-
GAMEPOD.hu
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
milkabrams
őstag
válasz darvinya #36500 üzenetére
Megpróbálom kíméletesen használni, de nem várhatok addig, míg üzemmeleg lesz, az elég sok idő lenne.
Ó, nagy volt az én lelkemnek bűne,/ és olyan nagy a rá mért kárhozat,/ égi fény rá hiába vetülne/ és enyhülést a sír sem tartogat:/ lent végtelen korokon át ont rá kegyetlen, bús átkokat.
-
milkabrams
őstag
válasz darvinya #36503 üzenetére
Nem probléma, mert rövid távon csak városon belül használom, oda meg elég ha lassan felgyorsítok 50-re, ha városon kívülre megyek, addigra úgyis bemelegszik.
Ó, nagy volt az én lelkemnek bűne,/ és olyan nagy a rá mért kárhozat,/ égi fény rá hiába vetülne/ és enyhülést a sír sem tartogat:/ lent végtelen korokon át ont rá kegyetlen, bús átkokat.
-
Balcsix
senior tag
válasz darvinya #36503 üzenetére
No offense, de ma ilyet kijelenteni, hogy jobb a kéziváltó mint az automata elég erős... Kivéve ha konkrétan a Fordra gondolsz, mert ott tényleg voltak gondok a PS váltókkal, de pl. az Aisinok sokat elmennek ha karban vannak tartva.
Viszont ma már minden téren előnyösebb/jobb egy automata mint a kását kevergetni (főleg városban).
Ezt úgy mondom, hogy én vagyok a legnagyobb kéziváltó fanatikus, illetve csak kéziváltós autóim vannak/voltak (kifejezetten ilyeneket kerestem).[ Szerkesztve ]
-
Balcsix
senior tag
válasz darvinya #36508 üzenetére
Véletlenül te nem a robotizált "csodákra" gondolsz? Manapság már nem nagyon fejlesztenek ilyeneket, nemhiába... Bár régen sem voltak túl közkedveltek.
Manapság már egy PDK vagy egy újab DSG is jobb akármelyik kéziváltónál minden téren.
Az automataváltók nagy részének a halála az az olajcsere elhanyagolása miatt következik be. A mai váltóknak sem tesz jót ha 150 000 km-nél még a gyári olaj van benne. -
Balcsix
senior tag
válasz darvinya #36511 üzenetére
Igen még anno az M3 e46-ban volt az a robotizált manuális váltó, de az eléggé szervíz igényes dolog, meg ma már nem is számít túl gyorsnak. Na ott a kéziváltós kivitel többet ér. Nem véletlenül. Meg hát ha már sportkocsiról van szó, akkor természetesen csak a kézi!
Amúgy az első robotizált manuális váltó a Ferrari F355 F1 Berlinetta-ban volt. Akkoriban nagy szám volt, de ma már belátták, hogy zsákutca a konstrukció.#36512NomadND1
Na és miben jobb? Igazából felesleges erről vitatkozni, mert 2 különböző dolog 2 különböző felhasználási típusra. Kinek ez tetszik jobban, kinek az. Ez kb. a benzin-dízel kérdés.
De ha már nagyon bele akarunk menni a dolgokba, akkor ma már tényleg annyira kiforrott szinte bármelyik automata, hogy több előnye van mint a manuálisnak közúton használva (CVT kivétel ). Egy "unalmas" mindennapi autónál nem a kardozás fogja meghozni a kedvet a vezetéshez, ott inkább mégjobban elvesz a nemlétező élményfaktorból. Na meg az M0-áson se rohad le a lábad a kuplungolástól.
Egyedül élményautóban, sport/pálya autóban előnyösebb a manuál (szerintem).[ Szerkesztve ]
-
westcoastog
veterán
válasz darvinya #36515 üzenetére
Még nem tudom mikor csinálom, egyelőre fel kell fedezni ezt az állítócsavart.
#36516gabor9991
Hát amit a képen látni egyelőre csak azokat látom. Nekem itt fém kupak van, az sem biztos hogy leszedhető. Majd a napokban még kísérletezem. Nekem nem folyik sehol semmi szerencsére. Axiálrudak, kormányösszekötők minden is új kb. -
Balcsix
senior tag
válasz darvinya #36537 üzenetére
Ezzel viszont teljesen egyetértek. Minél jobban idősödik az ember, annál jobban igényli a kényelmet, ilyen a SUV is. Fiatalon biztosan nem vennék, de ha idős leszek és nehezemre lesz lehajolnám már egy pár centit is, akkor nagy megváltás lehet.
Huhh pedig az akkori automaták még tényleg elég rosszak voltak, de hát akkor még az is jónak számított.#36535cappa72
Melyik VW váltóra gondolsz? Lehet elkerülte valamelyik a figyelmemet.#36536camelferr
Hát igen... Ha nem lesz mibe rakni a váltót, akkor gyártani sem lenne túl sok értelme, de hát ez a jövő.[ Szerkesztve ]
-
milkabrams
őstag
válasz darvinya #36576 üzenetére
Üresben van egy minimális remegés, érzésre nem teljesen egyenletes. Ez a ránt dolog olyan mintha ütne/megtorpanna egy pillanatra vagy valami ilyesmi, de hibakódot nem találtak.
B...meg ez a kocsi...és mi lenne, ha nem az "elpusztíthatatlan" szívóbenzin lenne benne. Csak három évet éljek túl velesubaruwrc: Nem tudom, mire célzol ezzel?
[ Szerkesztve ]
Ó, nagy volt az én lelkemnek bűne,/ és olyan nagy a rá mért kárhozat,/ égi fény rá hiába vetülne/ és enyhülést a sír sem tartogat:/ lent végtelen korokon át ont rá kegyetlen, bús átkokat.
-
gabor9991
őstag
válasz darvinya #36592 üzenetére
Ne haragudj, hogy ma ismét kijavítalak, de a gyújtás sorrend soha nem fog változni így erről nem fogsz soha hibakódot kapni.
A főtengely ha megfelelő mértékben felgyorsul munkaütemben akkor a vezérlő békén hagyja, ha nem gyorsul megfelelően akkor égéskimaradás miatt dob hibakódot, de ezt nem kimondottan gyújtás hibára fogja dobni mert az égéskimaradásnak számos oka lehet amiről a fedcompnak fogalma sincs -
radi8tor
MODERÁTOR
válasz darvinya #36648 üzenetére
Ja de most nézem a 2021-es Kuga sokkal jobban néz ki. Aztán az is lehet hogy csak Titanium/ST-line közötti eltérést látom a képeken.
Na megyek majd egy kört Ford Credittel is mik az opciók.35 centivel hosszabb a Mondeo Kugánál
molnarpeter: ja valóban az nem PHEV hanem 2,0 L FHEV 187 LE
[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
embe
nagyúr
válasz darvinya #36695 üzenetére
Le van részletesen írva, hogy mivel KELL gyári szervízbe vinni, pl. garanciális körbe tartozó javítás, más esetben. pl. olajcsere éves szerviz, mehet más normális szervízbe is.
Úgy tudom ez uniós előírás. Ment a harc azzal is, hogy a márkaképviseletek nem adták ki a javításhoz szükséges adatokat. De már ezt sem tarthatják vissza. Tudtommal.Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
-
gabor9991
őstag
válasz darvinya #36705 üzenetére
Na várjál, most új autó vásárlásról írsz előtte meg azt irtad hogy az áment a biztosító mondja ki.
Biztosító nem jótékonysági szervezet az igaz, ha nem hagyod magad hülyének nézni akkor esetleg még a cascot is megéri fizetni.
Volt nekem is több casco és kötelező károm is, szerencsére én úgy gondolom hogy amikor fizetniük kellett én kimaxoltam a lehetőséget amit ki is fizettek.
De 90 százalékos önrészről amit írsz szerintem még senki nem hallott rajtad kívül, olyan önrésszel nyilván csak a balekok kötnek szerződést -
embe
nagyúr
válasz darvinya #36719 üzenetére
Pedig nincs.
Ott a 3-as Focus van 2011-től, olyan autóm van.
De nekem a 2011-es kiadású 2-es Focusé kellene.
Így szerepel: 2011 Focus - B4Rákerestem alvázszám alapján is tegnap, de csak html-t ad be.
[ Szerkesztve ]
Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
-
-
N_A_S
veterán
válasz darvinya #36861 üzenetére
Hamar fogsz találni szerintem, ajánlott csoportok / oldalak:
Ford Mondeo Mk3 Hungary Club | Facebook
Ford Mondeo Mk3 bontás | Csoportok | Facebook
mondeo.hu[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/phnas
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen