Aktív témák
-
Dzsekó
addikt
válasz Motion_Blur #62 üzenetére
De legközelebb rendesebben végezzétek a dolgotokat.
-
Dzsekó
addikt
Buttmobil
-
Dzsekó
addikt
Idén nem a Hungaroringen lesz a legunalmasabb futam, ez már biztos.
-
Dzsekó
addikt
válasz Bernardo20 #3504 üzenetére
Nekem tetszett a közvetítés, meg a tasmán ördög is.
Kimi alatt végre stabil az autó és nem pukkan el a motor ezért integetett a csapatnak.
[Szerkesztve] -
Dzsekó
addikt
Kár hogy ferdítésekből áll az egész hozzászólás.
''Tényleg ezért kell utálni és ironizálni a helyzetükön?'' Már bocs én tőlük idéztem, ők szokták eldobni az autókat ezzel a jelszóval hogy zsákutca. A pénzköltés pedig nem vitatéma hanem tény. nézz utánna mennyiből lett világbajnok a Renault és mennyiből nem ért el semmit a Toyota, meg fogsz lepődni.
A Renault jóval kisebb költségvetésből tért vissza a mostani szintre rövid idő alatt, a Ferrari messze nem költött annyit mint a Toyota, az emlegetett 1X év elején a Ferrari nem top csapat volt, nem top költségvetéssel mint most a Toyota ezért téves az összehasonlítás. A fejlesztések és a pénzköltés Ms érkezésével kezdődött.
Kár védened a Toyotát, rengeteg pénzt költenek pazarlóan minimális eredménnyel, felesleges hosszabb időre évekre hivatkozni a jelenlegi szabályok mellett.
Ez a tavalyi költségvetés: [link]
Nincs olyan csapat ami nem panaszkodna egy olyan gumira ami egy versenyen kétszer durran el miközben az egész versenytávot bírnia kellene ezzel a Bridgestone-al és költségvetéssel lett MS a harmadik a pontversenyben, a Toyota a nagyságrendekkel jobb Michelin-el hol volt?
[Szerkesztve] -
Dzsekó
addikt
Nem csak a motorról van szó szerintem a Hondánál inkább az aerodinamikával és a kasztnival a Toyotánál pedig a teljes csomaggal van gond.
Érdekes megfigyelni hogy a kasztni építésben és a Formula 1-ben nagy tapasztalatokkal rendelkezőknek valahogy jobban megy.
Csak a teljes csomag csapatfőnökkel motorral versenyzővel együtt jól összerakva lehet sikeres.
-egykori Benetton+Schumacher+Flavio Briattore -> Renault (nagy f1 motorgyártó tapasztalat)+Alonso+F. Briattore + tökéletes csapatmunka + általában jó taktika
-egykori Ferrari rengeteg tapasztalat -> Ferrari motor + Schumacher + Brawn + Todt + rengeteg sikeres aerodinamika+kocsifejl. mérnökök + tökéletes stratégia és csapatmunka
-egykori Mclaren tapasztalatok + Ron Dennis (Senna/Prost/Hakkinen stb.) -> Raikkonen + Ron Dennis + sikeres tesztpilóták + mérnökök + McLaren kasztni + Mercedes motor
A Hondánál a motort tudom említeni mint kiemelkedő pontot, ebben biztosan nagy tapasztalatuk van és jót gyártanak. Viszont a menedzsert a csapatmunkát (gondoljunk Button múltkori esetére és még több rossz boxtaktikára, rossz versenytaktikára stb.) nem tudom kiemelni. A kasztniról szintén nem zengenek ódákat. A többi csapatot inkább most kihagyom. -
Dzsekó
addikt
Ha te nem hallottad a zsákutcát a Toyotával kapcsolatban akkor te egy másik csapatot néztél és nem tudsz a Toyotáról semmit.
A bridgestone nem tud egész futamos abroncsot gyártani most sem. Lehet hogy nem tűnt fel az az apró változás hogy idén 3 szett gumival teljesítenek általában egy versenyt tavaly ez nem így volt. Ha a szabályok nem változtak volna vissza akkor a Bridgestone sehol nem lenne, és jogosan kritizálnák, tavaly egy komoly csapat ment a selejtes Bridgestoneal a Ferrari így csak ők tudták azt a teljesítményt kritizálni.
[Szerkesztve] -
Dzsekó
addikt
Lenézni csak te nézel le ahogy látom mindenkit, már a legelső kezdő hozzászólásoddal is.
''A többi bridgestonos csapat közelebb került tavaly a mclarenhez pl, csak a ferrari távolodott tőlük, csak azt akarom kihozni, hogy az autó IS szar volt, és azokkal a gumikkal is tudtak volna jobban menni jobb csomaggal.''
Tavaly = 2005
Melyik Bridgestone-os csapat került közelebb a McLarenhez 2005-ben? Csak a Ferrari távolodott tőlük? Miről beszélsz?
[Szerkesztve] -
Dzsekó
addikt
Te úgy írsz a tavalyi szezonról mint aki nem látta. A Ferrari szándékosan nem fejlesztett csak nagyon korlátozott mértékben, látod pont ebben különbözik a Toyotától.
Minek fejlesszenek egy autón ha pl. Barcelonában féltávnál Schumacher 2 körön belül két defektet kapott, legyintsenek és gyártsanak 2X jobb futóművet? Nevetséges.
A tavalyi Bridgestone gumikkal soha semelyik csapat nem tudott volna vb-t nyerni az akkori Renault + Michelin + Alonso páros ellen. Ez tény, ráadásul a Toyota még így is Mechelin-en rosszabbul szerepelt tavaly mint a Ferrari. -
-
Dzsekó
addikt
Pont az ellenkezőjét írod.
Leírod hogy nem a gumi a hibás és azzal próbálod bizonyítani hogy a Jordan meg a Ferrari közelebb került egymáshoz mint addig, holott ez pont azt támasztja alá hogy a gumiszett kritikán alul teljesített.
A gumigyártókat a tavalyi teljesítményhez hasonlítani felesleges teljesen más szabályrendszer van idén más gumiigényekkel. -
Dzsekó
addikt
Azért Schumachernek illett volna megelőznie Coulthardot és Barrichellot ez így elég lájtos teljesítmény volt.
-
Dzsekó
addikt
Mondja az egyik kommentátor hogy Schumacher 3 pontot hozott, szerencsére a másik szakkommentátor Palik kijavította hogy 4 pontot ér az 5. hely.
-
Dzsekó
addikt
MS felzárkózása a versenyen: [link]
[Szerkesztve] -
Dzsekó
addikt
-Fisichella nem kapott tíz helyes rajtbüntetést hanem elvették a három leggyorsabb körét.
-Az a baj hogy az ítélet jogossága is vitatható. Tavaly Alonso Monacoban többször átvágta verseny nem időmérő közben az alagút utáni sikánt és többször szándékosan feltartotta a mögötte jövőket. Semmilyen következménye nem volt, csak ott annyi a különbség hogy körökön kersztül nem tudsz véletlenül valaki előtt menni véletlenül nem tudsz valakit szabályszerűen nem elengedni miután levágtad a kanyart.
Na az a tavalyi incidens az egyértelmű az idei az vitatható, a tavalyiért nem járt semmi az ideiért pedig gyakorlatilag lecsalózták Schumachert és kizárták azzal hogy a 22. helyről kellett indulnia. -
Dzsekó
addikt
Ezt a kamu szöveget lol.
Csúsztatás ökörség ennyi a tartalma. Hiába írkálod hogy mit eredményezett volna a három legjobb idő elvétele, azt írtad hogy kapjon 10 helyes rajtbüntetést mint Fisichella. Fisichella nem kapott 10 helyes rajtbüntetést -> ökörség.
Én csak a tényeket írom le.
A szándékosságot itt nem tudod bizonyítani, a tavalyi Alonso incidensnél 2-3X vágta át azt a sikánt egymás után minden esetben meg tudták volna előzni ha nem egyenesíti ki a pályát ez szándékos. Nem a védekezésről van szó amit te próbáltál meg írni, de a pályának van egy íve nem azért vannak benne lassítók hogy azokat következmény nélkül kikerülgesd egymás után többször és így ne tudjanak megelőzzni. Nem hiszem hogy ezt nehéz felfogni.
''De nem Te megint azzal jössz hogy meg se kellett volna büntetni.''
Hol írtam ilyet te csúsztatóbajnok?
[Szerkesztve] -
Dzsekó
addikt
''Tavaly alonso verseny közben szerencsétlenkedett és mivel mclaren fan vagyok anyáztam is magamban, de szándékosan feltartotta a mögötte lévőket lol már talán nyerni akart(és ha nyer szerintem meg is büntetik), de ha itt tartunk Msch is szándékosan feltartotta Alonsot idén imolában zárjuk ki mindkettőt ! ''
Ezt a hatalmas baromságot.
Ezek szerint ha versenyben valaki védekezik az nálad egyenlő a tavalyi Alonso előadással, Alonso tavaly Monacoban folyamatosan átvágta a sikánt amikor megpróbálták kifékezni, ezután nem engedte maga elé azt aki megelőzte volna hanem teljes gázzal ment tovább és többször lerövidítette így a pályát.
Mi köze van egy szabályos Imolai versenynek ehhez? Nálad komoly problémák vannak.
Aktív témák
- Parfüm topik
- ASUS Vivobook Snapdragonnal: talán egy új korszak kezdete!
- iPhone topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Videó stream letöltése
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- BestBuy ruhás topik
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Autós topik
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- További aktív témák...
- Samsung Galaxy S24 Ultra 12/512GB / 1 év garancia / CSAK KIPROBÁLT SZINTE ÚJ
- Dell Latitude 5480, 14" FHD IPS, i5-6300HQ, 16GB DDR4, 256GB SSD, 1.7 kg, gar
- Samsung Galaxy S24 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- PS Vita OLED (fóliás, jó állapot) + töltőkábel (adapter nélkül) + PSV Adaptor + Plüsstok
- LG Soundbar SN5