Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Kisgépkezelő

    senior tag

    válasz NoMagix #24296 üzenetére

    Fasza volt. Pár érdekes részletet kiszúrtam még. Inkább technikai jellegű dolgok.

    Az egyik, ami talán a legjobban tetszett, hogy úgy tűnt, kicsit jobban átgondolták az offroad módot és lesz a pályán még jónéhány olyan út, ami a térképen nincs jelölve, de azért nagyjából sima és útszerű, amit én mindenképp előrelépésnek gondolok az FH4 random buckákon és marinéni hátsókertjében csapatós megoldásával szemben.
    A másik, hogy ahogy az eddig látottak alapján úgy tűnik, hogy kissé jobban tűzték le a checkpointokat és ügyesebben kerítették le a pályákat, mert eddig amit kiadtak azon legalábbis első ránézésre sehol sem láttam hogy durván le lehetne vágni a pályát. Az FH4-ben főleg a showcasek pl: a vonatos ilyen szempontból nagyon rosszak voltak, de a normál pályákon is volt bőven lehetőség rivalsban, vagy online-ban kicsit trükkösebben vezetni annál, mint ahogy azt a fejlesztők elképzelték.
    A harmadik, amiről egy mukkot nem beszéltek, hogy a Porsche Taycannál látható volt hogy van valamiféle működő 4 kerék kormányzás a játékban. Hogy majd az ilyen kocsik vezethetőségére, vezetési élményére ez mennyiben lesz hatással az persze kérdéses. Van egy csomó olyan kocsi a játékban, amik ettől egészen megváltozhatnak, pl: egy csomó régi Nissan.

    Meg volt valami Q&A is, a fődizájnerrel valami olyan közösségi oldalon, amit sose használtam. Elég pozitív dolgokat mondtak az event labról. Az FH4-es Super7 után persze hiszem ha látom, de talán csak azért volt az annyira irritálóan rossz, mert valójában az FH4-ben csak egy public alfateszt volt az egész, hogy mire az 5-be bekerül a játékmód, addigra ne legyen olyan bugos, csak rosszul kommunikálták az egészet.

Új hozzászólás Aktív témák