Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bajnokpityu

    félisten

    válasz Dorian #86761 üzenetére

    Én is mérnök vagyok, mégse így választok közlekedési eszközt. Meg csomó dolgot.

    Berci nemá.. Hol lehet felvagni pl egy robogoval?

    [ Szerkesztve ]

    eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO

  • s4tch

    veterán

    válasz Dorian #86761 üzenetére

    Egy mérnöknek is lehet esztétikai érzéke.

    Saját példa a dizájn fontosságáról: volt itthon 2, hasonló célú eszköz (Pioneer U-05 és Questyle CMA400i), csak az egyiket akartam megtartani. Egyik sem lényegesen jobb a másiknál. Hang alapján a Pio jobban illett a hangfalas rendszerbe, ezért ez maradt. És őszintén szólva nem bánom: a Pio szerintem egy gyönyörű tárgy.

    Nem muszáj egy tárgynak jól kinézni. Volt 10+ évig Corollám, szerettem használni. Kedvenc korábbi forráseszközöm a CEntrance Hifi-M8, aminek gyakorlatilag nincs formaterve. A Nad HP50 fejen röhejesen mutat; valószínűleg addig tartom meg, amíg elporlad. Nem döntő fontosságú számomra sem a dizájn. De nem baj, ha egy tárgy pofás is amellett, hogy funkcionális.

  • -Skylake-

    addikt

    válasz Dorian #86761 üzenetére

    Én is mérnök vagyok. Meg egyébként akik ezeket a termékeket jó esetben tervezik is mérnökök, Ipari Formatervező Mérnök a megjelölésük. Évekig tanulják iskolában majd évekig/évtizedekig gyakorolják/tanulják azt, aminek a végeredménye egy iPhone 12, egy egy Miele hűtő vagy egy Porsche Taycan. Aki a Porsche Taycant rajzolta, az érti ezt a nyelvet. Aki az iPhone-t, az is érti. Ez nem "életérzés", léteznek termékek amik mondanak magukról valamit és léteznek termékek amik csak annyit mondanak magukról, hogy "nincs mit mondanom magamról". Ez ennyire egyszerű.