-
GAMEPOD.hu
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
kcsa
veterán
Először a háztáji megoldásokkal próbálkoznék: rádió ki, quadlock rendesen helyén van-e, nincsenek-e a kábelek megtörve, kidörzsölődve látható helyen, esetleg biztosítéktáblában megnézni lötyög-e a betápja.
Ha ezekre nem a válasz, akkor jöhet valami villanyász, de elég remek feladatnak ígérkezik
-
kcsa
veterán
-
kcsa
veterán
válasz e-newsee #23147 üzenetére
Le kell húzni az akkusarut. Mert ha van bármilyen elektronika az ülésben (hint: van: övfeszítő, légzsák stb.), potenciálisan eldurranhatnak. Akkusaru lehúz, várni kell 5-10 percet, majd utána ülés alatt csatlakozó széthúz, és sínenként két-két darab csavart oldva egyszerűen kijön az ülés.
Arra figyelj, hogy rádió kódja meglegyen a manőver előtt
-
kcsa
veterán
válasz diablo1984 #23152 üzenetére
Sajnos "normális", már olyan 40-50 fokos víz környékén azt hazudja, hogy jó a hőfok.
-
kcsa
veterán
válasz molnarpeter #23704 üzenetére
Nem is rossz ötlet, ha szétszedem beáztatom olajba, vesztenivalóm nincs vele
-
kcsa
veterán
-
kcsa
veterán
válasz molnarpeter #23866 üzenetére
Van ilyen vészüzem, mindenesetre egyértelműen hibakódot kell olvasni, és kész. Távgyógyítás ritkán van
-
kcsa
veterán
válasz #31600896 #23992 üzenetére
Nem emlékszem: hátul tárcsás? Ha igen kérdezz/nézz rá, hogy a fékbetétrögzítő rugókat (lemez- és tekercsrugók is előfordulnak adott féktől függően) megfelelően rakták be, és adott esetben cserélték-e.
De sajnos az is előfordul, hogy ha a féknyereg kicsit tágabb, a fékbetét meg kicsit kisebb a gyártási tűrések / elhasználódás miatt, akkor "ez ilyen". -
kcsa
veterán
válasz Real_Necro #24085 üzenetére
Téli guminál szokták a mélyebb profilmélységet elvárni (noha a jogi határ ott is 1,6mm). Teljesen jó, egy szezon minimum.
-
kcsa
veterán
válasz DeFranco #24094 üzenetére
Ami az UP-ban van, az a robotizált kéziváltó, azok borzalmasak. A hagyományos hidraulikus és a DSG-k érzésre sokkal jobbak.
Én direkt olajosat kerestem, mert ilyen beteg állat vagyok
@Sidorovich: nekem MK2.5 2.0b van, a régifajta négysebességessel. Megy, ahogy kell, de nem akarom tudni milyen lehet vele az 1.6-os
-
kcsa
veterán
válasz Sidorovich #24096 üzenetére
4F27E váltó, nagyjából valódi Ford váltó kicsi Mazda rokonsággal, nem beszállítótól vásárolva - ez persze nézőpont kérdése hogy előny-e vagy hátrány
Olajcserére elvittem szakműhelybe, alapvetően azt mondta, hogy ezekkel ritkán van gond, de javítható is, mert adnak hozzá alkatrészt (ellentétben pl. az 1.6TDCi mellé pakolt CVT váltóval ami már önmagában kész katasztrófa, de legalább alkatrész sincs hozzá).
Mostanában kicsit erősen váltja az egyest, ezt lehet megmutatom majd a szakinak ha kicsit élhetőbb lesz a világ. Kb. ennyi bajom van vele. Persze hiányozna néha még egy (-két, három) fokozat ahhoz, hogy sokkal jobb eloszlásban legyenek a fokozatok, de teljesen élhető. Motorfék hiányzik csak itt a hegyvidéken - kézzel vissza lehet váltani, de magától nem teszi.
-
kcsa
veterán
válasz Real_Necro #24099 üzenetére
Én elhasználnám... Más kérdés, hogy ha kopottan akarod eladni, úgyis belealkudják a vételárba
-
kcsa
veterán
válasz Real_Necro #24101 üzenetére
Asszonynak vasútállomásra járáshoz vettünk egy HA22-es Altot. Durva élmény oda-vissza ülni a két autó között. (külön poén hogy egy hónapja ő se volt dolgozni, szóval remek időérzékkel vettük meg másfél hónapja )
-
kcsa
veterán
válasz Sidorovich #24130 üzenetére
hát ezek bizony a Getrag váltók, elég hírhedtek sajnos... Javaslom kérdezz körbe pl. FB automata váltós csoportokban, ott azért vannak szakik. Esetleg felhívnék egy-két műhelyt, hogy mire érdemes odafigyelni vásárlásnál (persze lengesd be hogy elviszed hozzájuk olajcserére )
Az élettartam olajban meg továbbra sem hiszek, 4F727E esetén pl. eu-ban nem volt előírva olajcsere, usában meg igen. Az utóbbinak hiszek...
-
kcsa
veterán
válasz Sidorovich #24134 üzenetére
A régiebbek (hogy beférjen a keretedbe) között még aránylag ritka az automata, mostanában kezd divatos lenni. Priussal nem nyúlsz mellé valószínűleg, én azt nézném a helyedben.
Igazából nézegettem is, de az én határom olyan 2m volt, a végén 2.2-ért hoztam el ezt a Focust, ennyiből hasonló állapotú Prius azért nem jött volna ki
-
kcsa
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Futás, futópályák
- Milyen program, ami...?
- Aliexpress tapasztalatok
- Max
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen