Új hozzászólás Aktív témák

  • dudika10

    veterán

    válasz #16820480 #25617 üzenetére

    Nem vagyok jogász vagy hasonló (és azt sem értem egészen hogy mit ír... vagy Ő nem tud angolul, vagy én, de valamelyikünknél hibádzik valami), de a garancia és a jótállás az nem ugyan az.
    Mindkettő jár 1 termékre, azonban különböző hosszúságúak, és árucikkenként eltérnek a minimum hosszok.
    A jótállásnál neked kell bizonyítani, hogy a termék rendeltetésszerű használat mellett ment tönkre, és szerintem Thomas is ide akart kilyukadni.

    Remélem nem mondok nagy baromságot és tényleg így van, vagy ha nem, egy hozzáértő kijavít.

    Egyébként nem tudom mi mást vártatok. Az, hogy Te használat közben megtöröd a kábelt, az sehol nem garanciális probléma. Bármelyik szerviz/gyártó/független ellenőr egy mozdulattal rápecsételi, hogy erős fizikai behatás (annak ellenére, hogy nyílt titok, hogy igyekeznek a gyártók úgy kitalálni a termékeket, hogy azok tönkremenjenek, így kényszerítve rá a vevőt a cserére), onnantól kezdve pedig nem foglalkoznak veled.
    A driverflex pedig egyértelműen gyártói hiba. Tervezés 0, minőség-ellenőrzés 0 ...
    Személy szerint én elég sokszor felhívtam már rá a figyelmet, hogy amíg a driverflex, mint hiba fennáll, addig nem kéne Xears-t vásárolni.

    Prodipe Pro 5 aktiv hangfalpar elado.

Új hozzászólás Aktív témák