Új hozzászólás Aktív témák

  • Pocok256

    veterán

    válasz Muerte #22460 üzenetére

    Igen ez a cikk is engem támaszt alá nem pedig azt amit te szajkózol, hogy nincs értelme 60 fps fölötti játéknak.

    "Ha azonban a frame rate éppen csökken, a GPU még nem tudja küldeni a következő kockát, amikor egy adott kocka kirajzolása már befejeződött. A GPU-nak valamit küldenie kell, ezért ugyanazt az adott kockát küldi még egyszer (esetleg többször) – a monitor tehát kétszer (vagy többször) rajzolja ugyanazt a képkockát. "

    Tényleg nem tudom, hogy most csak trollkodsz vagy komolyan írod amit vagy egyszerűen direkt nem érted meg amit írok. Az hogy valami 60FPS el megy egy 60 Hertzes monitoron NEM jelenti azt Vsync és egyébb szinkronizációs eszközök nélkül, hogy minden HERTZRE új KÉPKOCKA jut hanem csak azt jelenti, hogy 1 másodpercen belül 60 képkockát kapsz aminek eloszlása lehet 50 képkocka az első 0,1 ms be és 10 képkcoak a maradékba és mivel a monitor frissítése fix ezért látod lassabnak szavaddal élve input laggosnak. Míg ha szabadjára engeded a FPS értéket akkor ezeket a hézagokat van esélyed kiütni.

    Nemtudom már egyszerűbben leírni remélem megérted :DDD

    (#22463) Muerte
    Hiába van G-sync ed 40fps nél ugyanúgy lassú laggos lesz a játék mint valami lassítot felvétel csak nem fog széttörni a kép.

    [ Szerkesztve ]

    HODL $GME, DIAMOND HANDS, APES STRONG TOGETHER

Új hozzászólás Aktív témák