-
GAMEPOD.hu
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz oliwire #25747 üzenetére
Azt hiszem, ahhoz valamilyen komfortmodul szükséges, ami felszereltség-függő. És szerintem csak a 4 elektromos ablakos verziónál működik. (Én tökre hiányolom pl. a sima automata ablak felhúzást is, az sem rakétatudomány, és mégis... )
MÁS
Az első ablakok felhúzáskor az út felétől nyikorognak... Próbálkoztam szilikon befújással a vezető sínekbe, sikertelenül. Mi lehet a megoldás? Teljesen szét kell kapni az ajtókat? Igazából az is zavar, hogy hangos és (szerintem) lassú is a motor...[ Szerkesztve ]
-
patomi
őstag
válasz oliwire #25747 üzenetére
Mk1-nél csak az tudta, amelyiknél a kapcsoló egy húzásra(második katt) emelte és süllyesztette az ablakot. Szvsz itt is így van. Nekem két villanyos ablak van és csak az én oldalakon megy le egy nyomásra. Fel tartani kell. (Már ha a vezető ülésben ülök. )
szerk, akkor meg is válaszolták előttem
[ Szerkesztve ]
Fékezz ballal és fasza gyerek vagy :)
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz oliwire #25751 üzenetére
Szinte bármibe be lehet szerelni mert ez gyakorlatilag egy időzítővel ellátott relé, ami felhúzza az ablakokat egy külső bemeneti jel hatására. [link]
Most olvasom: áramkorlát is van benne, szóval nem időzítő alapon állítja le hanem felvett áram alapján.[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
Real_Necro
veterán
válasz oliwire #25757 üzenetére
Az enyémben benne volt.
Én azt szeretem, amikor pl megyek haza cégtől (hamarosan most is) és messziről lehúzóm az ablakokat és ha van légmozgás, kimegy a nagy meleg és nem a fóliasátorba ülök bele.
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
-
dellfanboy
őstag
válasz oliwire #25810 üzenetére
tul piros
(#25809) ngaba amugy en az 1.6 ti-vct-rol mondjuk a vezess.hu egy YT videoja utan tettem le... marmint az a +10lo nem nyujt annyi tobblet elmenyt mint amekkora szivassal jar(hat)eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Zoli-bácsi
senior tag
válasz oliwire #25917 üzenetére
Ez az összevissza ugrálás egy kicsit gázos szerintem. Miért nem jó pl. az EcoBoost? Mert valaki írta hogy ne vegyél? Most ha valaki beírja hogy ez vagy az a dízel a jó, akkor azt veszed? Inkább keresgélj kicsit a neten, tele van véleményekkel, aztán ha megvan a kiszemelt típus, akkor konkrétabban tudsz szűrni.
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz oliwire #25960 üzenetére
A legfontosabb mondatot véletlenül kifelejtetted:
Összegzés
A kenőanyagokat mindig az adott gépjármű gyártója által rendelkezésre bocsátott technikai ajánlások figyelembevételével kell kiválasztani. ... Kizárólagosan csak a viszkozitás figyelembevétele nem elégséges a megfelelő kenőanyag kiválasztásához ...[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz oliwire #25965 üzenetére
Azt értsd meg, hogy az előírás nem (csak) úgy szól, hogy 5W30 kell hozzá, hanem a megfelelő gyártói előírásnak megfelelő, lásd pl. itt.
szerk.: a gyártói reklámot bátran figyelmen kívül is hagyhatod, a lényeg a mellékletben lévő lista.
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz oliwire #25969 üzenetére
Az 5w20 újabb szabvány, visszamenőleg engedélyezett a használata, de ha megnézed az autód manualját még az 5w30-as olaj szabványa lesz feltüntetve benne.
@Jenne: ha vennél egy új autót, és mindenképpen 10w40-t öntenél bele (hiszen más márka engedi ugye...), majd garanciális ügyintézésbe keverednél: szerinted meg tudnád védeni az álláspontod? Nyernél egy ilyen helyzetben?
@Brandynew: az 1.4 hidraulikus, természetesen kell bele (már ha cseréled, ami elég szívás). De EPHS-be is kell (elvégre az is hidraulikus)
-
bajnokpityu
félisten
válasz oliwire #26190 üzenetére
fordnak kevés benyás motorja sikerült jól (benyásból a yamaha féle 1.6 101lovas, meg igazából a diesel is csak azért, mert PSA eredetű az 1.6, 2.0 2.2). és ez se egy hosszú életű problémamentes darab. nomeg 12 éves ford, mennyinek kéne lennie?
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
darvinya
titán
válasz oliwire #26453 üzenetére
Ha van akkora rés, hogy csavarlazítót fújd be (fényezés védése érdekében nedvszívót alá).
Mikor fújod óvatosan mozgasd, hogy menet mélyebb részére is eljutson.
Ezt 2x ismételd meg 2 nap alatt, legjobb neki, ha meleg van.
Után kicsit erőteljesebben elkezdeni a kicsavarást.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
nagyúr
válasz oliwire #26456 üzenetére
Én most cseréltem,5000 Ft körül van a gyári-az utángyártott sem sokkal olcsóbb.
Nekem is rá volt rohadva,de erősebben nekibuzdulva lejött.
Írja is a gyári csomagolás,hogy egy pici zsírt tegyünk a menet végére,amikor az újat tesszük fel.
Kár fújkálni,a menet felfelé van,semmiképp nem fog oda bejutni a szer.[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz oliwire #26456 üzenetére
arra figyelj, hogy nem triviális az illesztés. van ahol az antennaszáron van ahol a konzolon van az "apa" rész (menetes szár) és a menetes szár átmérője is legalább kétféle lehet.
nekem az mk1-en azt hiszem a konzolon volt a menetes szár, érdemes vagy magaddal vinni vásárláskor az eredeti antennát mintának vagy olyat venni ahol van minden kialakításhoz adapter.
én a bauhausban vetten egy ezresért olyat, ami méretben és külalakban is tökéletes volt, esztétikusan pótolta a gyárit.
-
#31600896
törölt tag
válasz oliwire #26902 üzenetére
"A klímát minden évben tölteni kell."
Olvastam, naponta járok ide, de szerintem nekem más lesz a gond. Örülnék, ha csak évente kéne tölteni.
Nekem naponta kellene. Akkor már nem is biztos, hogy ugyanaz a problem!radi8tor: A varázsgömböd lehet jól szolgált, igaz gari fasorban sincs, mert egy klímás srác töltötte fel aki a melóban dolgozik. A feltöltőszelep csavarjának lazasága viszont lehet telitalálat.
Állítólag fújta a hideget, párom legalább is azt állítja, mikor már hozzámkerült ismét az autó csak a meleg dőlt. -
-
Real_Necro
veterán
válasz oliwire #27040 üzenetére
Nekem átviszi, a léptetést meg mindjárt megnézem neked. De az enyémbe utólag került bele a gyári BT modul az usb csatlakozóval a kesztyűtartóban.
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
jupp008
senior tag
válasz oliwire #27046 üzenetére
Ezt a Bluetooth témát anno végigjártam én is, mert a Titánium Mondeoba a zenét már nem viszi át az egység (vicc) és gondolkoztam én is a modul cserén.
Ami kell és biztosan működik az a következő tipusszám: 8M5T-19C112-AM
Az utolsó előtti betű a modul nyelvét jelöli, az utolsó betű pedig a verzió jelölés, de M vagy azutáni betű kell, hogy legyen. Pl. AR vagy ES vegződésű. Mindegy melyik max. más lesz a hangfelismerés nyelve (angol helyett német, vagy egyéb).Egyébként én elengedtem a dolgot, mert akkor amikor kerestem ésszerű áron nem lehetett kapni és vettem egy Roidmi 3S-t ami azóta is ott van a könyöklőben és tökéletesen működik.
-
oliwire
őstag
válasz oliwire #27039 üzenetére
Megcsináltam én is az átszerelést, viszont a kulcsos nyitó mechanika oldalon, a karmos gömbforgó-tartó részt nem tudtam átszerelni a műanyagról alumíniumra, mert az alu pótdarab átmérője nagyobb, mint az eredeti műanyagé, és nem fért keresztül a perselyen. Egyébként jó állapotban volt a műanyag részek is, lehet bírta volna még pár évig.
Másnak nem volt ezzel problémája?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz oliwire #27385 üzenetére
USA (kérdéses előélet), sedan, para motor, szerény felszereltség.
Kéne róla egy carfax, és autoauctions.io lekérdezés... Itthon volt sok tulaj, az sem biztató.Alvázszám Google első pár találata, hogy tulaj (importőr?) épp légzsák problémával küzd ez jó, mert kevésbé esélyes vízkár. Kérdés igazából, milyen állapotban volt javítás előtt, és milyen minőségben sikerült kipofozni.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz oliwire #27391 üzenetére
Én is megtettem, onnan van az alvázszám Km: pár hónap alatt 50k km-re konkrétan 0 az esély szvsz. Itt nincs semmi látnivaló, Jóska csúnyán írta a 2-est és Mari néni az okmányirodában 7-nek látta, vagy valamelyik nepper összekavarta a sok kocsi között. Merem állítani, hogy elhanyagolható a tekerés esélye Inkább az lesz a kérdés, hogy mennyire volt összetörve, illetve kell-e ez a motor, nameg a sok adásvétel miatt van-e rejtett dolog. Guglizz rá a VIN-re, talán még fel is lehetne venni a kapcsolatot a légzsákos valakivel.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz oliwire #27404 üzenetére
Pár hsz-szel korábban leírtam az oldalt, ahol alvázszám szerint le lehet kérdezni. Utóbbi adat meg az eredetvizsga képeken látható. A lekérdezés írja a baleseti jegyzőkönyv számát is, amit az amcsi hatóság némi aprópénzért meg tud mutatni - abból derülne ki, mekkora volt a kár
-
gabor9991
őstag
válasz oliwire #27412 üzenetére
Ha nagyon jó autót szeretnék akkor én nem egy amerikai töröttből kendácsolt valamit vennék.
Ha nem lett volna nagy baja nem hozták volna ide ahol olcsón helyre lehetett hozni.
Nézd meg Vályi Pista mai teslás videóját, jól bemutatja ezt a helyzetet, attól most tekintsünk el, hogy az egész videó egy fizetett carvertical reklám.
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox Series X|S
- Apple notebookok
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- EAFC 24
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Politika
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen