-
GAMEPOD.hu
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
kcsa
veterán
Vagy az aldiban?
-
kcsa
veterán
válasz SPeti1984 #21551 üzenetére
E1010L van nekem most is a kocsiban. (Bár az MK2,5, de gyanítom ugyanaz ). Nem csak hogy belefér, hanem szorul is, ahogy kell. Gyanítom inkább a mérés módjában van a különbség, ahol a szívóoldal felé csatlakozik, ott van egy karima. Vagy hozzámérik, vagy sem.
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
Amíg nincs hibád, elég a gyertyacsere a meghatározott periódusonként. De ha hibád van (pl. kihagyó henger) akkor a hármat egyben.
Gyertyában ngk ajánlott (nekem is bosch van, de ezzel speciel nincs gondom), kábelből valami nevesebb gyártó terméke (magneti marellit vettem mondeoba, de a kugler féle se rossz), trafóból szintén valami brand ajánlott (bosch, ngk, stb)
-
kcsa
veterán
válasz molnarpeter #21734 üzenetére
Pont ezért írtam az 1.x verziót.
-
kcsa
veterán
Atyaúristen, megint mi van itt...
-
kcsa
veterán
Most vettem egy szett SWF-et. Az árát inkább ne is nézzétek meg :D
-
kcsa
veterán
SWF-et vettem én is a noname szett után. Sokkal csendesebb, érezhetően és láthatóan jobban töröl.
@7Sony7: korábban nekem is voltak olyan foltok amik csak esőben látszódtak erősen zavaró módon, illetve amiket nem tudtam lemosni semmivel (elmentem egészen az ecet - vízkőoldó szintig). Nálam a szintetikus hígító vált be. Persze festésre vigyázni, stb.
-
kcsa
veterán
-
kcsa
veterán
válasz #27070592 #22342 üzenetére
A manuális váltók esetén nem tudom, hogy mi az usa előírás (gyanítom nincs is ib5 mert a nagyobb motorok jellemzőek) , de automatára fekszik amit írtál: 4F27E váltó esetén Európában azt hazudják hogy élettartam olaj van benne, USA-ban cseréltetik.
Automata váltós műhelyek szerint érdemes cserélni, jelentősen hosszabbít az élettartamon.
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz Dißnäëß #22351 üzenetére
Motorokba olajcsere előtt öntenek jellemzően trutyit, leeresztik és kész (a semmi), neki pedig spéci gépe van, amivel az olaj járatokat átöblíti nyomás alatt. Így biztosan van valamennyi értelme, de - bár én laikus vagyok - ez így sem valódi takarítás.
Hagyományos automata esetén pl a hidraulikus vezérlésben lerakódó szennyeződések okozzák a legtöbb gondot, ez pedig csak szétszedéssel takarítható. Ezt már megtanultam. 4f27e esetén pl szintén nem engedhető le a teljes olajtöltet, csak ha leengeded a citromból és a hűtőkörből is az olajat, ott is szoktak "öblíteni" többszöri olajcserével. Drága, és nem túl környezettudatos :)
Azt persze - ismételten: hozzá nem értőként - nem tudom, hogy a Powershift esetén pl. milyen a váltó vezérlése, és ott elég- és/vagy jó-e ez a tisztítás :)
-
kcsa
veterán
válasz Dißnäëß #22356 üzenetére
Valamelyik Totalcaros videóban Novoth Tibi egyszer már kifejtette, hogy a turbó javítása és cseréje az sokszor inkább tüneti kezelés, a valódi okok sokszor mélyebben húzódnak. Persze, turbó is elkopik, elhasználódik, de ha gyors egymásutánban kétszer kell javítani, nem biztos, hogy a javítás/felújítás volt a hibás, és ezzel mélységesen egyet is tudok érteni.
-
kcsa
veterán
válasz #27070592 #22374 üzenetére
szereldmagad.hu létezik. De... hát nem is tudom. Voltam többször, vannak szerszámok, de nem kiemelkedő minőségűek, fékmunkahenger visszatoló cucc fele elnyalva, görbe, és ha nem végzel időben kegyetlenül kiraknak, mert ott topog a következő.
Igény láthatóan van rá, kicsit lehetnének igényesebb szerszámok is. Persze kár a gyöngy a disznók közé...
-
kcsa
veterán
válasz zoltan.bagi #22755 üzenetére
Ez már az advanced csere, de igen, így a száz százalékos.
-
kcsa
veterán
válasz #27070592 #22757 üzenetére
Hát nézd... a videóban lévő technika is kétemberes (lásd itt), másrészt valóban nem kell akna, cserébe fel van bakolva az egész autó, tényleg jobb
szerk.: látom a hátsó féket egyedül csinálja. hát jó
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs