-
GAMEPOD.hu
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vesztor87
senior tag
Sziasztok!
Focus mk1 szürke kombira keresek csomagtér ajtót, ha tud valaki jelezze PM-ben pls. Köszönöm!
-
Vesztor87
senior tag
Sziasztok!
Annak szól a kérdés akinek van tapasztalata, az 1,4-es MK1-es focus mennyire használható? Sokkal gyengébb mint az 1,6-os, el kell felejteni, vagy elmegy? Köszi
-
Vesztor87
senior tag
Sziasztok!
'99-es Focus 1,8 tddi autója van apósnak, azt vettük észre hogy a futómű észrevehetően hangosabb lett, van valami tipikus Focus betegsége esetleg amiről nem tudunk? Eddig nem volt gond a kocsival, de most ahhoz képest hangos, főleg pályán a jó úton, vagy pl otthon faluban ha nem megyek csak 30-40-el, akkor marha hangos:S
-
Vesztor87
senior tag
válasz LamaCube #1572 üzenetére
Oh, lomhább az 1,2-es Fabianal? Mondjuk pusztán műszaki adatok alapján a Focus 14-15 alatt lép 100-ra, a Fabia több mint 16 alatt, lehet hogy a Fabia hangosabb, azért tűnt fürgébbnek, illetve ahogy mondod alacsonyabb fordulaton az jobb. 1,4-hez képest mondjuk nem nagy durranás számok alapján, a Renault már 90+ lovas, meg az Opel is 90, de ha legalább takarékos akkor az is valami Ültem 1x Oszkáros utamon egy 1,4-es fókában, meglepett milyen csendes. Az 1,8 tddi sokkal hangosabb pl
-
Vesztor87
senior tag
Sziasztok!
Szerintetek ez mennyire van egyben? Aránylag olcsó korához képest. Lehet fél milláért is MK1 faceliftet kifogni?
KösziSzerk: Egy első szervíz mennyiben van kb.? A benzinessel elvileg nagyon nagy kiadások nem lehetnek, vagy igen?
[ Szerkesztve ]
-
Vesztor87
senior tag
válasz Goose-T #1643 üzenetére
Köszönöm a válaszokat
Azért két év alatt a 258.000 ft talán nem is olyan kevés, bár ha rendes szaki csinálja
Dorien:
A szíjak, olajak és akku mondjuk házilag kicserélhető, a többit valszeg szerelős mókaLátok időnként 350-400e ft-os fókákat is, emellett hihetetlen hogy pl. régi Swiftet vesznek az emberek, ez annyival autó szerűbb. Persze, a szép ebből is drágább ahogy látom (7-8 kiló min.), de abból se sokkal olcsóbb
[ Szerkesztve ]
-
Vesztor87
senior tag
Értem amit mondasz
Apósom 280-ért vette a '99-es 1,8 tddi Focusát. Egy trágyadomb az a kocsi. Ennek ellenére akkor azt mondtam hogy ha ez ilyen állapotban ilyen, akkor egy szebb az tuti tetszene Apósom elvakult dízel fanatikus, volt a közelben 1,4-es klímás szervízkönyves 5 ajtós 2001-es Focus 550-ért, de nem, az nem jó. Másnap elment Pestre (innen Makó mellől) és elhozta azt... egy kombi, mindenhol eszi a rozsda, klíma nem jó, 2 hátsó elektromos ablak nem jó, üzemanyagszintjelző nem jó.... ááááá fos Mire lábra állt (említett hibák fennállnak) benne vt 700-750-ből, de ő jobban tudja mit kell venni -
Vesztor87
senior tag
Nemtom, mondjuk az apóséval úgy vagyok hogy ez már mindennek az alja Úgy vagyok vele hogy 1x rakja az ember rendbe, akkor nem lesz gond. Ha nem jó a futómű ne rázza szét az autót, ne tegye tönkre a gumit stb. Jah, gumi... fogta és felrakta a két hátsó kerékre a téli gumit, mondván azt télre már úgy se használná mert már 3-4mm csak a profilmélység, de hátra jó az:S A kormány felső része már málik, az órában 170k km, mondtam neki hogy valszeg nem ennyit futott, de szerinte biztos ennyit, mert azért csak a teteje málik a kormánynak, mert sokat állt a napon, nem azért mert használták. Másol is kopott a kormány, csak nem annyira. Kazettás rádió van a kocsiban, de a kormányról nem akar vezérelődni A kazi része állítólag megeszi a kazit, szal az is kuka Nice a gép Inkább 7 kilóért egy normálisnak kinéző benzines, amire első alkalommal költök 100-150k-t.
-
Vesztor87
senior tag
Öcsém régi stiftjét 200k-ért vette be a kereskedő, és másnap 360-ért volt kint Nemtom mennyit engedett belőle, de durva. És tőle vette az újabb Swiftjét (2007-eset). A régiben nem volt klíma, azt mondta végülis nem fontos az újban sem, de megmondtam neki hogy nem engedem hogy anélkül vegyen. A klíma áldásos Kell az azért.
A családok felének nincs autója? Há nemtom, nálam sokkalta rosszabb anyagi helyzetben lévők tartanak autót, most hirtelen ha körbe nézek gondolkodnom kell hogy ki lehet az akinek nincs.... úgy hogy én már a saját lakásban lakom, ő meg albérletben (meg folyószámlahitel, hitelkártyák kupacban stb)...
A 70+-os nagyit most nem sorolnám ebbe a nincs autója kategóriába. De ezen kívül elég sok embernek van autója.
Jó, hozzá teszem hogy boldog lennék a kókusszal én is ha nekem adna valaki egy olyat. Más kérdés hogy első dolgom lenne egy klímát berakni.
Az 1,4-es mocin lehet elgondolkodnék, nem volt még autóm, most vidékre szülőkhöz lejárni elég lehet, pályán egy tartós 120-hoz megint elég (más kérdés hogy gyorsítani nem túl gyorsan tud ott se ha kell)... Szval nemtom. Ha veszünk majd jövőre akkor 1,6-benzin 5 ajtót preferálom, de mostanában a kombi is kezd tetszeni valamiért.... lehet öregszem -
Vesztor87
senior tag
Sziasztok!
Szerintetek a Focus I -es utolsó évjáratai közül érdemes válogatni, vagy az évjáratban nem sokkal fiatalabb Focus II-est érdemes nézni? Fenntartási költségben nagyon a különbségek? Gondolom az újabb az sokkal jobb autó, igaz?
-
Vesztor87
senior tag
válasz hurenzon #2978 üzenetére
Ahogy közeledik az autóvásárlás, és nézegetem őket egyre inkább elgondolkodtat. Ugye az egyes végéből ahogy láttam 800-900k-ért vannak szépek, a 2-es alja az, nincs nagy bajon az egyessel se, csak a kettes 20 évvel újabbnak tűnik 1-2 részletben. Leginkább a műszerfal, és a kombi esetében a hátsó fertály az ami nekem jobban bejön.
Más; apósomnak Focus I 1,8 tddi van, régi 99-es autó. Azt vettem észre hogy ha gyorsítok akkor 90-100 felett vibrációt okoz, illetve 110 felett ez már akkor is jelen van a tempó növelésével egyre inkább ha csak tartom a tempót. 80-90-ig nem érezni. Futóművesnél nem rég volt, téli és nyári kerekkel is ilyen. Mindemellett baromi hangos a kocsi. Ha kiveszem üresbe akkor ahhoz képest csendbe van. Nem értek az autóhoz, van ötletetek?
-
Vesztor87
senior tag
válasz hurenzon #2980 üzenetére
Mi az a felső egyes? Kerékcsapágyat olvastam mindenfelé hogy amiatt is búghat, hangos lehet, de leginkább sebességben hangos a kocsi, üresben nem zajong.
Jah, ezt olvastam. Használt autóból nem kéne dízel, sőt amúgy se nagyon. Ez a 90 ló ez baromi kevés ha előzni kell, egyszerűen lehetetlen ugrani vele, az 1,3-as régi swift nagyobbat ugrik ha visszapakolja az ember, itt meg ha visszagangolsz csak bőg.
[ Szerkesztve ]
-
Vesztor87
senior tag
válasz hurenzon #2982 üzenetére
1,6-os 5 ajtósra gondoltam először, most hogy após kombijával is közlekedünk néha hajlok affelé hogy kombi legyen, jövőre gyereket akarunk, akkor jól jön a rendes csomitér, meg egy biztonsági anyag tartalék az ott hátul
Nem rozsdálnak amúgy?Felszereltség nem izgat, klíma 2 lufi, abs, a többi nem érdekel.
[ Szerkesztve ]
-
Vesztor87
senior tag
Sziasztok!
Egy Focus I-es (benzines) első szervizelése kb. milyen összegbe fájhat? Úgy mint olaj/levegő szűrő, esetleg váltó olaj csere, vezérlés csere, tehát minden kopó amit érdemes lecserélni.
Köszi -
Vesztor87
senior tag
válasz DeFranco #3034 üzenetére
Ez a szakszervizes ár? Bajban leszek, nincs szerelő ismerős, max olyan aki ért hozzá, pl Após, na ő meg inkább kókányol mint szerel, szal a márkaszervízre leszek kénytelen bízni...
130k ... az autó meg 7-800k, durva, de ha 1x kell csak ennyit rákölteni akkor kibírható. Vezérlésen felül gyertyát kell még cserélni (meg olajak, szűrük), ugye? Gondolom a váltóban lévő olaj is cserés, ki tudja mikor cserélték.
Köszi!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest