Új hozzászólás Aktív témák
-
Qkackca
őstag
válasz NoMagix #30026 üzenetére
Saját Módszertan 1: megyek egy karikát a gyári állapotban, aztán amelyik rész nem tetszett azon próbálok javítani, persze a megcélzott perf index figyelembe vételével.
Saját Módszertan 2: gyors tuning, csak a perf indexet veszem figyelembe, az általában általam preferált módosítások közül lehetőség szerint. Pl szeretem a forgótömeget csökkenteni, jobb legyen a reakciókészsége a gépnekAmúgy szerintem nincs kimondottan trükk, awd-nél ésszel kell osztogatni az alkatrészeket, rwd-nel meg többnyire ész nélkül is lehet. A többiek majd elmondják ők mit tapasztalnak.
Sorrend sincs igazából szerintem, de mintha a tömeget/ forgótömeget befolyásoló dolgoknál egy enyhe effekt lenne mégiscsak (kardán, hátsó szárny, kerékszélesség-átmérő)http://www.hwbot.org/user.do?userId=8629 | 'hét lakatlan faluban nincsen párja'
-
motifator
senior tag
válasz NoMagix #30026 üzenetére
Én nem vagyok expert tuningmester, de először megszülöm, hogy marad-e a gyári hajtás, vagy módosítani kell, utána mindig a fék + futóművel + kasztni tömegcsökkentéssel kezdek. Aztán ha az adott PI kimaxolásába belefér egy gumicsere, akkor az a következő. Csak ezek után nyúlok a motorhoz. Kérdés az elején, hogy milyen versenyre kell és mennyire lehet nyújtózkodni az index miatt, ennek megfelelően pakolászom. Ha a motorból nem kell sokat kiszedni, akkor nem nyúlok a hengerhez, csak levegőszűrő, kipuf, elektronika. Lehet cicomázni, meg millióféle lehetőség van, de próbálom ésszerűen, már amennyire lehet.
Funky + Jazz
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Linux felhasználók OFF topikja
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Konzol Screenshot
- Diablo 3
- Vicces képek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen