-
GAMEPOD.hu
Microsoft Flight Simulator (MSFS vagy FS) és Prepar3D (vagyP3D) összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
fatal`
titán
válasz Korcsii #2350 üzenetére
Nekem is jobbnak tűnik, FSXben mintha jobban tapadnának a gépek a kifutóhoz, pedig Easyn játszom, mert kezdő vagyok teljesen.
Max Realismon nem tudom mi a helyzet. Amúgy az alap FSX egyáltalán nem tűnik szebbnek mint a kiegekkel telipakolt FS9. Kiegekkel nyílván szebb az X, csak nincs vas, ami elviszi.
Szerk.: Azért várom a REXet FS9hez.
[ Szerkesztve ]
-
fatal`
titán
válasz Korcsii #2360 üzenetére
Na de nem volt olyan pálya, ILS nélkül hogyan tegyek le egy A320at? Pláne egy olyan pályán, amit nem találok a térképen. A Visual oké, attól még lerakom ILS-sel (tegnap is így kellett Arlandan), de hiába kértem másik pályát, állandóan a 9es pályára akart tenni. Még azt meg fogom nézni h a Horizon VFR Netherlands nem akad e össze a Cloud9 Amsterdammal és esetleg azért küldött arra, de nem hiszem.
-
fatal`
titán
válasz Korcsii #2495 üzenetére
34L vagy R-re érkeztem, azt hiszem L volt.
Életben nem ültem repülőn csak négyszer, egyszer Malmöbe repültem (WizzAir), egyszer meg Köln-Bonnba (Germanwings).
Más: Használ valaki World Of AI-t? Gondolom korábban elérhető volt hozzá a Malév csomag is, de most valamiért Not Available az oldalukon, pár másik légitársasággal együtt. Nincs meg valakinek? UltimateTraffic modelljei randák, de Malév nélkül nem akarok repkedni.
-
Kosztinho
tag
válasz Korcsii #2543 üzenetére
Villámcsapást ki kell(ene) bírnia szerintem is,én is láttam egy csomó videót... Más olyan elektromos hatás meg nem jut eszembe,ami teljesen tönkre tehetné az egész rendszert...Aztán persze kitudja, nagyon én se értek ehhez a részéhez... De én személy szerint a mechanikai hibáktól jobban tartanék, mint az elektronikaiaktól.
A francia airbusról elég sok mindent találgattak(villámcsapás, hajtómű, AP hiba, felrobbantották,stb...), tartok tőle soha nem fogjuk megtudni, hogy miért zuhant le.
-
tomi_mod
aktív tag
válasz Korcsii #2543 üzenetére
Áram nélkül nehézkes lenne, de a legtöbb gép -általában- hasában van egy propelleres generátor ami automatikusan kiugrik hajtómű leállás és durva elektromos hiba esetén.
Ezt meghajtja a légáram, és máris használható a gép. Persze csak a létfontosságú dolgok fognak működni amibe nem mindíg tartozik bele mondjuk az utastér világítás... -
AirBooms
addikt
válasz Korcsii #2623 üzenetére
Micsoda??? MD-11-gyel nem rég szálltam fel 31L-ről, már a pálya első harmadában a levegőben voltam. Ahogy ráfordultam a pályára 27-30 csomós szembeszél fogadott állóhelyzetben!
Amikor még a 36-os kapunál álltam, a kabinból is jól látszott, hogy bólogat a gép, annyira fújt a szél... Nagyon funny!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen