Új hozzászólás Aktív témák

  • zsiz

    őstag

    válasz draco31 #7598 üzenetére

    "Fontos, hogy olyat nézz, aminek van direkt csavar szöghajtást zsírozni."

    Még nem is láttam olyat, hogy nincs rajta.. igazából eszembe se jutott, hogy létezhet olyan, mivel tökre nem logikus :D Még az olcsó gagyi kínaiakon is ott a csavar a zsírzáshoz. Nekem egyszer már fel is kellett fúrni, mert a menet elment nyaralni a szöghajtásból és könnyen kijárt a csavar. Megfúrtam, új menetet vágtam, új csavar bele, azóta is jó. Gondoltam arra is, hogy veszek egy karos zsírzót és a csavar helyére meg betekerek egy zsírzógombot, aztán nem kell többet tekergetni.

    "Annyi még, hogy a nagyobb kaszán van fix 8 akasztási lehetősége, így egyszerű variálgatni, kisebbiken csavarral beállítós, bár azt is egyszer kel beállítani.
    Ami ezekhez van heveder, jól beállítva nagyon kényelmes tud lenni."
    Az új kaszámnál meg pont ezzel küzdök. Csavaros az is, és képtelen vagyok kényelmesre beállítani. Épp ezért sokszor inkább a régit használom. Mindkettőhöz Stihl hámot vettem, az hibátlan. De a szarv pozícióját nem tudom eltalálni. A régi is csavaros, de egyszer be lett állítva, azóta tényleg nem kellett hozzányúlni.

    "Ilyen árokparti kis cuccokra van egy régi Husi 323r, már lassan 20 éves.."
    Nekem mindkét gép kínai, az egyik Güde, ez szintén olyan idős lehet, mint a tiéd, közel van a 20-hoz. Le a kalappal előtte, amit és amennyit én azzal már levágtam... de megy rendületlenül. Egyszer volt szervizben, mert melegen nem akart indulni, csakis hidegen. Meg egyszer cserélni kellett a szöghajtást rajta. A másik gép egy kb 2 éves tesco-s Buffallo. Ez még szinte bejáratós, nagyon nem tudok nyilatkozni róla :D

    Opel Astra G Bertone Coupé X18XE1 | GTA Online: zsiz88 |

Új hozzászólás Aktív témák