértelművé teszi, hogy közben történt valami. Mivel a CPU eddig beleillett a lapba, de most ugyanaz a CPU összekócolta a foglalat lábait, elég valószínűvé teszi, hogy a visszahelyezéskor történt valami. Tehát aki megpróbálkozott a visszahelyezéssel az követett el valami hibát.
Hacsak a neten nincs információ arról, hogy ez az adott lap/processzor típushibája, és már több száz ilyen eset volt, akkor ez nem garanciális hiba.
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
bullseye
addikt
válasz kitbiagas #8975 üzenetére
Csak hajlandóak a lemezedről feltelepíteni az oprendszert, meg rá a működő drivereket némi pénzért. Ha az egész konfigot náluk vetted, talán még ingyen is. (te jó ég, mire kell ennyire komoly VGA?)
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
bullseye
addikt
Az NFH meg ezt mondja...
"Sem kicserélés, sem elállás esetén nem vagyunk kötelesek a terméknek azt az értékcsökkenését megtéríteni, amely a rendeltetésszerű használat következménye."
hogy kissé konkrétabb legyek
306. §
(1) Hibás teljesítés esetén a jogosult
a) elsősorban — választása szerint — kijavítást vagy kicserélést követelhet, kivéve, ha a választott szavatossági igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a kötelezettnek a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatott dolog hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát, és a szavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott kényelmetlenséget;
b) ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs joga, vagy ha a kötelezett a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének a (2) bekezdésben írt feltételekkel nem tud eleget tenni — választása szerint — megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
Az, hogy pénzt nem adnak vissza, az vicces. A "Minőségi" cserét meg nem vagy köteles elfogadni, ha nem tetszik.
[ Szerkesztve ]
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
bullseye
addikt
válasz Turbolada II #9009 üzenetére
Szintén 306§
(5) Fogyasztói szerződésben semmis az a kikötés, amely a szavatossági jogoknak a törvényben meghatározott sorrendjétől a fogyasztó hátrányára tér el.
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
bullseye
addikt
-
bullseye
addikt
válasz Attix82 #9166 üzenetére
Amíg a törvény nem írja le, hogy x. csere után már közelező a pénzt visszaadni, addig ez valóban érv. De 4. cserénél én már erőltetném a dolgot. Legföljebb jegyzőkönyvben megindokolja, hogy miért nem hajlandó rá.
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
bullseye
addikt
válasz Attix82 #9168 üzenetére
Én azt képzelem el, hogy a vevő vagyok, és negyedszer is tönkrement amit ott árulnak... Azért itt alapvetően nem arról van szó, hogy visszaviszi a srác, mert megunta. Abban az esetben tényleg teljesen OK az áregyeztetés.
A bolt akkor rendes, ha visszaadja az eredeti összeget, vagy legalább levásárolható. Ellenkező esetben 10000 forintot kell ráfizetnem, mert valami olyat vettem náluk, ami vélhetően gyártási hibás, vagy csak simán szar, és mivel azt is árulta a bolt, ki tudja a következő jobb lesz-e. Való igaz, így meg a bolt fizet rá, de ha már valakinek kell, én a boltra szavazok.
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
bullseye
addikt
válasz Attix82 #9170 üzenetére
És, a vevő hibás? A bolt majd szól a nagykernek, a nagyker a disztribútornak, az meg a gyárnak, és máris jobb lesz a világ... Aztán egyszer majd lesz olyan törvény, ami rendesen védi a lánc tagjait egymástól.
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
bullseye
addikt
válasz biggamer #9217 üzenetére
Na kezdjük megint elölről.
Javíthatják, vagy cserélhetik pontosan ugyanolyanra - ez nagyon leegyszerűsítve az ő döntésük (vannak kitételek, de hagyjuk).
Ha ez nem megy, akkor visszaállíthatják a vásárlás előtti állapotot. Te visszaadod a kártyát, ők a teljes, vásárláskori összeget.Mivel ez azért szopás a cégnek, ilyenkor fel szoktak ajánlani egy kártyát, ami valamivel talán olcsóbb, de modernebb, gyorsabb, frissebb, lágyabb, jobb.
Én azt szoktam ajánlani, hogy ha a cég nem szemét, jövőben is mennél hozzájuk, stb. ÉS nem az a lényege a kártyának számodra, hogy 150k, hanem hogy jó videókártya... akkor fogadd el a cserét, HA megfelelő cuccot kapsz érte, természetesen újrainduló garanciával. DE jogod van mérlegelni. Sőt, csak a jóindulatodon múlik az egész.Ha pl. a kártyáddal egyidős bontatlan terméket adnának, ami ma jóval kevesebbet ér, jó kérdés, hogy ha esetleg az is bekrepál 1 év múlva milyen értéket képvisel, a 2 éves 150k-t, vagy a jelenlegi 80-t... De általában a cégek ilyen cserénél - éppen azért mert rajtad múlik - igyekeznek olyat választani, amivel te is jól jársz, meg ők it. Ezért is tartom jónak, ha valaki elfogadja, és nem a pénzt követeli elsőre. Sőt, olyan is előfordulhat, hogy minimális ráfizetéssel felajánlanak egy jelenlegi bikább, drágább kártyát...
[ Szerkesztve ]
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
bullseye
addikt
-
bullseye
addikt
válasz CoolBoy323 #9347 üzenetére
Boltban vásárolva nincs elállási jogod. (sokan emlegetik a 3 napot, de ez már régóta nincs)
Ha a neten rendelsz, akkor van 8 napig elállási jogod, mert nem tudtad megvizsgálni a terméket - de ott is vannak kivételek amúgy. Tök mindegy, hogy csere vagy új vásárlás történt.'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
bullseye
addikt
válasz CoolBoy323 #9349 üzenetére
Jaja, már 2005-ben is volt róla újságcikk, hogy megszűnt. Kb. 1 éve egy pacák hívott, vett 1 millióért egy palzmatévét, de nem tetszett neki, és azt mondták nem veszik vissza. Remélte, hogy mi megmondjuk a frankót. Megmondtam. Nem örült...
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
bullseye
addikt
válasz jooker82 #9357 üzenetére
8 napon belül jelezned kell, hogy elállsz az üzlettől, és a termék visszajuttatása után 30 napon belül kell visszaadni a pénzedet... ez az alap (+kivételek, ha pl. spec. rendelésre készült, romlandó, koncertjegy, aukció, mittomén) de mivel a termék már nincs az eredeti állapotában, így megállapíthatnak értékcsökkenést, (de ha rendeltetésszerű használat során következett be, akkor mégsem), szóval ez izé... ehhez nálam okosabb kell
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
bullseye
addikt
válasz jooker82 #9360 üzenetére
Na de te a bolti visszavételt nézted! (OK. rendes tőlük, hogy hajlandóak rá, csak ha ki sem lehet bontani... mindegy.) Alatta a 8 napos. Az utolsó mondat szerintem nettó baromság. Mondjuk ez a megfogalmazás kinyitja a bicskakulcsot a zsebemben... törvény "ajánl" ők meg "követelhetnek"
Én itt azt nem értem, hogy pontosan mi ez, és miért kéne belevágni, meg mit, de az elállásnál az nem számít. De ha belevágtál, az már igen
[ Szerkesztve ]
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
bullseye
addikt
Mondjuk érdekelne melyik cég ez, nehogy összefussak vele. Ha már itt rögtön két emberrel is vicckődnek.
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
bullseye
addikt
Sőt, ukránokkal! És rájuk gyújtod az épületet, de térden lövöd őket, hogy ne tudjanak kimenekülni...
Elsőre meg kell próbálni normálisan. Elég akkor előkapni a fogyvédet és egyéb fenyegetéseket, ha amúgy nem segítenek.
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
bullseye
addikt
Nem, max. néha ügyfélszolgálatozok máshol, más ügyekben. És tudom, hogy ha normálisan adja elő valaki a baját, jobb eséllyel foglalkoznak vele normálisan, illetve ha valaki rögtön balhézik, akkor megeshet, hogy a szabályokat betartva, de szívatják érte. + az erkölcsi győzelem is azé, aki normálisan áll hozzá, és csak akkor keményít be, ha hülyének nézik.
Ebben az esetben mondjuk jó eséllyel ez történik, így én kedvesen de határozottan közölném, hogy a 2 hónappal már messze kimerítették a "jelentős kényelmetlenséget", úgyhogy vagy adjanak egy cserekészüléket, ha további időre van szükségük, vagy rendezzék vissza a megelőző állapotot.
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
bullseye
addikt
válasz Prevent #9732 üzenetére
Szerintem leginkább te értetted jól, hogy mit írtál, a többiek nem. De tekintve, hogy erre nem vonatkozik kötelező jótállás tényleg jobb, ha mindenkit legyőzöl az érveiddel (de igen, de igen, de igen!), mintha elismernéd, hogy félrement valami. (Mert remélem azért leesett, hogy miért rossz amit írtál.)
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
-
bullseye
addikt
Szerintem a K. anyjukat...
Új termékre cserélhetnek csak, ha egy használtat akarnak rádsózni, max. értékegyeztetéssel, ahogy neked is megfelel. Vagy ha valami mást adnának, és elfogadod (pl. jobb cuccot, neked tetsző ráfizetéssel), akkor jó, de a törvény szerint ha sem csere, sem javítás nem megy, akkor pénzt vissza. Ennyi. Levásárlás nincs.'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
-
bullseye
addikt
válasz Predator2 #9985 üzenetére
Meg kell nézned a cég szerződési feltételeit, meg a szerződést magát is. Általában 72 órán belül kell elhárítaniuk a hibát (ha nincs hátráltató tényező - pl. nem engeded be őket a lakásba, nincs áram, stb.), és 95% rendelkezésre állást vállalnak. Azaz néhány nap nem számít. Hacsak nem ismétlődik gyakran. És a 72 óra számít (esetenként délután 5 feletti bejelentésnél másnap reggeltől). Ha azt túllépik, azért már járna valami.
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
-
bullseye
addikt
No probléma, csak szeretnék egyeztetni valamit...
"Nincsen 3 napos elállási garancia. A cégek némelyike hajlandó Karácsony után visszavenni az ajándékokat, de ez nem kötelező, csupán jó szándékuk jele. Netről rendelt termékek esetében 8 munkanapon belül elállhatunk a vásárlástól, de vannak feltételek és kivételek, ezekről tájékozódjunk az NFH honlapján. Valamint 3 munkanapon belül jelzett hiba esetében a cég a hibás terméket nem javíthatja, köteles cserélni (de nem azonnal, joga van megvizsgálni). Ha sem javítani, sem cserélni nem tud a cég, akkor vissza kell fizetnie a vételárat; levásárlást nem köthet ki, legfeljebb felajánlatja, ahogy más termék áregyeztetés melletti cseréjét is."
Kevés hely, sok infó, nem szeretnék hülyeséget írni... átfutnátok?
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- TCL LCD és LED TV-k
- HÁZIMOZI / HIFI / TV beárazás
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Computex 2024: bemutatkozott a Biostar alaplapok AMD-s zászlóshajója
- Politika
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Napelem
- Computex 2024: ASRock minden mennyiségben
- További aktív témák...
- ASUS ROG STRIX RTX 3060 Ti OC LHR - eladó!
- iMac 2019 27" Retina 5K / i5 3 GHz / 32 GB DDR4 / 1 TB SSD / Radeon Pro 570X 4 GB
- AKCIÓZVA! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- AKCIÓZVA! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 16/512 FHD HUN
- Dell SE2216H 22" 1920x1080 Full HD LED Monitor
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen