Új hozzászólás Aktív témák

  • BeZol

    őstag

    válasz ThorsHUN #445 üzenetére

    Itt találtam tegnap kisebb tutorialt, h melyek a legjobb karakterek adott játékmódhoz.
    Ezen a linken pedig megérted, hogy az orochi miért darált be annyira (pont warden és peacekeeper ellen a legerősebb). A warlord és a nobushi pedig elviekben jó ellene ;)

    Tehát a kezdeti sejtésem beigazolódott, van egyfajta kő-papír-olló játék az egészben, és ha két profi találkozik egymással, akkor ez nagyon érdekes lesz, van-e egyáltalán esély. (mindig a leblanc jut eszembe lol-ból, hogy ha papírhőssel voltam, előreteleportált, eltolta a 2-3 kombót, és meghaltam, védhetetlen volt)

    Most már 6-8 óra játékidőm simán összegyűlhetett, és én is úgy érzem, hogy a public 2v2, 4v4 inkább felejtős egyedül, ez a folyamatos gangparty, elrohanok a világ másik végére és úgysem kapsz el dolog annyira leviszi az élvezeti értékét az egésznek, hogy borzalom. Tudom én is csinálhatnám és futhatom úgymond a kötelező köröket, de ez olyan mint world ot tanks-ban folyamatosan campelve várni a sült galambot. Lehet így is játszani, de 15 perces mérkőzésen 10 perc "kötelező" campelés mindkét fél oldaláról, majd utolsó 5 percben mindenki tolta neki... Lehetett volna egyből így kezdeni ha olyan a játékmechanika, de nem volt olyan, ha korán pusholtál, a camperek szétszedtek, tehát kb. fixen 10 percekre el mehettem volna a gép mellől.
    Itt is ezt érzem, hogy amíg nem lesz 700 pontja egyik csapatnak, addig csak telik az idő, és ha megvan a 700 pont, akkor érdemes gyorsan alkotni valamit, nincs sok értelme a futkározásnak már, mert bármikor elérheti valaki az 1000 pontot, és gyors le kell akkor aprítani a másikat, ééééés ez itt is kb. 8 perc után történik meg, addig meg mehet a fogócska...

    Szóval szép lassan eljutottam odáig, hogy 1v1 lesz az igazi, hiszen itt tanulom meg igazán a harcot, nem a folytonos gangpartyk és futkározások közepette, és ha már mestere vagyok az 1v1-nek, akkor úgymond lehet gyakorolni az 1v2-3-4 szitukat, aztán itt 1v1-ben jön elő ez a micsoda mi ellen jó dolog, ezek az assasinok még ha papír életűek is, nem igazán lehet eljutni ellenük egy ütésig sem, mert eleve gyorsabb az ütése, ha netán be is találnék, úgy is kidodgeolja oldalra, ÉS ha elfogy a staminája, elmenekül míg feltöltődik, tehát még az sem jó taktika, hogy igyekszem védeni a folytonos gyors váltott irányú támadásait (ami nem igazán jön össze még most sem), mert ha ki is merítené magát (ami egyben hiba a részéről), ellóg előlem, így én arra jutottam, hogy érdemes kb. csak támadni, aztán majd ő megoldja ellenem, nem szabad hagyni h kibontakozzanak. (legjobb védekezés a támadás :DDD )

    Ma még a nagy gépemen megnézem bejön-e, az viszont már most tisztán látszik, hogy bármennyire is próbálom alkalmazni a karakterek képességeit, még egyik sem állt össze egy kerek csomaggá, még mindig nem tudok úgy játszani, ahogy szeretnék, nincsen semmilyen kiforrott támadási, ellentámadási, dodgeból támadási, védelemtörésből támadási stratégiám, mert sokkal többet kéne gyakorolni, és kb. csak egy karakterrel, én meg mostanra jutottam el oda, hogy nagyjából 7-tel toltam 1 órácskát, és még mindig hátra van 2, a véglegesben pedig lesz még további 3. Ez bizony nem egy lövöldözős játék, ahol 3 nap után kb. profi vagyok, sokkal elnyújtottabb lesz itt a tanulási görbe.

Új hozzászólás Aktív témák