Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Qkackca

    őstag

    válasz NoMagix #30026 üzenetére

    Saját Módszertan 1: megyek egy karikát a gyári állapotban, aztán amelyik rész nem tetszett azon próbálok javítani, persze a megcélzott perf index figyelembe vételével.
    Saját Módszertan 2: gyors tuning, csak a perf indexet veszem figyelembe, az általában általam preferált módosítások közül lehetőség szerint. Pl szeretem a forgótömeget csökkenteni, jobb legyen a reakciókészsége a gépnek

    Amúgy szerintem nincs kimondottan trükk, awd-nél ésszel kell osztogatni az alkatrészeket, rwd-nel meg többnyire ész nélkül is lehet. A többiek majd elmondják ők mit tapasztalnak. :D
    Sorrend sincs igazából szerintem, de mintha a tömeget/ forgótömeget befolyásoló dolgoknál egy enyhe effekt lenne mégiscsak (kardán, hátsó szárny, kerékszélesség-átmérő)

    http://www.hwbot.org/user.do?userId=8629 | 'hét lakatlan faluban nincsen párja'

  • motifator

    senior tag

    válasz NoMagix #30026 üzenetére

    Én nem vagyok expert tuningmester, de először megszülöm, hogy marad-e a gyári hajtás, vagy módosítani kell, utána mindig a fék + futóművel + kasztni tömegcsökkentéssel kezdek. Aztán ha az adott PI kimaxolásába belefér egy gumicsere, akkor az a következő. Csak ezek után nyúlok a motorhoz. Kérdés az elején, hogy milyen versenyre kell és mennyire lehet nyújtózkodni az index miatt, ennek megfelelően pakolászom. Ha a motorból nem kell sokat kiszedni, akkor nem nyúlok a hengerhez, csak levegőszűrő, kipuf, elektronika. Lehet cicomázni, meg millióféle lehetőség van, de próbálom ésszerűen, már amennyire lehet.

    Funky + Jazz

Új hozzászólás Aktív témák