-
GAMEPOD.hu
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
kcsa
veterán
Nyilván mindenki azt vesz amit akar/szeretne/tud, de 1.6idegeshez feleslegesen szórod el pénzed fúrt-mart tárcsára. Szerintem. Nyilván ha sokat jársz Alpokba, meg horvátoknál autópályán kívül a hegyekben gyakori intenzív fékezéssel, akkor számíthat a jobb hűtés-gázelvezetés (cserébe a fokozott kopásért és zajért), de itt, vidéki forgalomba? Ugyan...
szerk.: EBC fékeket vettem korábban nagyrobogóimra - ebben a kategóriában mintha még több lenne az igazi gagyi márka mint autónál - és mindig kellemes meglepetés volt, ár-érték arányban rendben voltak.
[ Szerkesztve ]
-
darvinya
titán
-
darvinya
titán
2.5+ t kocsiról beszélsz, aminek már a súly miatt is bemelegíti.
Te 1.5t autód finom fékezéssel, jó sok fékezés után kezd igazán működni.
Attól hogy kerámia, attól még nem egyből jobb, de írtam, hogy be kell melegíteni.
Nekem mindegy, majd megtapasztalod.Amúgy nagy teljesítményű autó 350-400+ LE-től indul.
[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
#27070592
törölt tag
Megnyitja az ember a Ford topikot, lapozni sem kell és priceless műsor folyik.
Abszolut személyeskedés nélkül, de nem tudom elképzelni hogyan eshet ki valakinek a billentyűzetéből akkora ökörség, hogy kerámia betétekkel a normál közúti használat közben két-háromszorosára nő a fékút. Mer' az hideg, oszt' csak melegen fog. (omfg)
Meg ne haragudjon senki, de a tesztek alapján (ugyanaz az átlag személyautó, 100-ról 0-ra fékezve, normál vs. kerámia betétek) a fékút akár három méterrel is kevesebb lehet. Három méter pedig simán dönthet élet vs. halál vagy sértetlen vs. törött autó kérdésben. Meleg vagy hideg fékről nincs sok értelme diskurálni, a fékrendszer az autó mozgási energiáját hővé alakítja, függetlenül a betét anyagától. Fizika. Az egy más kérdés, hogy a kerámia betétek nem tudnak annyi hőt elnyelni mint a fémalapú betétek, gyorsabban tovább vezetik a fék más alkatrészei felé. Nagy tömegű SUV-k, pickupok nem is kapnak gyárilag kerámia betéteket.
A hatékony fékezés másik lényeges eleme az ABS, de az sem azért van hogy eldöntse az ember helyett mit is akar tulajdonképpen. Az ABS lényege (ha ismereteim nem csalnak) a fékezés közbeni kerékblokkolás megakadályozása és nem is avatkozik bele a fékezésbe csak a blokkolási határon. Mert az épp a blokkolási határon forgó (de még forgó!) kerék jelentősen hatékonyabb fékezést tesz lehetővé, amellett hogy az autó irányítható, kormányozható marad.
Annyival hatékonyabb lehet így a fékezés, hogy egy szarul beragasztott szélvédő simán kiesik a helyéről és elrepül Moszkváig. -
gabor9991
őstag
Valami fiatalabbra.
Ez lehetne akár egy pár éves flottás kombi dízel focus de mostanában már képbe kerültek a toyota hibridjei is.
Dízeltől nem tartok, ha kiszámolom az elmúlt 10 évben mennyivel költöttem többet benzinre mint költöttem volna gázolajra simán megérte volna a dízel 10 évvel ezelőtt is még akkor is ha minden rettegett dízel alkatrész cserés lett volna de azért arra kicsi az esély ,hogy minden is cserés legyen ennyi futás után. -
Joker88
őstag
mikor az én iros villámom visszajött szeptemberben a lakatostól én is cserélgettem ki az izzókat.. gondoltam én is hogy hátul a rendszámtábla világításhoz,kicsit jampizok és ledes "izzót" lövök be a régiek helyére,de a Facebookos csoportban lebeszéltek róla,mondván hogy azért nem teljesen legál a dolog..
[ Szerkesztve ]
In loving memory of Garrett Lockhart
-
flymi
addikt
Az elmaradt képek és lenne pár kérdésem is az elsőhöz:
Piros jelölés: mennyire gáz ez a benyomódás a hűtőn? Meg úgy az egész lamellázat? Ilyen amióta megvettem.
Ződ: Az ott minek volna a helye?
Kék: Ott rozsda van igen és átellenben a kép felső részén ugyanott ugyanez látható. Ott volt valami vagy kéne lennie?[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
-
ReFleXx
addikt
biztos hogy az, de nezz moge ha nem hiszed ott lesz a masik talan kicsit latszik is a kepen a sarka.
most megneztem egy random mociteto zar szerelos videot es ugyanigy nezett ki mint nalad, baloldalt ott volt az a muanyag karika üresen.
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
gabor9991
őstag
-
kcsa
veterán
Skf általában jó szokott lenni.
Tekintettel a munka relatív drágaságára, egyben cseréltettem a féltengelyt, olcsóbb, mint ha fél év múlva újra bontani kellene. Csak csuklóból asszem nem is volt "brand".Ugye általában a belső csuklók mennek tönkre, de ennek lógását kézzel egész jól meg lehet mondani. Így ránézés nélkül nem cseréltetném párban, csak ha kell.
[ Szerkesztve ]
-
-
nagyúr
A pótkerékbe 2,4-et?! Az enyémbe 4 bár kell. Mondjuk nálam 2 kompresszor is van, szóval van levegő dögivel.
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
darvinya
titán
Miért kellene lebontani a fél autót?
Egész féltengely fixer csak keréknél van rögzítve, a váltóból ki kell rántani.
Kerékagyból kiszedés a legtöbb munka, bár ez sem nagy.
Alsó gömbcsukló, kormánycsuklót, és stab csuklót kell levenni, utána már kihúzható gólyaláb és kiüthető agyból a féltengely.
Ezután így is úgy is, váltóból ki kell rántani a tengely, mert ha lógatva szerelik garantált a váltó tengely tömítés tönkre megy.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
darvinya
titán
Gömbcsukló szerelését írtam le.
Váltóban nincs semmi, ami szerelni kell, max. új biztosító rugót kell rárakni, mikor kirántjuk a féltengelyt.
De írtam, ha lógatják féltengelyt, akkor rövid időn belül tömítést fogsz cserélni, ami a váltóban van.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
troll81
addikt
Nem baj ha elveszik az én autóm se kirívó semmiben,és igy van jól.
egyedit szeretnél értem én de ez soha meg nem térül sehol sajnos.
nekem elég az ha egy gyári szép felnin gurulok.
és elég az ha full rendben vagy műszakilag.legyen belül tiszta szép.
én inkább a belteret igyekszem renoválni az igényeim szerint
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen