Új hozzászólás Aktív témák
-
AsakuraDave
őstag
válasz CJ4567 #36571 üzenetére
Egy alapból TAA-val szétkent képen még jó hogy nem veszed észre. Semmit se ér a 4K ha a TAA úgyis szétmossa a képet.
Akinek az új motorsport kép szebb az sürgősen keresse fel a szemészetet... És ez csak egy Ytuberól kivágott kép és ennyire látszik a minőségbeli különbség.
PC-n az FM7 -et feltolom nagyobb internal felbontásra és sokkal szebb képet kapok, az újba meg hiába mert a TAA úgyis elmossa és az LOD az nem létezik kb.[ Szerkesztve ]
There's only one thing that hurts people more than lies. It's saying out loud the truth and facts.
-
Döglött Róka
veterán
válasz CJ4567 #36612 üzenetére
Én se tudtam a 7-el játszani, egyszerűen az egész hangulata trágya volt. Az 5 még elment, a 6 egész jó volt. Most érzem a 4 után először újra, hogy kedvvel ülök le játszani.
Ha kitart pár hónapig, akkor már jó. Erre az előző két rész képtelen volt nálam.
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
-
AsakuraDave
őstag
válasz CJ4567 #36612 üzenetére
Az FM7 igen komorabb, sötétebb a pálya, de az FM8 meg tiszta homály, fakó minden.
FM7 4K kimaxolva 8xMSAA és 144fps fix végig. Látod az autó legapróbb kis részletét is, és érződik, hogy nem műanyagból van a verda, rendesen fénylik a festés, érződnek a textúrák, hogy az fémből van az meg bőr stb. Ez teljesen hiányzik az FM-ből.
There's only one thing that hurts people more than lies. It's saying out loud the truth and facts.
-
AsakuraDave
őstag
válasz CJ4567 #36649 üzenetére
Ma reggel tettem fel az FM7 -et és ugyanúgy megy a Honda mind a kettőbe. Nem csak képek miatt használtam őket, hanem néztem a vezetési "élményt".
AI ugyanúgy ha lefékezek, megállok belém jönnek fékezés nélkül, majd hátra tolatva megint belém hajtanak nonstop, amíg el nem megyek az útból.
Sok azonos modell van de mint a Hondán is láthatod a hátsó lökhárító pl. teljesen más, teljesen máshogy van kialakítva a hátso grill a lökin.
Nem azért van a gépembe közel csúcs technológia, hogy ilyen hányásokat nézzek a monitoron. Számomra sokkal élvezetesebb egy régi játék amit feltolok 8K-ra és brutál szép, éles minden, kivehető mindennek a geometriája, anyagérzete. Ez, hogy most 1080p sincs nincs pixeleződés, sokra megyek, ha minden steril és ugyanazt a műanyag hatást kelti, mert nincs mélység, geometria TAA mellett, nem tudod kivenni a dolgokat egymás mellett, egybefolyik minden.There's only one thing that hurts people more than lies. It's saying out loud the truth and facts.
-
kzolee216
aktív tag
-
AsakuraDave
őstag
válasz CJ4567 #36649 üzenetére
[link] FM7
[link] FM8
Tessék felvettem videóra Le Mans pálya ugyanaz az autó. A különbség annyi, hogy az FM8-ban az autó jobban/könnyebben lesz alulkormányzott és fékezéskor jobban kiteszi a seggét random. Nem éreztem azt, hogy máshogy kellene vezessem a kettőt.
FM8 alatt végig futott az FM7 mert felvétel után ki alt+taboztam, megnéztem felvette-e az Xbox Game Bar mert nincs fent más video capture, aztán elfelejtettem bezárni és indítottam a 8 -at Így azért az alacsony FPS meg kicsi stutter.There's only one thing that hurts people more than lies. It's saying out loud the truth and facts.
-
Gabor777
aktív tag
válasz CJ4567 #36709 üzenetére
Az "sajnos" teljesen érthető, ha valaki kifejezi a nemtetszését, mert szar lett a PCs port. Valamiért fizetsz, de jatszahatatlan. De már volt erről diskurzus itt is, h kb az összes eddigi forza (horizon) elfogadhatatlan állapotban jelent meg PCre. Nekem a 4 okozta a legtöbb problémát telekomosként. Javítani fogják.
Viszont a játék élmény, a fizika, az időjárás effektek, fények..a pályák.. Nagyon szépek. Picit sajnálom, hogy nem megy series xen full hdba 120 fpsel, azért abba a tartományba való ez a játék, de 60 még kibirhato. Kontent valóban kevés benne, de az orvosolható. Remélem minél előbb jönnek a fiktív pályák a 7ből...alpok, Rio, Prága.
Még mindig jobb, hogy a fizika és a játék élmény ott van a szeren, mintha fordítva lenne (motorfest...). Viszont ez az állandó GT7 ide, GT7 oda, forza 4 volt a legjobb 12 évvel ezelőtt, stb
. Mindenhol ez folyik. én is most fejeztem be 911el az egyik bajnokságot. Nehéz letenni...multiba még nem mertem merészkedni, csak 1 qualit nyertem laguna secaban, de rá kell nézni a többire is. Szerintem nagyon jó lett.[ Szerkesztve ]
-
válasz CJ4567 #36757 üzenetére
FSR-t még mindig nem tudom bekapcsolni. Úgy értem, bekapcsolom, de ha kilépek a menüpontból, és vissza, vagy elindítom a benchmarkot, és lefut, akkor utána megint off. Lehet, higy a DLSS-t kéne próbálnom (meg sem lepődnék, ha véletlenül felcserélték volna a menüpontok szövegét ).
Az RTAO-t kipróbálom eggyel lejjebb akkor, hogy mi a különbség.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Bep
senior tag
válasz CJ4567 #36859 üzenetére
Az teljesen mindegy. A 6e-nek az óracsoportnál és a HUD kijelzőn is 6e fordulatnak kellene lennie. Amúgy a Formula Mazdanál sem stimmel, de ott annyira nem zavaró. Csak a pl. az említett Subaru óracsoportnál már túlment 7.000-es fordulaton a csík, kiakad és villog, hogy válts, míg a jobb oldalt alul a HUD még 6.500 felett van éppen.
[ Szerkesztve ]
-
Bep
senior tag
válasz CJ4567 #36922 üzenetére
Én még csak ezeknél vettem észre. Formula Mazda-nál lehet is látni, hogy a belső nézet után ahogy jön a "műszerfalnézet" ugrik egyet balra, ez miatt vettem én is észre, de furcsa volt valami mindig is. [Itt egy videó, ahol a visszaszámlálás alatt lehet látni, hogy a két oldal között van különbség]
Illetve ugyan ennél a videónál állítsad meg pont 2:24-nél. Ott látszik, hogy a műszerfal 6.000rpm van, míg a HUD jobb oldalt 6.500rpm felett bőven. -
-
Pistu_
tag
válasz CJ4567 #37093 üzenetére
Igen, eszi a gumit ha odateszed neki kanyarokban. Viszont a kopott gumikon nem úgy viselkedik mint egy másik általam használt autó, és ennek marhára nem kellene így lennie. Az egyik autó kvázi vezethetetlen kb. 20%-os gumival, a másik meg 5%-nál minimálisan veszít a köridőből.
-
GalaHU
őstag
válasz CJ4567 #37281 üzenetére
Tényleg a karórámnak beszèlek…
Mentem a csávó után, engem mindenütt megbüntetett, őt sehol, így már értitek???
Leírtam világosan, a Radion végén még én is melléfértem volna belül szabályosan, egy komplett autónyi szélességgel ment kintebb, rohadtul nem arról van szó hogy egy kerék belül maradt.
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
GalaHU
őstag
válasz CJ4567 #37709 üzenetére
Akkor legközelebb meg nyugodtan fagyjon ki ASUS alaplapon, meg legyen fekete képernyő Samsung monitoron, meg Logitech kormánnyal akadozzon, mert nem kötelességük minden gyártó cuccán tesztelni?
Nyilván a végtelen számú variációt nem lehet tesztelni (talán nincs is a világon két egyforma játékgép) de pont ezért vannak protokolok meg szabványok amiket ha mindenki tart, akkor működik.
Az előző patch-eknél ezt sikerült tartani a T10-nek, most meg nem. Az ESET nem variált semmit, szóval a gond mégiscsak náluk van.
De befejeztem, nem ér ez ennyit, bárcsak ez lenne a legnagyobb baj a Forzával…
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
AsakuraDave
őstag
válasz CJ4567 #37850 üzenetére
IRL soha nem fogsz úgy menni mint egy szimulátorba, nincs ott a halál rizikó faktora... Minden pályán lehetne jobb időket menni IRL csak k.va nagy az esélye, hogy balesetezel és meghalsz. Nem csoda hogy lassabb a Motorsport mivel nem szimulátor és túl van tolva az autó kaparása a legkisebb kanyarodásnál is nyöszörög minden, az rFactor meg azért gyorsabb mert reálisabb és a korábban említett rizikó miatt meg lehet tolni egy kört keményen és kicsit könnyebb tuningolni, újra kezdeni egy kört ha elcseszel valamit, rengeteg időt sporolsz, nem jön ki a mérnök meg a szaki átállítani a dolgokat, megjavítani a sérülést, milliószor több kört bele tudsz tenni egy szimulátorba egy adott pályán..
De engedjük már el ezt hogy bármelyik Forza vagy GT realisztikus lenne, rengeteg top autóversenyző szimezik és valamiért ezekhez a címekhez hozzá se nyúlnak...@Döglött Róka
Oké, nincs szabályzat, ergo akinek van egy kis esze az használja őket
Mivel nem szimulátor belefér, igen, nem is én mondom rá, hogy szimulátorThere's only one thing that hurts people more than lies. It's saying out loud the truth and facts.
-
WATERDACA
őstag
válasz CJ4567 #37861 üzenetére
Igen. És a probléma ott kezdődik, hogy a Horizont is sokan simcade-nek titulálják, mert van benne tuning része a játéknak. Viszont ha a Motorsport mellé rakod, akkor itt sokkal észrevehetőbb finomhangolások vannak.
Egyébként az, hogy nem mindig az történik az autóval, amit a leírásból kiindulva várnál nem hiba, mert ez a valódi autóknál is így működik. Mert hiába állítasz mondjuk a guminyomáson, ha pl. a rugókkal vagy a féknyomással hamarabb nyírod a gumikat, mert rosszul állítod azokat. És arról még nem beszéltünk, hogy pályafüggő is. Hidd el, ha órákat eltöltesz 1-1 autó+pálya kombójának tuningjával, észre fogod venni a javulásokat és a logikai bukfenceket.
Ez csak egy példa, de nem hiába a legmagasabb technikai sportokba is vannak anomáliák, említsem csak meg az F1-ben a Ferrari vagy a Mercedes rengeteg anomáliáját top 3-as csapat révén idén. Profi mérnökök, pilóták, és az utolsó futamig nem jöttek rá pl., mi okozza a drasztikus gumikopást pl. a Ferrarinál (valószínű az egész konstrukcióban kellene keresni a hibát).
[ Szerkesztve ]
u wanted, i got it \o/
-
kicsako
őstag
válasz CJ4567 #37895 üzenetére
Én nem értem ezt a nagy Dualsense áradatot, mindenhol azt olvasni mennyire jó, de pár óra alatt lemerül az akksi, az adaptív ravaszt első alkalom után kikapcsolja az ember, fogásra/érzésre meg mint valami 5ezer ft-os vacak. Megjelenés óta volt PS5-m, 1-2 hónapja adtam el, szóval használtam bőven.
-
Döglött Róka
veterán
válasz CJ4567 #37892 üzenetére
Hat szamomra, series kontrollerrel van. Egyszeruen jobb a fektavom kikapcsolt abs-el. Valszeg azert lehet, mert erre a kontrollerre terveztek a jatekot.
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
-
Döglött Róka
veterán
válasz CJ4567 #37902 üzenetére
Fogalmam sincs milyen deadzoneokkal operalnak mas gyarto kontrollerei ill hogyan kezeli a jatek oket. Majdnem biztosra veszem, hogy van kulonbseg es nem csak annyibol all, hogy mennyire nyomod be.
Lusta vagyok ilyenekkel szarakodni, hogy kimerjem ugyhogy inkabb elfogadom.
De ettol meg borzalmasan szar ABSel menni
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
-
Döglött Róka
veterán
válasz CJ4567 #37904 üzenetére
Tudom mit jelent a deadzone.
A sticket meg nem engedem el, az a kormany ember Igy ez a setting szamomra irrelevans. Azert kosz.
[ Szerkesztve ]
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
-
AsakuraDave
őstag
válasz CJ4567 #37918 üzenetére
Igen??? Tehát van 1 tuning ami jól működik egy autón, ennek a tuningnak az értékei nagyrészt átvihetőek bármelyik másik autóra ami hasonló, tehát egy RWD, hátsó-közép motoros autóra ua. lesz nagyjából.
There's only one thing that hurts people more than lies. It's saying out loud the truth and facts.
-
AsakuraDave
őstag
-
Raymond
félisten
válasz CJ4567 #38110 üzenetére
"A Test Drive Solar Crown-ról nagyon szívesen mesélnék, de nem mesélhetek. De ne várj sokat, annyit mondok."
A trailer alapjan vilagos volt ez Ha mar egy erosen osszevagott es koreografalt trailer-ben nem tudjak ugy megcsinalni hogy ne nezzen ki rosszul a fizika akkor ott mar problemak vannak. Na es persze az eredeti TDU-kbol es a Crew-kbol jatekokbol itelve eleve nulla elvarasok vannak ami a vezetesi fizikat illeti
[ Szerkesztve ]
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
Új hozzászólás Aktív témák
- ÚJ - M3 MAX MacBook Pro 14" Zoll - 1.6M helyett - 1.200.000 Ft - 1 ÉV Apple garancia
- Új - 16.2" MacBook Pro M3 MAX 14C / 30C 36GB / 1 TB - Magyar - AKCIÓ
- Új Gamer PC i5 12400F/13400F/24Gb DDR5 5600Mhz/RTX 4060 Vagy RTX 4060 Ti 8Gb/500Gb M2 SSD 2-3 Év gar
- Új Gamer PC i5 12400F/13400F/24Gb DDR5 5600Mhz/RX 6600 Vagy RX 6600 XT 8Gb/500Gb M2 SSD 2-3 Év gari
- AKCIÓ Új Dobozos Macbook Pro dokkoló új ára 70.000 forint
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen